Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chyba to moj pierwszy watek na tym forum.

To nie jest moje pierwsze podejscie do animacji ale najlepsze. Pomysł narodzil sie jakis czas temu, pozniej wymodelowalem model glownego bohatera (nad ktorym jeszcze bardziej pracuje) i tak dalej szlo.

Praca nad filmem trwa juz okolo jednego miesiaca, zaczynalem od wstepnych szkicy po story board. Teraz pracuje nad animatikiem. O filmie:

Glownym bohaterem jest kosz na smieci, ktory z powodu wielkiego glodu probuje sam sobie zdobywac pokarm, wszystko co przeleci nad nim probuje zlapac.

To byla taka idea ;)

 

Teraz troche ze scenariusza:

Nastapily złe czasy, pojawila sie nowa technologia, nikt sie nie przejmowal tym co bylo stare, kozystano z nowych lepszych uzadzen. Mijaly miesiace, teraz bylo mozna tylko pomzyc o przeszlych obfitych czasach, codziennie trzeba sie martwic czy zalapie sie na chociaz jeden posilek. Jenden posilek to jeden papierek ktory czasem wleci przez okno...

 

Kilka obrazkow:

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

s1.jpg

 

s2.jpg

 

Bradzo przepraszam ale obrazki nie sa skompresowane okolo 160 - 220kb

Pracuje jeszcze nad modelami i texturami, i światlem.

W oknie bedzie śmigielko ;)

W najblizszym czasie dolacze 3 sceny z animatika, tylko jeszcze serwer znajde.

 

Oceny, komentarze mile widziane.

 

Pozdrawiam

peters

 

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomysl calkiem niezly, tylko kosz naprawde jakis dziwny wybrales. Proponowalbym bym taki typu cylindrycznego z ocynkowanej blachy jak nie wiesz o ktory mi chodzi to zerknij do mojego WIP`a SPELUNKA tam wlasnie taki jest.

 

Glowna postacia ma byc kosz na smieci, w ten kosz co ci powiedzial o wiele by latwiej i z lepszym rezultatem tchnac w niego zycie niz w ten ktory przedstawiasz. Popracuj nad environmentem w ktorym ten kosz bedzie sie znajdywal Co do oswietlenia to GI by bylo tu wysoce preferowane, nadalo by klimacik.

Napisano

Stanek: cala animka jest robiona w LightWave 7.5c

Rascal: calkiem nizle moze to wygladac z tym innym koszem ;) dzis go zmodeluje i sie zastanowie, wrzuce cos pozniej na forum

 

peters

Napisano

Napewno bedzie lepiej wygladal, twoj typ to czesciej widuje w filamch jak kogos do takiego wsadzaja. Z racji tego ze juz mialem doczynienia z koszami mysle ze takie info bedzie ci pomocne. I naprawde pomysl o otoczeniu.

 

SM-110

pojemnik metalowy

 

pojemność 0,11m3

wysokość 92cm

szerokość 42cm

długość 38cm

 

 

sm110_duzy.gif

 

Napisano

Zrobilem nowy kosz, narazie bez textur prosze o ocene i porównanie

Dla mnie bardziej pasuje strasza wersja kosza, takie bylo zalozenie od pocztaku.

 

m1.jpg

 

peters

 

Napisano

Peters, poprzedni kosz był lepszy. Dopracuj textury i kompozycję. Możesz pokazać jakiś animatik, albo jakieś ruchome ujęcia? Jeżeli tak to fajnie...

 

Aha, koniecznie popracuj nad światłem, teraz jest trochę płasko i nie czuje się klimatu...

 

No i gratuluję zaawansowania projektu :)

 

Serdeczności

Napisano

Chcialem aby poczatek byl bardzo gladki, spokojniejsze zakonczenia scenki, czyli te sciemnienia na koncu, w animatiku nie uwzglednilem napisu z nazwa filmu, pojawi sie one w 2 scence.

Rozumiem ze 3 krotkie scenki to za malo aby cos wiecej powiedziec.

 

Jeszcze renderek

 

m2.jpg

 

peters

 

Napisano

czy to były sceny jedna po drugiej? w kolenosci? tzn tak ma to wyglądac? jezeli tak to tragedia... rada jest tak wogole odposc sobie tej jazdy kamerą, powiedzmy ze chcesz zrobic takie opisowe ujęcia, poustawiaj kamerę w kilku miejscach w maxymalnie różnych pozycjach. ale tak by pierwsza była najdalej od smietnika a ostatnia njblizej tak by cały smietnik zajmowal cały kadr. ujątka powiedzmy po 5 sec, z 2 sekundowym przenikaniem, pomiedzy nimi, to zaciemnianie to jakas pomyłka, tak sie nie robi, az razi..

Napisano

hmmm...mi te wszystkie przedmioty zbyt kontrastuja z samym wnętrzem, nie podobaja mi sie tez te porozrzucane szczatki czegos(skrawki papieru czy co tam..) Wogole to ja bym zmienil texture podlogi, no nie wiem,jakos jak dla mnie nie pasuje tu.

no ale pracuj,pracuj,ciekaw jestem jak to dalej bedzie wygladac...

 

wogole to by sie przydało tu jakies porzadne GI,to by zalatwilo sporo rzeczy :>

 

Napisano

Poprawilem oświetlenie, te papierki to byly tylko takie testowe

Teraz do sceny dodalem światlo Arealight, i zmniejszylem intensywnosc dla omni nad smietnikiem.

 

new2.jpg

Papierki za jakis czas sie pojawia w scenie, jak mi sie uda je ladnie zanimowac to i beda sie z wiatrem poruszac :)

 

peters

 

Napisano

Niestety nie widac szczegolnej poprawy, mozna by jeszcze zobaczyc jak bedzie wygladac z takim koszem z cofajaca sie klapa zazwyczaj sa robione z blachy ocynkowanej na kolkach. Pozatym sprawa priorytetowa jest u ciebie otoczenie ktore jest bardzo slabe jesli chodzi o lokalizacje akcji, to samo sie tyczy textur, sciana wyglada dzienie a jeszcze dziwniej ta pseudo podloga. Proponowalbym poprzegladac foty, aha plaska powierzchnie zastapic kawalkiem drogi i chodnikiem lub kosz umiescic w jakiejs bramie hm...

 

Jak juz to bedziesz mial wtedy mozna mowic o prowadzeniu kamery.

Napisano

Teraz zaczynasz isc w kierunku poprawy :) tylko to cos wyglada jak rozlana maz. Proponuje dodac chodnik szerokosc mysle ze powino byc OK do tego miejsca kiedy na prost kosza sie zaczyna ta rozlana maz, potem jest kraweznik i nizej zaczyna sie asfalt jeszcze dodaj klatke sciekowa kolo kraweznika.

Napisano

hmm...mi to pomieszczenie wogole nie pasi. Pasowaloby mi natomiast umiejscowienie akcji w jakims zaułku, ,miedzy jakimis scianami jakis podniszczonych budynkow, podłoże np z dziurawego asfaltu,gdzieniegdzie kałuża, zboku gdzies przyczepiona lampa, oczywiscie mrygająca albo wogole nie swiecaca, wysprayowane ściany, zabite dechami jakieś tylne wejscie do jednego z budynkow.

Ogólnie taki mroczny zaułek, rodem z amerykańskich filmów : >

moze taka wizja bylaby niego ciekawsza i realniejsza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności