Napisano 11 Listopad 200915 l Witam w wolnych chwilach dłubałem sobie taki pokoik, i chciałbym sie dowiedziec co sądzicie na temat tej scenki (scenka jeszcze nie skonczona) proszę o szczere opinie bardzo mi na tym zalezy dzieki i pozdro. Edytowane 13 Listopad 200915 l przez sebx
Napisano 11 Listopad 200915 l * Biurko zbyt kanciaste * Materiały do wymiany * Brak konkretnych cieni przykład: kubek na biurku, lampka, itp. * Łóżko kanciaste * Krzesło wygląda jak wycięta czarna dziura :) * Żyrandol ze słoików :D Na + * podłoga ok * dywan może być * materiał ścian może być Na jakiś bardziej mądrzejszy komentarz musisz poczekać :) Nie jestem zaawansowany w wizkach :P
Napisano 11 Listopad 200915 l Nie jest to ten bardziej mądrzejszy komentarz, ale wydaje mi się, że monitor za cienki, brak cieni z tego powodu wiele obiektów "lewituje", ogólna kanciatość, jeżeli tam za biurkiem jest kosz to śmieci z niego wypadną, brak żarówki w lampce, pół leżąca książka na półce raczej by się osunęła, materiały oczywiście do wymiany i nieciekawe kadry ;) Powodzenia
Napisano 11 Listopad 200915 l Autor kamode w pierwszym poście napisałem że scenka jeszcze nie skonczona, dzieki za szybkie odpowiedzi na bierząco poprawiam scene.
Napisano 11 Listopad 200915 l swiatlo nie tak, tak jakby zamiast sciany(tej niewidocznej) byla swiecaca plyta na jej wielkosc, a nie okno... ja wiem ze niebedzie widac tamtej sciany, ale musisz wymodelowac okno i wstawic swiatlo za te okno, i pobaw sie color mappingiem.....
Napisano 11 Listopad 200915 l Autor plasti okno jest tylko akurat nie w kadrze jakies 2 metrry od łuzka
Napisano 11 Listopad 200915 l to zle oswitlasz nawet przy wybuchu bomby atomowej na podworku nie bedzie tak jasno i przepalono w pokoju jest takie cos jak color maping tam sie pobaw...
Napisano 11 Listopad 200915 l Autor A Żebyś wiedział ze Pobawię sie color mapingiem :) heh a myslałem ze jest za ciemno lol
Napisano 11 Listopad 200915 l Brak mapowania dla materiału drewna. Wygląda to jakbyś wyciosał je (biurko, łóżko) z jednego kawałka + rozciągnięcia.
Napisano 11 Listopad 200915 l Autor Brak mapowania dla materiału drewna. Wygląda to jakbyś wyciosał je (biurko, łóżko) z jednego kawałka + rozciągnięcia. Fakt mapowanie nie jest zrobione poprawnie ale wszystko w swoim czasie pokolei bedę poprawiał wszystko dzieki
Napisano 11 Listopad 200915 l Autor Na dzis koncze zmagania z ta scenką jutro po szkole wrzuce poprawke.
Napisano 12 Listopad 200915 l Autor Mam problem z tą scenka a dokładniej z cieniami ( wogule ich nie ma jak zauważyliście) jeśli ktoś wie co może być przyczyną braku cieni proszę o pomoc
Napisano 12 Listopad 200915 l Autor Światło to VRaySun shadow sabdivs ustawiłem na 20 , shadow bias 0,025m tylko tyle jest do cieni w tym świetlw
Napisano 12 Listopad 200915 l chyba proporcje nie do końca dobre, ta lampka to chyba nie świeci :) bo nie ma czym. materiały tak jakby prooporcje też mają złe (mapowanie popraw). shadery nie do końca dobre, brak ciekawego światła
Napisano 13 Listopad 200915 l Autor Nie miałem czasu ostatnio na poprawki dzis (piatek 13) po szkole pewnie bede mial czas sorki
Napisano 13 Listopad 200915 l Cien jest ale wydaje sie jakby swiatlo bylo od dołu albo jakos tak z boku :) tak mi sie wydaje bo widac cienie np.monitora. moze wrzuc jakies słoneczko dodatkowo :)
Napisano 13 Listopad 200915 l Autor Teraz widać skąd pada światło?? mapowania jeszcze nie poprawiłem :( ale to zrobie
Napisano 13 Listopad 200915 l Hej. Jak patrzę na cienie od półki, to chyba wstawiłeś dodatkowe światło do środka. No chyba że na suficie jest jakiś świetlik. Myślę że lepiej by wyglądałoby bez. Poza tym tekstury mają tylko mapy diffuse, żadnych odbić przez co wygladają płasko.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto