Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich po znalezieniu trochę czasu wrzucam główną bohaterkę tego filmiku oczywiście jeszcze trzeba troche poracowac nad nia oczywiscie jest to jeszcze nie skończony model pozdrawiam wszystkich J.w

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ma reumatyzm czy coś ją w palce pogryzło?

Łokieć za wysoko.

Jeżeli będzie pokazana z bliska, to jednak wymodelowałabym te dżinsy dokładniej (kieszeń), albo dała bym normal mapę, bo teraz kieszeń wygląda jak namalowana, do tego lekko nieostra.

Oprócz tego dziewczyna całkiem ładna.

Napisano

Aniu muszę jeszcze popoprawiać uzbroić ja w rożne gadżety ale będzie tylko zbliżenie twarzy raczej postać będzie w szybkim ruchu

Napisano

Witam wszystkich niedługo urlopik wiec będę może mógł więcej pokazać a narazie mam coś takiego coś mi textur wszystkich nie załapało pozdrawiam Jacek

Napisano

Ten robot w tle za bardzo się buja. Trochę mniej obrotów prawo/lewo i nie będzie wyglądał tak śmiesznie. Poza tym lepiej by wyglądał, gdyby oba karabiny były wycelowane.

Co do biped'a to wszystko mi pasuje. No, może pomijając ostatnie pół sekundy, ale to może być po prostu film ucięty w złym miejscu.

Napisano

Widzę, że akcja się rozwija ;) Proponowałbym nie obracać bipeda na początku w lewo, a w prawo. Jeśli ucieka przed wrogiem, to obrót ciała o 90 stopni będzie trwał krócej niż o 270. Warto byłoby też dać wybicie przed skokiem i może bezwładność w skoku jest trochę za duża (choć na pewno malownicza).

Napisano

Witam

Czemu postać po zauważeniu robota robi obrót przez lewe ramię ? Dziwnie to wygląda patrzyłem czy przypadkiem nie rzuca czegoś w jego stronę niczym dyskobol. Człowiek reaguje instynktownie jeśli nie chce walczyć pokazuje "plecy" a nie odwraca się klatą a potem rozmyśla i daje "nogę". Tak to wygląda.

Druga sprawa ręce majtają mu się. Idź na bieżnię i zrób przebieżkę na 100m na czas powiedzmy 10s (czas hipotetyczny żebyś miał wyzwanie) zobacz jak ruszasz rękami.

Trzecia sprawa możesz dodać więcej dramatyzmu gdy postać po zobaczeniu robota zrywa się do biegu - potyka się, podpiera ręka, sprint i rzut przez zamykające się drzwi.

Na razie tyle.

Pozdrawiam i czekam na dalsze postępy.

Napisano

Dzieki za podpowiedzi zwróciliście mi naprawdę fajne uwagi pozdrawiam Jacek

Idaho z tym bieganiem to fajny pomysł podsunoles chociaz schudnę niedlugo wrzucę nowy ruch tylko tyle architektury ma do roboty ze nie wiem.

Napisano (edytowane)

Witam was może mi podpowiecie czy kolorystyka taka może być czy druga jest lepsza pozdrawiam Jacek

Edytowane przez J.Wrona

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności