Napisano 27 Listopad 200915 l Witam, Na starcie chciałbym zaznaczyć, że jest to mój pierwszy post na tym forum. Zajmuję się grafiką 3D od półtora miesiąca (od kiedy zaczeliśmy na uczelni zajęcia z Podstaw Modelowania i Animacji przy użyciu programu 3Ds Max). Jako, że wcześniej moimi hobby był montaż filmów, miksowanie dźwięków etc i od zawsze lubiłem tworzyć coś od zera, program ten wciągnał mnie niesamowicie i chciałbym Wam zaprezentować swoje pierwsze prace. Niestety 2 godziny tygodniowo na uczelni nie nauczą mnie modelowania i animacji w stopniu w jakim chcę to opanować (planuję pracować w tej branży po studiach), więc postanowiłem sam roziwjać się tym kierunku. Naukę programu 3Ds Max opieram na tutorialach zamieszczonych standardowo w programie 3Ds Max, tutorialach z tej strony, tutorialach z the-arena, tutorialach Digital Tutors oraz paru książek. Prosiłbym Was o komentarze dotyczące moich renderów. Wiem, że niektóre z nich są wykonane z tutoriali ale od czegoś przecież muszę zacząć, a np. dzięki tutorialom Digital Tutors nauczyłem się obsługi większości narzędzi służących do modelowania w Maxie. Chciałbym jeszcze zanzaczyć, że przy większości modeli staram się wykombinować jak stworzyć dany obiekt, dobrać mu materiał i lecę do kolejnego- nie mam (narazie) czasu na doszlifowywanie pojedyńczych vertex-ów ponieważ wciąż się uczę podstaw i wole poświęcić wieczór na zrobienie nowego tutorialu niż dopieszczanie jednego modelu nie ucząc się nowych rzeczy. Napiszczie proszę również co powinienem wpisywać w przyszłości w opisie moich prac i ogólne uwagi. (jak robiłem większość tych modeli to nie wiedziałem jeszcze, że istnieje takie coś jak blue print więc wykonywałem je mniej więcej "na oko") 1. Scyzoryk: Scyzoryk wykonany z tutorialu Digital Tutors - Introduction to Modeling, tlo w ostatnim renderze zawarte było wraz z tutorialem Introduction to Mental Ray. 2. Aparat Fotograficzny: Ten model jest od zera wykonany przeze mnie, był on na zajęcia na uczelni- jak zaznaczyłem wcześniej nie miałem zbyt dużo czasu aby doszlifowywać szczegóły. Dla prowadzącego wystarczyło, że stworzyłem cyfrówkę z obrotowym ekranikiem (avi z animacja też mam) a nie zwykły mały płaski aparacik. Model wykonany "na oko" mental ray: 3. Glock 17 Model wykonwywany "na oko" mojego glocka 17 do air-soft'u. Wykonałem tylko jego zamek (górną część) 4. Myszka Logitech MX 1100 Model podobnie jak wyżej wykonywany "na oko"- robiony z boxa. 5. Mustang To mój ostatni model wykonany z tutoriala Digital Tutors - Automotive Modeling. Mental Ray. HDR pobrany z openfootage.net. Model wykonany już przy użyciu blue print'ów: Finalowy render: (ale czekam na komentarze to postaram sie wnieść poprawki) I tu mam dodatkowe pytanie- czy moge wrzucic logo mustanga na gril? Albo czy w myszce moge wrzucić logo Logitech na nią? Czy bedzie to łamanie praw autorskich? Aktualnie pracuje nad modelowaniem postaci 3D- na podstawie kolejnego tutoriala. Efekty zamieszcze w tym poscie za jakis tydzien. (nie zamieszczam tutaj wszystkich modeli, które udało mi się przez te 6 tygodni wykonać ponieważ znacząca większość to tutoriale prezentujące bardzo proste modele czy po prostu prezentujące ustawienia materiałów/świateł) Edytowane 27 Listopad 200915 l przez Niedzik
Napisano 28 Listopad 200915 l ale to przeciez nie jest mustang - podobnie wyglada ale to nie ford mustang wiec daj mu emblemat podobny do emblematu mustanga i bedzie po sprawie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto