Napisano 15 Listopad 200915 l Witam! Po długiej przerwie w użytkowaniu 3ds max wracam z poważnym projektem, jak na moje możliwości:) dużo czasu poświęciłem na czytanie materiałów o 3ds max i myślę że praca nad którą aktualnie pracuję będzie się podobała:) Pracuję nad Pojazdem a mianowicie Ford Mustang z 2005 roku. poniżej zamieszczam screeny z aktualnymi postępami w pracy. Pozdrawiam Edytowane 18 Listopad 200915 l przez deadmaster
Napisano 15 Listopad 200915 l Nieźle idzie, tylko szkoda że spośród tysiąca aut kolejna osoba wybrała mustanga, inna audi trzecia bmw. To tylko taka moja sugestia bo masz prawo modelować co chcesz.
Napisano 15 Listopad 200915 l http://www.digitaltutors.com/09/training.php?cid=106&pid=3560 domyslam sie ze robisz dokladnie z tego tutka.. nie wydaje mi sie ze jest sens chwalic sie czyms co jest opisane i pokazane krok po kroku jak to robic;). tez to robilem kiedys tam ;]
Napisano 15 Listopad 200915 l Autor Tak robię to z tego tutoriala, ale dla mnie jest sens to pokazywać bo jestem na etapie raczkowania w maxie i do nie dawna to nawet z tutoriala nie potrafiłem dobrze zrobić, a możliwe że coś źle zrobię i ktoś mi to wskaże :) btw. Jest to mój pierwszy samochód w 3ds max.
Napisano 18 Listopad 200915 l bardzo fajny ten tutorial. to była moja pierwsza praca jaką zrobiłem w 3ds max. pierwsza i w sumie ostatnia z takich wiekszych ale bardzo przyjemnie sie robiło. chociaz trwało to chyba z 3 miesiace bo czasu nie mialem. ale podstawy chyba złapałem. autko fajne - ciągnij dalej :)
Napisano 18 Listopad 200915 l Autor Jako że robiłem z tutoriala to nie ma raczej sensu już zamieszczać postępów pracy. więc zamieszczam 2 renderki gotowej już pracy. na pewno zauważycie niedociągnięcia. materiały i oświetlenie (które jest kiepskie) Vray Pozdrawiam PS.wszelkie uwagi mile widziane. Edytowane 18 Listopad 200915 l przez deadmaster
Napisano 18 Listopad 200915 l ale w sumie po co pokazywać strasznie kiepską pracę i jeszcze z jakiegoś tutka...
Napisano 19 Listopad 200915 l Żeby np. się dowiedzieć co w tej pracy jest "kiepskiego" poprawić to i nie robić tych błędów w przyszłości. IMO model jak na pierwszy raz wygląda nieźle, nawet jeśli z tutka robiony. Teraz spróbuj to jakoś fajnie wyrednerować. Na pewno coś by się przydało nad linią horyzontu. Tak w ogólne, to może spróbuj podczepić model pod jakieś zdjęcie. Pozdro
Napisano 19 Listopad 200915 l Witam! Ładnie wykonany model, dlaczego tak uważam, bo sam ostatnio modelowałem z tego samego tutoriala i ford wyszedł mi znaczeni gorzej.Co do oświetlenie nie doradzę CI , bo używam mentalray'a, a sam dopiero w kwestii oświetlenia raczkuje.Może spróbuj sun system+sky light? Pozdrawiam
Napisano 19 Listopad 200915 l Model nie idealny, ale wytrzyma... Skupiłbym się obecnie na oświetleniu i materiałach bo to leży. Skoro scenka jest "zewnętrzna" to zamiast studyjnego oświetlenia dobry byłby jakiś skylight + ewentualnie słońce. Bitmapa asfaltu zupełnie nie wytrzymuje zbliżenia. Kompozycja na obu obrazkach niezbyt - autko jest strasznie boleśnie wycentrowane wertykalnie - ściągnij je troszke niżej. Dodaj jakieś tło w PSie razem z trawą.
Napisano 20 Listopad 200915 l nie wiem co wy macie do tego że z tutka przecież nie metodą kopiuj wklej ... czy tutorial mu siatke poukładał i vertexy odpowiednio poukładał ... ? jak ktos kopiuje to rozumiem a nie jak gościu robi samemu , zaczyna więc to zrozumiałe a chce pokazać jak robi np gdzies błąd żebyśmy to wyłapali i powiedzieli jak bedzie dobrze ... przydałby się clay render żeby zobaczyc jak to wygląda pod względem krzywizn bo z lakierem nie widać :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto