Napisano 16 Kwiecień 200420 l Witam wszystkich. Wlasnie sie dowiedzialem ze na tej stronce na forum mozna zamiescic swoje pracki wiec zamieszczam. Chcialem tylko powiedziec ze jestem poczatkujacy i nigdy niegdzie nikt mnie niczego nie uczyl jestem samoukiem :)
Napisano 16 Kwiecień 200420 l calość ma fajny klimacik tylko dłon skopales proporcje gdzies siadly i z oczami jest cos nie tak(jej lewe-brak perspektywy) pozdrowka
Napisano 16 Kwiecień 200420 l Autor wiem wiem jeszcze kupe pracy przedemna tylko wydaje mi sie nie wiem czy mam racje ale zawsze probuje wszystko za dokladnie odwzorowac slyszalem ze to blad :(
Napisano 16 Kwiecień 200420 l No spoko niezłe, niezłe faktycznie ręka niedomaga teraz może być już tylko lepiej :)
Napisano 16 Kwiecień 200420 l \"tylko wydaje mi sie nie wiem czy mam racje ale zawsze probuje wszystko za dokladnie odwzorowac slyszalem ze to blad :(\" odwzorowywuj to co widzisz - na poczatku to jest podstawa, cwicz reke i oko jezeli sa to poczatki to nie sa zle przypatrz sie teczowka - roznej wielkosci dlon - zle proporcje, zlamala sie troche, cien na wewnetrznej stronie dloni wyszedl nienaturalny miejsce zakonczenia zuchwy - nie widac go pozdrawiam
Napisano 17 Kwiecień 200420 l No proporcej i anatoomia niestety nieciekawe, staraj sie porownywac poszczegolne partie twarzy/ ciala do siebie co do wielkosci podczas rysowania (jest masa wykladow na ten temat w literaturze) Ogolnie calkiem niezle operownie swiatlocieniem i dobra kompozycja. Jaki format ? Pozdrawiam
Napisano 17 Kwiecień 200420 l Obrazek fajny, wszystko juz gurth napisał więc za bardzo nie ma co dodawać :) Poza tym że brakuje jej szyji i bark ma nieco przestawiony. To wszystko anatomia, więc sporo praktyki by dojść do wprawy. Światłocień mógłby być bardziej konsekwentny.
Napisano 18 Kwiecień 200420 l dorzucam sie do moich poprzednikow reka rzuchwa i ramie skopałes ale ogolnie jak na poczatek nie jest zle