ihyde Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 jak uzyskac taki efekt odbicia i stylistyke pracy ?
dac77 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Nie wiem o jaką stylistykę chodzi ale efekt odbicia zależy od programu.
mastahcez Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 w ekfektach pewnie bedzie hehe a tak serio to musisz kombinowac z materialem i otoczeczeniem jednoczesnie, wrzucic mape hdri do environment, wstawic pare jasnych plane'ow, ustawic swiatlo area light wlaczyc swiatlo rozproszone (gi), wyrenderowac ambient occlusion i nalozyc w fotoszopie jako multiply. no i wszystko w miare harmonijnie zgrac. nie mowie, ze to przepis na wszystko, jak bedziesz mial kichowy model to i tak nic z tego nie wyjdzie.
mastahcez Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 no jesli robi to w autocadzie to faktycznie moze miec problem lol
ihyde Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 uzwam 3d maxa, gi uzywam model zrobilem identyczny materialy to ceramika, nie moge uzyskac tylko tego odbicia
mastahcez Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 pokaz jakis render to zobaczymy co da sie zrobic
mkeruj Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Jeśli chodzi o to na podłożu - to nie odbicie tylko cień. Jeśli chodzi o to na krawędziach - musi się COŚ odbić. U Ciebie jest CO?
ihyde Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 tu mam render jest tylko plane na podlozu i litery na niej nie moge uzywac photoshopa bo to animacja
gientekwl Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 taką sprawę można załatwić w 10 min włącznie z renderingiem. sam AO wystarczy na podłożu bez żadnych świateł + HDRI
ihyde Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 (edytowane) AO czyli ? ambient ocla... ? o to chodzi ? bo to wlaczylem Edytowane 15 Grudzień 2009 przez ihyde
ihyde Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 jak wlazyc hdri ? poprostu jakas bitmape do envirmoment ?
mkeruj Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Stary, wciśnij F1 przerób trochę tutoriali. bo już nawet mi zadziałało to na nerwy.
woody Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 FAQ tam znajdziesz trochę przydatnych rzeczy
mastahcez Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 zrobiles? wylacz odbicia w materiale podloza, wstaw mape ambient occlusion w diffuse. wrzuc skylight, ustaw go na use scene environment, wlacz final gather, wcisnij 8, wcisnij environment wybierz mape hdr np. http://www.debevec.org/Probes/uffizi_probe.hdr ustaw 32bit, def exposure, przesun do material editora przycisk z mapa, ustaw ja na spherical evironment. ustaw material literek na arch and design, ceramic, wlacz special effects i round corners, to ci zrobi "efekt gladkich krawedzi" na obiekcie a widze ze sie przyda, tylko ustaw tak zeby nie bylo zbyt zchamferowane zwykle 0.1 nawet wystarcza. ok te usawienia sa tylko do mental raya i nie jestem w stanie ich potwierdzic bo sa z glowy(jade autobusem i pisze z komorki) ale pokaz czy sie udalo. jakby bylo za jasno albo za ciemno to wlacz w environment mr photographic exposure control, ustaw EV na 8(tym mozesz rozjasniac i przyciemniac bez ustawiania wlasciwosci swiatel). phisical scale na unitless i 1500. jak robisz animke to warto renderowac do serii plikow tga a nie jedngo avi, jak sie komp wywali to masz przynajmniej tyle ile sie wyrenderowalo. ok, moj przystanek sie zbliza, pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się