Napisano 9 Grudzień 200915 l Ogólnie nie, różnica zaczyna się dopiero na dużych scenach. Wtedy może trochę szybciej liczyć, a przy jeszcze większych scenach na 8 gb po prostu nie pójdzie wcale render.
Napisano 9 Grudzień 200915 l to ma czy nie ma? ;) przy duzych scenach - ma, przy malych - nie. Jezeli w wiekszosci przypadkow masz male sceny to lepiej kupic szybsze pamieci, jednak jezeli sa duze to kosztem nawet szybkosci lepiej miec te 8GB wiecej. A dodatkowo jezeli chcesz kupic goodramy 2x4GB to sie zastanow bo w pracy juz drugi komplet polecial na gwarancji, komputer byl niestabilny i wieszal sie czasem greets
Napisano 9 Grudzień 200915 l Nie wyliczaj między tyle czy tyle. Jak ci braknie pamięci to przerzuca ją na dysk a wtedy wszystko zwalnia. Dobrze jak masz 64-bity bo jakoś to jeszcze idzie. Przy 32 bitach 3dsmax mi się po prostu wywala jak jej braknie.
Napisano 9 Grudzień 200915 l można to gdzieś sprawdzić kiedy max używa dysku a nie ramu ? (najlepiej jak by można sprawdzić ile tego dysku, wtedy mógł bym kupic np 8 albo 16 . Też mam teraz 4gb pewnie z 2,5 gb mi zostaje na maxa.
Napisano 9 Grudzień 200915 l jak posiadasz 4 ram to nieporenderujesz. ale 128 powinno Ci wystarczyć na początek
Napisano 9 Grudzień 200915 l ??? Yyyy... :) O co chodzi? Znaczy co? Do renderowania polecane 128 GB ramu? ;)
Napisano 9 Grudzień 200915 l No własnie, max też ma minimalne wymagania żeby w ogolę go odpalić. Ale powiedz że zapomniałeś dodać "gb" :)
Napisano 10 Grudzień 200915 l Prosta zasada jak renderujesz i max "grzebie" ci cały czas po dysku to dokup wiecej ramu, a renderig bedzie duzo szybszy jak nie "grzebie" to choć byś dołożył 100gb to czas renderingu pozostanie taki sam:).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto