Napisano 16 Kwiecień 200420 l skończyłem już mojego micka...to miała być postać a nie scenka...teraz przyszedł czas na coś mrocznego więc zrobilem starą piwniczkę/garaż tak to wygląda gołe:
Napisano 16 Kwiecień 200420 l Autor a tak z materiałami i oświetleniem ale mam nadzieje ze mi pomożecie to ulepszyć [cfaniak]
Napisano 16 Kwiecień 200420 l czym to renderujesz? to coś pod sufitem to żarówka? jesli tak to powinna być nieco jaśniejsza. i dodaj lens flare to źródła światła
Napisano 16 Kwiecień 200420 l za ciemno jest, wszystko sie zlewa i nie wiadomo co chcesz przez ta prace ukazac ciezko dopatrzec sie czegokolwiek popraw textury albo oswietlenie
Napisano 16 Kwiecień 200420 l Originally posted by mkk3a czym to renderujesz? :) masz na dole napisane na renderze:) co do scenki, fajnie wyglada, mnie sie podoba (w ogole lubie taki klimat) ale te sciany sa dziwne, za duzo malunkow na nich :)
Napisano 16 Kwiecień 200420 l przeciez zarowka jest na suficie, a dlaczego ty tam ze sciany gdzies swiatlo wyciagasz??
Napisano 16 Kwiecień 200420 l Autor to zabieram sie za poprawki , dzieki za opinie ale mam problemy z oswietleniem jakby mogl mi ktos pomoc...
Napisano 17 Kwiecień 200420 l Autor mam pytanko jaki rodzaj oswietlenia by pasowal omni pod \"przykryciem abażurowym\" żarówki (tylko test)
Napisano 17 Kwiecień 200420 l Autor czy wolumetryczne zza okna (też test) ja mysle ze to omni bedzie lepsze ale czekamna opinie
Napisano 17 Kwiecień 200420 l daj oba, ale z ta wolumeryka cos nie tak jest skoro za oknem jest poludnie to jak moze wolumeryka padac pod katem ?
Napisano 17 Kwiecień 200420 l Autor Originally posted by Myszek daj oba, ale z ta wolumeryka cos nie tak jest skoro za oknem jest poludnie to jak moze wolumeryka padac pod katem ? ale tam jest taie tło zeby jakies było a nie finalne
Napisano 17 Kwiecień 200420 l Za duzy ten volumetryk, niech sie rozplywa gdzies w polowie drogi a nie zaslania cala scenke. Moze by go jeszcze zmapowac jakos ciekawie ?
Napisano 17 Kwiecień 200420 l noo,dokladnie volumetryk w takim pomieszczeniu nie moze byc jednolity i powinien sie rozplywac...i oczywiscie wypadaloby dodac jakąś mapke
Napisano 17 Kwiecień 200420 l to to na scianach to jest graffiti?? bo wyglada jak popackana farba sciana:D
Napisano 17 Kwiecień 200420 l heh ala moje oko :P niue no fajne te graffiti (??) wyglada ale za malo je widac
Napisano 18 Kwiecień 200420 l Autor 1 te texturki to graffity pomieszane z kamieniem 2 bawilem sie volumetrykiem i mam pytanka : -ja to wygląda? -czemu shadow map przenika przez obiekty jest np. w beczce i między oknami?
Napisano 18 Kwiecień 200420 l hehe bk, masz cos skopane z tymi szybami i z swiatlem, skoro szyba jest pobita to tam gdzie nie ma szyby tez powinno byc tlo a u ciebie czarna dziura, a na tym krzyzyku w oknach powinny byc szczeliny w wolumeryku bo u ciebie widac ze wolumeryk to tylko kwadrat :/a kraty na podlodze nie rzucaja cieni
Napisano 18 Kwiecień 200420 l Autor heh myszek my sie nie rozumiemy , te dzrewa to tło a to czarne to szyba
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto