sebx Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 (edytowane) Witam w wolnych chwilach dłubałem sobie taki pokoik, i chciałbym sie dowiedziec co sądzicie na temat tej scenki (scenka jeszcze nie skonczona) proszę o szczere opinie bardzo mi na tym zalezy dzieki i pozdro. Edytowane 13 Listopad 2009 przez sebx
Vega Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 * Biurko zbyt kanciaste * Materiały do wymiany * Brak konkretnych cieni przykład: kubek na biurku, lampka, itp. * Łóżko kanciaste * Krzesło wygląda jak wycięta czarna dziura :) * Żyrandol ze słoików :D Na + * podłoga ok * dywan może być * materiał ścian może być Na jakiś bardziej mądrzejszy komentarz musisz poczekać :) Nie jestem zaawansowany w wizkach :P
sebx Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 VegA92 Już się biorę za poprawianie :)
kamode Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Nie jest to ten bardziej mądrzejszy komentarz, ale wydaje mi się, że monitor za cienki, brak cieni z tego powodu wiele obiektów "lewituje", ogólna kanciatość, jeżeli tam za biurkiem jest kosz to śmieci z niego wypadną, brak żarówki w lampce, pół leżąca książka na półce raczej by się osunęła, materiały oczywiście do wymiany i nieciekawe kadry ;) Powodzenia
sebx Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 kamode w pierwszym poście napisałem że scenka jeszcze nie skonczona, dzieki za szybkie odpowiedzi na bierząco poprawiam scene.
plasti Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 swiatlo nie tak, tak jakby zamiast sciany(tej niewidocznej) byla swiecaca plyta na jej wielkosc, a nie okno... ja wiem ze niebedzie widac tamtej sciany, ale musisz wymodelowac okno i wstawic swiatlo za te okno, i pobaw sie color mappingiem.....
sebx Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 plasti okno jest tylko akurat nie w kadrze jakies 2 metrry od łuzka
plasti Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 to zle oswitlasz nawet przy wybuchu bomby atomowej na podworku nie bedzie tak jasno i przepalono w pokoju jest takie cos jak color maping tam sie pobaw...
sebx Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 A Żebyś wiedział ze Pobawię sie color mapingiem :) heh a myslałem ze jest za ciemno lol
sebx Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 własnie renderuje scenke po paru zmianach chwilkę to potrwa.
adam_m Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Brak mapowania dla materiału drewna. Wygląda to jakbyś wyciosał je (biurko, łóżko) z jednego kawałka + rozciągnięcia.
sebx Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 Brak mapowania dla materiału drewna. Wygląda to jakbyś wyciosał je (biurko, łóżko) z jednego kawałka + rozciągnięcia. Fakt mapowanie nie jest zrobione poprawnie ale wszystko w swoim czasie pokolei bedę poprawiał wszystko dzieki
sebx Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 Na dzis koncze zmagania z ta scenką jutro po szkole wrzuce poprawke.
sebx Napisano 12 Listopad 2009 Autor Napisano 12 Listopad 2009 Mam problem z tą scenka a dokładniej z cieniami ( wogule ich nie ma jak zauważyliście) jeśli ktoś wie co może być przyczyną braku cieni proszę o pomoc
kamode Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 A światła mają włączoną opcję rzucania cieni ?
sebx Napisano 12 Listopad 2009 Autor Napisano 12 Listopad 2009 Światło to VRaySun shadow sabdivs ustawiłem na 20 , shadow bias 0,025m tylko tyle jest do cieni w tym świetlw
silverfox Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 chyba proporcje nie do końca dobre, ta lampka to chyba nie świeci :) bo nie ma czym. materiały tak jakby prooporcje też mają złe (mapowanie popraw). shadery nie do końca dobre, brak ciekawego światła
_Orion_ Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 A gdzie jest ta poprawiona wersja, bo jakoś nie widzę :(
sebx Napisano 13 Listopad 2009 Autor Napisano 13 Listopad 2009 Nie miałem czasu ostatnio na poprawki dzis (piatek 13) po szkole pewnie bede mial czas sorki
aknochaco Napisano 13 Listopad 2009 Napisano 13 Listopad 2009 Cien jest ale wydaje sie jakby swiatlo bylo od dołu albo jakos tak z boku :) tak mi sie wydaje bo widac cienie np.monitora. moze wrzuc jakies słoneczko dodatkowo :)
sebx Napisano 13 Listopad 2009 Autor Napisano 13 Listopad 2009 Teraz widać skąd pada światło?? mapowania jeszcze nie poprawiłem :( ale to zrobie
Mulholland Napisano 13 Listopad 2009 Napisano 13 Listopad 2009 Hej. Jak patrzę na cienie od półki, to chyba wstawiłeś dodatkowe światło do środka. No chyba że na suficie jest jakiś świetlik. Myślę że lepiej by wyglądałoby bez. Poza tym tekstury mają tylko mapy diffuse, żadnych odbić przez co wygladają płasko.
plasti Napisano 14 Listopad 2009 Napisano 14 Listopad 2009 wszsytko nie gra jesli chodzi o swiatlo, jeszcze gorzej niz wczesniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się