J.Wrona Napisano 20 Marzec 2010 Autor Napisano 20 Marzec 2010 Witam wszystkich po znalezieniu trochę czasu wrzucam główną bohaterkę tego filmiku oczywiście jeszcze trzeba troche poracowac nad nia oczywiscie jest to jeszcze nie skończony model pozdrawiam wszystkich J.w
Ania Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 Ma reumatyzm czy coś ją w palce pogryzło? Łokieć za wysoko. Jeżeli będzie pokazana z bliska, to jednak wymodelowałabym te dżinsy dokładniej (kieszeń), albo dała bym normal mapę, bo teraz kieszeń wygląda jak namalowana, do tego lekko nieostra. Oprócz tego dziewczyna całkiem ładna.
J.Wrona Napisano 20 Marzec 2010 Autor Napisano 20 Marzec 2010 Aniu muszę jeszcze popoprawiać uzbroić ja w rożne gadżety ale będzie tylko zbliżenie twarzy raczej postać będzie w szybkim ruchu
J.Wrona Napisano 12 Kwiecień 2010 Autor Napisano 12 Kwiecień 2010 Witam wszystkich niedługo urlopik wiec będę może mógł więcej pokazać a narazie mam coś takiego coś mi textur wszystkich nie załapało pozdrawiam Jacek
J.Wrona Napisano 20 Kwiecień 2010 Autor Napisano 20 Kwiecień 2010 Witam wszystkich a tutaj krótki test bipeda mile widziane podpowiedzi pozdrawiam Jacek http://vimeo.com/11073920
Harpoon Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Ten robot w tle za bardzo się buja. Trochę mniej obrotów prawo/lewo i nie będzie wyglądał tak śmiesznie. Poza tym lepiej by wyglądał, gdyby oba karabiny były wycelowane. Co do biped'a to wszystko mi pasuje. No, może pomijając ostatnie pół sekundy, ale to może być po prostu film ucięty w złym miejscu.
fps Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Widzę, że akcja się rozwija ;) Proponowałbym nie obracać bipeda na początku w lewo, a w prawo. Jeśli ucieka przed wrogiem, to obrót ciała o 90 stopni będzie trwał krócej niż o 270. Warto byłoby też dać wybicie przed skokiem i może bezwładność w skoku jest trochę za duża (choć na pewno malownicza).
Idaho Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 Witam Czemu postać po zauważeniu robota robi obrót przez lewe ramię ? Dziwnie to wygląda patrzyłem czy przypadkiem nie rzuca czegoś w jego stronę niczym dyskobol. Człowiek reaguje instynktownie jeśli nie chce walczyć pokazuje "plecy" a nie odwraca się klatą a potem rozmyśla i daje "nogę". Tak to wygląda. Druga sprawa ręce majtają mu się. Idź na bieżnię i zrób przebieżkę na 100m na czas powiedzmy 10s (czas hipotetyczny żebyś miał wyzwanie) zobacz jak ruszasz rękami. Trzecia sprawa możesz dodać więcej dramatyzmu gdy postać po zobaczeniu robota zrywa się do biegu - potyka się, podpiera ręka, sprint i rzut przez zamykające się drzwi. Na razie tyle. Pozdrawiam i czekam na dalsze postępy.
J.Wrona Napisano 21 Kwiecień 2010 Autor Napisano 21 Kwiecień 2010 Dzieki za podpowiedzi zwróciliście mi naprawdę fajne uwagi pozdrawiam Jacek Idaho z tym bieganiem to fajny pomysł podsunoles chociaz schudnę niedlugo wrzucę nowy ruch tylko tyle architektury ma do roboty ze nie wiem.
J.Wrona Napisano 27 Kwiecień 2010 Autor Napisano 27 Kwiecień 2010 (edytowane) Witam was może mi podpowiecie czy kolorystyka taka może być czy druga jest lepsza pozdrawiam Jacek Edytowane 27 Kwiecień 2010 przez J.Wrona
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się