sebx Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 (edited) Witam w wolnych chwilach dłubałem sobie taki pokoik, i chciałbym sie dowiedziec co sądzicie na temat tej scenki (scenka jeszcze nie skonczona) proszę o szczere opinie bardzo mi na tym zalezy dzieki i pozdro. Edited November 13, 2009 by sebx
Vega Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 * Biurko zbyt kanciaste * Materiały do wymiany * Brak konkretnych cieni przykład: kubek na biurku, lampka, itp. * Łóżko kanciaste * Krzesło wygląda jak wycięta czarna dziura :) * Żyrandol ze słoików :D Na + * podłoga ok * dywan może być * materiał ścian może być Na jakiś bardziej mądrzejszy komentarz musisz poczekać :) Nie jestem zaawansowany w wizkach :P
kamode Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 Nie jest to ten bardziej mądrzejszy komentarz, ale wydaje mi się, że monitor za cienki, brak cieni z tego powodu wiele obiektów "lewituje", ogólna kanciatość, jeżeli tam za biurkiem jest kosz to śmieci z niego wypadną, brak żarówki w lampce, pół leżąca książka na półce raczej by się osunęła, materiały oczywiście do wymiany i nieciekawe kadry ;) Powodzenia
sebx Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 kamode w pierwszym poście napisałem że scenka jeszcze nie skonczona, dzieki za szybkie odpowiedzi na bierząco poprawiam scene.
plasti Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 swiatlo nie tak, tak jakby zamiast sciany(tej niewidocznej) byla swiecaca plyta na jej wielkosc, a nie okno... ja wiem ze niebedzie widac tamtej sciany, ale musisz wymodelowac okno i wstawic swiatlo za te okno, i pobaw sie color mappingiem.....
sebx Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 plasti okno jest tylko akurat nie w kadrze jakies 2 metrry od łuzka
plasti Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 to zle oswitlasz nawet przy wybuchu bomby atomowej na podworku nie bedzie tak jasno i przepalono w pokoju jest takie cos jak color maping tam sie pobaw...
sebx Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 A Żebyś wiedział ze Pobawię sie color mapingiem :) heh a myslałem ze jest za ciemno lol
sebx Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 własnie renderuje scenke po paru zmianach chwilkę to potrwa.
adam_m Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 Brak mapowania dla materiału drewna. Wygląda to jakbyś wyciosał je (biurko, łóżko) z jednego kawałka + rozciągnięcia.
sebx Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 Brak mapowania dla materiału drewna. Wygląda to jakbyś wyciosał je (biurko, łóżko) z jednego kawałka + rozciągnięcia. Fakt mapowanie nie jest zrobione poprawnie ale wszystko w swoim czasie pokolei bedę poprawiał wszystko dzieki
sebx Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 Na dzis koncze zmagania z ta scenką jutro po szkole wrzuce poprawke.
sebx Posted November 12, 2009 Author Posted November 12, 2009 Mam problem z tą scenka a dokładniej z cieniami ( wogule ich nie ma jak zauważyliście) jeśli ktoś wie co może być przyczyną braku cieni proszę o pomoc
kamode Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 A światła mają włączoną opcję rzucania cieni ?
sebx Posted November 12, 2009 Author Posted November 12, 2009 Światło to VRaySun shadow sabdivs ustawiłem na 20 , shadow bias 0,025m tylko tyle jest do cieni w tym świetlw
silverfox Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 chyba proporcje nie do końca dobre, ta lampka to chyba nie świeci :) bo nie ma czym. materiały tak jakby prooporcje też mają złe (mapowanie popraw). shadery nie do końca dobre, brak ciekawego światła
_Orion_ Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 A gdzie jest ta poprawiona wersja, bo jakoś nie widzę :(
sebx Posted November 13, 2009 Author Posted November 13, 2009 Nie miałem czasu ostatnio na poprawki dzis (piatek 13) po szkole pewnie bede mial czas sorki
aknochaco Posted November 13, 2009 Posted November 13, 2009 Cien jest ale wydaje sie jakby swiatlo bylo od dołu albo jakos tak z boku :) tak mi sie wydaje bo widac cienie np.monitora. moze wrzuc jakies słoneczko dodatkowo :)
sebx Posted November 13, 2009 Author Posted November 13, 2009 Teraz widać skąd pada światło?? mapowania jeszcze nie poprawiłem :( ale to zrobie
Mulholland Posted November 13, 2009 Posted November 13, 2009 Hej. Jak patrzę na cienie od półki, to chyba wstawiłeś dodatkowe światło do środka. No chyba że na suficie jest jakiś świetlik. Myślę że lepiej by wyglądałoby bez. Poza tym tekstury mają tylko mapy diffuse, żadnych odbić przez co wygladają płasko.
plasti Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 wszsytko nie gra jesli chodzi o swiatlo, jeszcze gorzej niz wczesniej
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now