chveti Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 skończyłem już mojego micka...to miała być postać a nie scenka...teraz przyszedł czas na coś mrocznego więc zrobilem starą piwniczkę/garaż tak to wygląda gołe:
chveti Napisano 16 Kwiecień 2004 Autor Napisano 16 Kwiecień 2004 a tak z materiałami i oświetleniem ale mam nadzieje ze mi pomożecie to ulepszyć [cfaniak]
mkk3a Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 czym to renderujesz? to coś pod sufitem to żarówka? jesli tak to powinna być nieco jaśniejsza. i dodaj lens flare to źródła światła
Myszek Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 za ciemno jest, wszystko sie zlewa i nie wiadomo co chcesz przez ta prace ukazac ciezko dopatrzec sie czegokolwiek popraw textury albo oswietlenie
darkelf Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 nie widze zniszczen. Swiatlo do bani. Masz na tym jakies bumpy?
kulexy Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 Originally posted by mkk3a czym to renderujesz? :) masz na dole napisane na renderze:) co do scenki, fajnie wyglada, mnie sie podoba (w ogole lubie taki klimat) ale te sciany sa dziwne, za duzo malunkow na nich :)
kulexy Napisano 16 Kwiecień 2004 Napisano 16 Kwiecień 2004 przeciez zarowka jest na suficie, a dlaczego ty tam ze sciany gdzies swiatlo wyciagasz??
chveti Napisano 16 Kwiecień 2004 Autor Napisano 16 Kwiecień 2004 to zabieram sie za poprawki , dzieki za opinie ale mam problemy z oswietleniem jakby mogl mi ktos pomoc...
chveti Napisano 17 Kwiecień 2004 Autor Napisano 17 Kwiecień 2004 mam pytanko jaki rodzaj oswietlenia by pasowal omni pod \"przykryciem abażurowym\" żarówki (tylko test)
chveti Napisano 17 Kwiecień 2004 Autor Napisano 17 Kwiecień 2004 czy wolumetryczne zza okna (też test) ja mysle ze to omni bedzie lepsze ale czekamna opinie
Myszek Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 daj oba, ale z ta wolumeryka cos nie tak jest skoro za oknem jest poludnie to jak moze wolumeryka padac pod katem ?
chveti Napisano 17 Kwiecień 2004 Autor Napisano 17 Kwiecień 2004 Originally posted by Myszek daj oba, ale z ta wolumeryka cos nie tak jest skoro za oknem jest poludnie to jak moze wolumeryka padac pod katem ? ale tam jest taie tło zeby jakies było a nie finalne
Vorek Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 Za duzy ten volumetryk, niech sie rozplywa gdzies w polowie drogi a nie zaslania cala scenke. Moze by go jeszcze zmapowac jakos ciekawie ?
Sharp Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 noo,dokladnie volumetryk w takim pomieszczeniu nie moze byc jednolity i powinien sie rozplywac...i oczywiscie wypadaloby dodac jakąś mapke
empik Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 to to na scianach to jest graffiti?? bo wyglada jak popackana farba sciana:D
empik Napisano 17 Kwiecień 2004 Napisano 17 Kwiecień 2004 heh ala moje oko :P niue no fajne te graffiti (??) wyglada ale za malo je widac
chveti Napisano 18 Kwiecień 2004 Autor Napisano 18 Kwiecień 2004 1 te texturki to graffity pomieszane z kamieniem 2 bawilem sie volumetrykiem i mam pytanka : -ja to wygląda? -czemu shadow map przenika przez obiekty jest np. w beczce i między oknami?
gordon13 Napisano 18 Kwiecień 2004 Napisano 18 Kwiecień 2004 światło nie pasuje do rzucanego cienia na podłodze
Myszek Napisano 18 Kwiecień 2004 Napisano 18 Kwiecień 2004 hehe bk, masz cos skopane z tymi szybami i z swiatlem, skoro szyba jest pobita to tam gdzie nie ma szyby tez powinno byc tlo a u ciebie czarna dziura, a na tym krzyzyku w oknach powinny byc szczeliny w wolumeryku bo u ciebie widac ze wolumeryk to tylko kwadrat :/a kraty na podlodze nie rzucaja cieni
chveti Napisano 18 Kwiecień 2004 Autor Napisano 18 Kwiecień 2004 heh myszek my sie nie rozumiemy , te dzrewa to tło a to czarne to szyba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się