peters Napisano 22 Kwiecień 2004 Napisano 22 Kwiecień 2004 Witam, chyba to moj pierwszy watek na tym forum. To nie jest moje pierwsze podejscie do animacji ale najlepsze. Pomysł narodzil sie jakis czas temu, pozniej wymodelowalem model glownego bohatera (nad ktorym jeszcze bardziej pracuje) i tak dalej szlo. Praca nad filmem trwa juz okolo jednego miesiaca, zaczynalem od wstepnych szkicy po story board. Teraz pracuje nad animatikiem. O filmie: Glownym bohaterem jest kosz na smieci, ktory z powodu wielkiego glodu probuje sam sobie zdobywac pokarm, wszystko co przeleci nad nim probuje zlapac. To byla taka idea ;) Teraz troche ze scenariusza: Nastapily złe czasy, pojawila sie nowa technologia, nikt sie nie przejmowal tym co bylo stare, kozystano z nowych lepszych uzadzen. Mijaly miesiace, teraz bylo mozna tylko pomzyc o przeszlych obfitych czasach, codziennie trzeba sie martwic czy zalapie sie na chociaz jeden posilek. Jenden posilek to jeden papierek ktory czasem wleci przez okno... Kilka obrazkow: Bradzo przepraszam ale obrazki nie sa skompresowane okolo 160 - 220kb Pracuje jeszcze nad modelami i texturami, i światlem. W oknie bedzie śmigielko ;) W najblizszym czasie dolacze 3 sceny z animatika, tylko jeszcze serwer znajde. Oceny, komentarze mile widziane. Pozdrawiam peters
Damian Napisano 22 Kwiecień 2004 Napisano 22 Kwiecień 2004 no codo to nie jest. ale pomysł dobry scenariusza sie nie dopatrzyłem ale moze cos z tego bedzie.
STANEK Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 Pomysł dość orginalny - ale powiedz mi dlaczego w scanline??(a nie np. w Vrayu)
Rascal Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 Pomysl calkiem niezly, tylko kosz naprawde jakis dziwny wybrales. Proponowalbym bym taki typu cylindrycznego z ocynkowanej blachy jak nie wiesz o ktory mi chodzi to zerknij do mojego WIP`a SPELUNKA tam wlasnie taki jest. Glowna postacia ma byc kosz na smieci, w ten kosz co ci powiedzial o wiele by latwiej i z lepszym rezultatem tchnac w niego zycie niz w ten ktory przedstawiasz. Popracuj nad environmentem w ktorym ten kosz bedzie sie znajdywal Co do oswietlenia to GI by bylo tu wysoce preferowane, nadalo by klimacik.
peters Napisano 23 Kwiecień 2004 Autor Napisano 23 Kwiecień 2004 Stanek: cala animka jest robiona w LightWave 7.5c Rascal: calkiem nizle moze to wygladac z tym innym koszem ;) dzis go zmodeluje i sie zastanowie, wrzuce cos pozniej na forum peters
Rascal Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 Napewno bedzie lepiej wygladal, twoj typ to czesciej widuje w filamch jak kogos do takiego wsadzaja. Z racji tego ze juz mialem doczynienia z koszami mysle ze takie info bedzie ci pomocne. I naprawde pomysl o otoczeniu. SM-110 pojemnik metalowy pojemność 0,11m3 wysokość 92cm szerokość 42cm długość 38cm
peters Napisano 23 Kwiecień 2004 Autor Napisano 23 Kwiecień 2004 Zrobilem nowy kosz, narazie bez textur prosze o ocene i porównanie Dla mnie bardziej pasuje strasza wersja kosza, takie bylo zalozenie od pocztaku. peters
OgOtaY Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 Peters, poprzedni kosz był lepszy. Dopracuj textury i kompozycję. Możesz pokazać jakiś animatik, albo jakieś ruchome ujęcia? Jeżeli tak to fajnie... Aha, koniecznie popracuj nad światłem, teraz jest trochę płasko i nie czuje się klimatu... No i gratuluję zaawansowania projektu :) Serdeczności
Rascal Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 Faktycznie, jednak w twoim przypadku tamten kosz bedzie lepszy hm...
peters Napisano 24 Kwiecień 2004 Autor Napisano 24 Kwiecień 2004 Hej Mam juz 3 sceny z animatika http://www.epokay.net/sydor/katalog_petersa/anim.avi 7mb podziekowania dla Ogotaya za serwer peters
Damian Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 nie mam pojecia co to było... jakis odjazd jakies sciemnienia, bez łądu i składu poco pokazuje wyrwane z kontekstu ujęcia?
peters Napisano 24 Kwiecień 2004 Autor Napisano 24 Kwiecień 2004 Chcialem aby poczatek byl bardzo gladki, spokojniejsze zakonczenia scenki, czyli te sciemnienia na koncu, w animatiku nie uwzglednilem napisu z nazwa filmu, pojawi sie one w 2 scence. Rozumiem ze 3 krotkie scenki to za malo aby cos wiecej powiedziec. Jeszcze renderek peters
Damian Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 czy to były sceny jedna po drugiej? w kolenosci? tzn tak ma to wyglądac? jezeli tak to tragedia... rada jest tak wogole odposc sobie tej jazdy kamerą, powiedzmy ze chcesz zrobic takie opisowe ujęcia, poustawiaj kamerę w kilku miejscach w maxymalnie różnych pozycjach. ale tak by pierwsza była najdalej od smietnika a ostatnia njblizej tak by cały smietnik zajmowal cały kadr. ujątka powiedzmy po 5 sec, z 2 sekundowym przenikaniem, pomiedzy nimi, to zaciemnianie to jakas pomyłka, tak sie nie robi, az razi..
peters Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Napisano 26 Kwiecień 2004 Sa juz poprawki, kierowalem sie postem Damiana Narazie mam obrazki z kazdej sceny: Pozdrawiam peters
peters Napisano 27 Kwiecień 2004 Autor Napisano 27 Kwiecień 2004 Poprawilem texture ściany, narazie sie pracuje nad kadrowaniem peters
peters Napisano 28 Kwiecień 2004 Autor Napisano 28 Kwiecień 2004 Dodaje coraz wiecej detali do sceny, pracuje tez nad animacja papierka ktory bedzie wlatywal przez okno Narazie jeden obrazek peters
Sharp Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 hmmm...mi te wszystkie przedmioty zbyt kontrastuja z samym wnętrzem, nie podobaja mi sie tez te porozrzucane szczatki czegos(skrawki papieru czy co tam..) Wogole to ja bym zmienil texture podlogi, no nie wiem,jakos jak dla mnie nie pasuje tu. no ale pracuj,pracuj,ciekaw jestem jak to dalej bedzie wygladac... wogole to by sie przydało tu jakies porzadne GI,to by zalatwilo sporo rzeczy :>
peters Napisano 29 Kwiecień 2004 Autor Napisano 29 Kwiecień 2004 Poprawilem oświetlenie, te papierki to byly tylko takie testowe Teraz do sceny dodalem światlo Arealight, i zmniejszylem intensywnosc dla omni nad smietnikiem. Papierki za jakis czas sie pojawia w scenie, jak mi sie uda je ladnie zanimowac to i beda sie z wiatrem poruszac :) peters
Rascal Napisano 30 Kwiecień 2004 Napisano 30 Kwiecień 2004 Niestety nie widac szczegolnej poprawy, mozna by jeszcze zobaczyc jak bedzie wygladac z takim koszem z cofajaca sie klapa zazwyczaj sa robione z blachy ocynkowanej na kolkach. Pozatym sprawa priorytetowa jest u ciebie otoczenie ktore jest bardzo slabe jesli chodzi o lokalizacje akcji, to samo sie tyczy textur, sciana wyglada dzienie a jeszcze dziwniej ta pseudo podloga. Proponowalbym poprzegladac foty, aha plaska powierzchnie zastapic kawalkiem drogi i chodnikiem lub kosz umiescic w jakiejs bramie hm... Jak juz to bedziesz mial wtedy mozna mowic o prowadzeniu kamery.
Rascal Napisano 30 Kwiecień 2004 Napisano 30 Kwiecień 2004 Teraz zaczynasz isc w kierunku poprawy :) tylko to cos wyglada jak rozlana maz. Proponuje dodac chodnik szerokosc mysle ze powino byc OK do tego miejsca kiedy na prost kosza sie zaczyna ta rozlana maz, potem jest kraweznik i nizej zaczyna sie asfalt jeszcze dodaj klatke sciekowa kolo kraweznika.
Sharp Napisano 30 Kwiecień 2004 Napisano 30 Kwiecień 2004 hmm...mi to pomieszczenie wogole nie pasi. Pasowaloby mi natomiast umiejscowienie akcji w jakims zaułku, ,miedzy jakimis scianami jakis podniszczonych budynkow, podłoże np z dziurawego asfaltu,gdzieniegdzie kałuża, zboku gdzies przyczepiona lampa, oczywiscie mrygająca albo wogole nie swiecaca, wysprayowane ściany, zabite dechami jakieś tylne wejscie do jednego z budynkow. Ogólnie taki mroczny zaułek, rodem z amerykańskich filmów : > moze taka wizja bylaby niego ciekawsza i realniejsza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się