Guest Niedzik Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 (edited) Witam, Na starcie chciałbym zaznaczyć, że jest to mój pierwszy post na tym forum. Zajmuję się grafiką 3D od półtora miesiąca (od kiedy zaczeliśmy na uczelni zajęcia z Podstaw Modelowania i Animacji przy użyciu programu 3Ds Max). Jako, że wcześniej moimi hobby był montaż filmów, miksowanie dźwięków etc i od zawsze lubiłem tworzyć coś od zera, program ten wciągnał mnie niesamowicie i chciałbym Wam zaprezentować swoje pierwsze prace. Niestety 2 godziny tygodniowo na uczelni nie nauczą mnie modelowania i animacji w stopniu w jakim chcę to opanować (planuję pracować w tej branży po studiach), więc postanowiłem sam roziwjać się tym kierunku. Naukę programu 3Ds Max opieram na tutorialach zamieszczonych standardowo w programie 3Ds Max, tutorialach z tej strony, tutorialach z the-arena, tutorialach Digital Tutors oraz paru książek. Prosiłbym Was o komentarze dotyczące moich renderów. Wiem, że niektóre z nich są wykonane z tutoriali ale od czegoś przecież muszę zacząć, a np. dzięki tutorialom Digital Tutors nauczyłem się obsługi większości narzędzi służących do modelowania w Maxie. Chciałbym jeszcze zanzaczyć, że przy większości modeli staram się wykombinować jak stworzyć dany obiekt, dobrać mu materiał i lecę do kolejnego- nie mam (narazie) czasu na doszlifowywanie pojedyńczych vertex-ów ponieważ wciąż się uczę podstaw i wole poświęcić wieczór na zrobienie nowego tutorialu niż dopieszczanie jednego modelu nie ucząc się nowych rzeczy. Napiszczie proszę również co powinienem wpisywać w przyszłości w opisie moich prac i ogólne uwagi. (jak robiłem większość tych modeli to nie wiedziałem jeszcze, że istnieje takie coś jak blue print więc wykonywałem je mniej więcej "na oko") 1. Scyzoryk: Scyzoryk wykonany z tutorialu Digital Tutors - Introduction to Modeling, tlo w ostatnim renderze zawarte było wraz z tutorialem Introduction to Mental Ray. 2. Aparat Fotograficzny: Ten model jest od zera wykonany przeze mnie, był on na zajęcia na uczelni- jak zaznaczyłem wcześniej nie miałem zbyt dużo czasu aby doszlifowywać szczegóły. Dla prowadzącego wystarczyło, że stworzyłem cyfrówkę z obrotowym ekranikiem (avi z animacja też mam) a nie zwykły mały płaski aparacik. Model wykonany "na oko" mental ray: 3. Glock 17 Model wykonwywany "na oko" mojego glocka 17 do air-soft'u. Wykonałem tylko jego zamek (górną część) 4. Myszka Logitech MX 1100 Model podobnie jak wyżej wykonywany "na oko"- robiony z boxa. 5. Mustang To mój ostatni model wykonany z tutoriala Digital Tutors - Automotive Modeling. Mental Ray. HDR pobrany z openfootage.net. Model wykonany już przy użyciu blue print'ów: Finalowy render: (ale czekam na komentarze to postaram sie wnieść poprawki) I tu mam dodatkowe pytanie- czy moge wrzucic logo mustanga na gril? Albo czy w myszce moge wrzucić logo Logitech na nią? Czy bedzie to łamanie praw autorskich? Aktualnie pracuje nad modelowaniem postaci 3D- na podstawie kolejnego tutoriala. Efekty zamieszcze w tym poscie za jakis tydzien. (nie zamieszczam tutaj wszystkich modeli, które udało mi się przez te 6 tygodni wykonać ponieważ znacząca większość to tutoriale prezentujące bardzo proste modele czy po prostu prezentujące ustawienia materiałów/świateł) Edited November 27, 2009 by Niedzik
plasti Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 wszedzie materialy kuleja, a w mustangu odbicia rowniez
eco Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 ale to przeciez nie jest mustang - podobnie wyglada ale to nie ford mustang wiec daj mu emblemat podobny do emblematu mustanga i bedzie po sprawie :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now