Napisano 2 Grudzień 200915 l Cześć. Po długiej nieobecności na forum i lekkim odpoczynku od Game art'u nabrałem chęci do zrobienia czegoś nowego :D Teraz mam coraz więcej wolnego czasu bo niedługo święta to zaczyna się luz :P No i tak myślałem, co tu zrobić... i wymyśliłem, że może na początek popracuje nad architekturą. Tak wiem, to jest już doyć oklepane, coraz więcej osób się tym zajmuje, ale co tam. Na początek dam wam do oceny model hmm.... magazynu? Na razie bez textur, tym się zajmę dopiero w piątek. No to zapraszam do oceny:) http://ifotos.pl/img/rqwxrq.jpeg http://ifotos.pl/img/rqwxxh.jpg http://ifotos.pl/img/rqwxnp.jpg - siateczka Edytowane 5 Grudzień 200915 l przez Rogal
Napisano 2 Grudzień 200915 l Witam Sądząc po siatce masz to wszystkie elementy już połączyłeś, więc pozostaje mi życzyć powodzenia przy mapowaniu :D Pozdro
Napisano 2 Grudzień 200915 l Jakos ostatnio widzę moda na domki:p Nieźle się prezentuje. Proponuje jedna prezentować model za pomocą jakiego silnika, dajmy na To UT3, bądź Marmoset (http://boards.polycount.net/showthread.php?t=61346), bo te rendery wyglądają strasznie smętnie :p
Napisano 2 Grudzień 200915 l @Sidney: Może i nie jest skomplikowany, ale w blenderze takie mapowanie irytuje i szybko zniechęca ;) przynajmniej mnie pozdrawiam
Napisano 2 Grudzień 200915 l Autor ZjedzKota napisał: @Sidney: Może i nie jest skomplikowany, ale w blenderze takie mapowanie irytuje i szybko zniechęca ;) przynajmniej mnie pozdrawiam Niekoniecznie, ponieważ obiekty połączyłem tylko po to, żeby pokazać wam pełną siatkę. Normalnie mam plik zapisany z każdym obiektem odzielnie. Dopiero po mapowaniu i texturowaniu połączę je razem już na stałe.
Napisano 2 Grudzień 200915 l http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=29333 popraw proszę temat inaczej poleci wątek do kosza
Napisano 5 Grudzień 200915 l Autor Na razie skończyłem samą texturę belek. http://ifotos.pl/img/wieza2_rqqwea.jpg http://ifotos.pl/img/wieza2_rqqxrh.jpg Tex 512x512 Jeszcze potem ją trochę poprawie. Oceniajcie. Edit: Aha, no i jeszcze obowiązkowo muszę poprawić te końce belek na takie "ucięte", ale to potem. Edytowane 5 Grudzień 200915 l przez Rogal
Napisano 9 Grudzień 200915 l Komin do bani. Ot, kloc jeden na drugim z lekką fazą/wcięciem. Ziroł okien ?? Magazyn magazynem ale coś jednak mieć powinien. Złodziej też człowiek i okno mieć powinien jako opcję :D A tak w ogóle to miło, że jednak chcesz coś tam dłubać :)
Napisano 9 Grudzień 200915 l Autor Dzięki :D Co do komina. Podczas texturawania jeszcze go może troszeczkę powyginam, zaokrągle boki etc. pożyjemy zobaczymy. A okna są i to nawet całe dwa, tyle że będzie je widać dopiero na tex. Właściwie mam już tą część textury skończoną, ale jak już zrobie wszystko to dopiero wtedy przedstawie model na forum. Tex na ten model robie sobie powolutku, więc w przyszłym tygodniu powinienem skończyć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto