Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

skończyłem już mojego micka...to miała być postać a nie scenka...teraz przyszedł czas na coś mrocznego więc zrobilem starą piwniczkę/garaż tak to wygląda gołe:

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a tak z materiałami i oświetleniem ale mam nadzieje ze mi pomożecie to ulepszyć [cfaniak]

Napisano

czym to renderujesz?

to coś pod sufitem to żarówka? jesli tak to powinna być nieco jaśniejsza. i dodaj lens flare to źródła światła

Napisano

za ciemno jest, wszystko sie zlewa i nie wiadomo co chcesz przez ta prace ukazac ciezko dopatrzec sie czegokolwiek popraw textury albo oswietlenie

Napisano
Originally posted by mkk3a

czym to renderujesz?

 

:) masz na dole napisane na renderze:)

 

co do scenki, fajnie wyglada, mnie sie podoba (w ogole lubie taki klimat) ale te sciany sa dziwne, za duzo malunkow na nich :)

 

Napisano

przeciez zarowka jest na suficie, a dlaczego ty tam ze sciany gdzies swiatlo wyciagasz??

Napisano
  • Autor

to zabieram sie za poprawki , dzieki za opinie ale mam problemy z oswietleniem jakby mogl mi ktos pomoc...

Napisano
  • Autor

mam pytanko jaki rodzaj oswietlenia by pasowal omni pod \"przykryciem abażurowym\" żarówki (tylko test)

Napisano
  • Autor

czy wolumetryczne zza okna (też test)

 

ja mysle ze to omni bedzie lepsze ale czekamna opinie

 

Napisano

daj oba, ale z ta wolumeryka cos nie tak jest skoro za oknem jest poludnie to jak moze wolumeryka padac pod katem ?

Napisano
  • Autor
Originally posted by Myszek

daj oba, ale z ta wolumeryka cos nie tak jest skoro za oknem jest poludnie to jak moze wolumeryka padac pod katem ?

 

ale tam jest taie tło zeby jakies było a nie finalne

Napisano

Za duzy ten volumetryk, niech sie rozplywa gdzies w polowie drogi a nie zaslania cala scenke. Moze by go jeszcze zmapowac jakos ciekawie ?

Napisano

noo,dokladnie volumetryk w takim pomieszczeniu nie moze byc jednolity i powinien sie rozplywac...i oczywiscie wypadaloby dodac jakąś mapke

Napisano

to to na scianach to jest graffiti?? bo wyglada jak popackana farba sciana:D

Napisano

heh ala moje oko :P

niue no fajne te graffiti (??) wyglada ale za malo je widac

Napisano
  • Autor

1 te texturki to graffity pomieszane z kamieniem

 

2 bawilem sie volumetrykiem i mam pytanka :

 

-ja to wygląda?

 

-czemu shadow map przenika przez obiekty jest np. w beczce i między oknami?

Napisano

hehe bk, masz cos skopane z tymi szybami i z swiatlem, skoro szyba jest pobita to tam gdzie nie ma szyby tez powinno byc tlo a u ciebie czarna dziura, a na tym krzyzyku w oknach powinny byc szczeliny w wolumeryku bo u ciebie widac ze wolumeryk to tylko kwadrat :/a kraty na podlodze nie rzucaja cieni

Napisano
  • Autor

heh myszek my sie nie rozumiemy , te dzrewa to tło a to czarne to szyba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności