xardas322 Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Nigdzie nie moge znaleźc glupiego tutka ktory by pokazywal jak stworzyc texturę i nastepnie ją nałożyc na model 3d. jedyne co wiem o texturowaniu to to ,że w 3ds maxie rozplaszcza sie model tak żeby był w 2d a nastepnie w gimpie czy photoshopie nakłada sie testure.No tylko tego nie potrafie zrobic w praktyce.Bede wdzieczny za jakiekolwiek tutki.:)
wesol Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=48315 linki są już nie aktywne. Napisz może ktoś wrzuci. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37507 było na forum wiele razy, a radziłbym tez nie szukać głupich totków, te mądre są lepsze. Szukaj pod hasłem UV i unwrap
Lucek Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 A ja polecam program RoadKill uv - wklep w google a znajdziesz. Albo jeszcze lepiej tutki Ani do blendera na stronie głównej.
xardas322 Napisano 2 Styczeń 2010 Autor Napisano 2 Styczeń 2010 UUUuu kurde dzieki teraz jestem najszczesliwszym człowikiem na świecie!!:D
xardas322 Napisano 2 Styczeń 2010 Autor Napisano 2 Styczeń 2010 Kiedyś prubowałem Blendera ale jakoś wydawał się toporny ,ciężka manipulacja vertexami, krawędziami itd. no i ten interface do którego nie mogłem się przyzwyczaic po 3ds maxie .Tam można dostosowywac ustawienia do swoich potrzeb ,ale i tak nie mogłem ich doprowadzic do takich jakie były w 3ds maxie.:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się