Skocz do zawartości

Pokój


sebx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w wolnych chwilach dłubałem sobie taki pokoik, i chciałbym sie dowiedziec co sądzicie na temat tej scenki (scenka jeszcze nie skonczona) proszę o szczere opinie bardzo mi na tym zalezy dzieki i pozdro.

pokoikk.jpg

pokoikkk.jpg

Edytowane przez sebx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

* Biurko zbyt kanciaste

* Materiały do wymiany

* Brak konkretnych cieni przykład: kubek na biurku, lampka, itp.

* Łóżko kanciaste

* Krzesło wygląda jak wycięta czarna dziura :)

* Żyrandol ze słoików :D

 

Na +

* podłoga ok

* dywan może być

* materiał ścian może być

 

Na jakiś bardziej mądrzejszy komentarz musisz poczekać :) Nie jestem zaawansowany w wizkach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to ten bardziej mądrzejszy komentarz, ale wydaje mi się, że monitor za cienki, brak cieni z tego powodu wiele obiektów "lewituje", ogólna kanciatość, jeżeli tam za biurkiem jest kosz to śmieci z niego wypadną, brak żarówki w lampce, pół leżąca książka na półce raczej by się osunęła, materiały oczywiście do wymiany i nieciekawe kadry ;)

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiatlo nie tak, tak jakby zamiast sciany(tej niewidocznej) byla swiecaca plyta na jej wielkosc, a nie okno...

 

ja wiem ze niebedzie widac tamtej sciany, ale musisz wymodelowac okno i wstawic swiatlo za te okno, i pobaw sie color mappingiem.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak mapowania dla materiału drewna. Wygląda to jakbyś wyciosał je (biurko, łóżko) z jednego kawałka + rozciągnięcia.

Fakt mapowanie nie jest zrobione poprawnie ale wszystko w swoim czasie pokolei bedę poprawiał wszystko dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Jak patrzę na cienie od półki, to chyba wstawiłeś dodatkowe światło do środka. No chyba że na suficie jest jakiś świetlik. Myślę że lepiej by wyglądałoby bez.

 

Poza tym tekstury mają tylko mapy diffuse, żadnych odbić przez co wygladają płasko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności