yasamaru Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Witam dodaje prawie skonczona pracke;] Rady mile widziane Pozdrawiam i sieteczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Może lepiej było zamieścić na samym początku prac, to teraz efekt były lepszy. Teren, niebo, wiatraki i tekstury niezstety są do zrobienia od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Teren do poprawy to po pierwsze... a wiatraki to bym musiał refke zobaczyć. No i tło nie rób z plejena zrób np połówke cylindra i na nią nałóż tło będzie bardziej sferyczne P.S Wiatraki są zazwyczaj ustawiane w tym samym kierunku uwzględniajacym najsilniejsze wiatry, ustawianie ich w różny sposób jest nieefektywne. http://www.ny.vizz.pl/spain/wiatraki.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasamaru Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2010 Dac77- wiec w sumie bym musial zaczac od nowa:P Bbandi - Dzieki za rade z kierunkami wiatrakow i tlem pierwszy raz sie jeszcze nikt nie odezwal o oswietleniu:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 (edytowane) Oświetlenie do wymiany:)...uzyj daylight i wrzuć w envirnotment mapke z jakimiś chmurkami powinno wystarczyć. Edytowane 7 Styczeń 2010 przez bbandi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasamaru Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2010 Heh a juz myslalem:P Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czeczen Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Pomysł fajny, nie zapomnij zrobić trawkę, co by nie było gołej bitmapy.Może dorzuć jakąś wodę.I jeszcze stracha na wróble, i... dynie... i jeźdźca bez głowy co mieszka w wiatraku... Mówię całkiem serio i zrób ujecie w nocy z wielkim księżycem. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Musisz się bardziej przyłożyć do tekstur i detali, bo teraz to tam masz wstawione kilka cylindrów i stożków na odwal się. bbandi dał dobrą refkę (poszukaj więcej takich), mimo że niby ten sam kształt wiatraka to to ma okienka, ładny bump na ścianie, deski na skrzydłach ułożone bardziej skomplikowanie niż u ciebie, różne dachówki, trawkę krzaczki itd., jednym słowem drobne detale które robią taki w sumie prosty model ciekawym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasamaru Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2010 No ja bardziej wedlug tego wiatraka robilem Ale postaram ise cos pozmieniac i bardzije wyuszczegulnic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Z konkretow to: - na pewno daj w tlo jakies lepsze niebo, bo to po prostu smierdzi komputerem:) - popraw UV na ceglach, bo sa zdecydowanie za bardzo rozciagniete i pomniejsz je, dzieki czemu wiatrak nabierze wlasciwej skali. Pamietaj, ze wielkosc obiektu to pojecie wzgledne i jezeli nie postawimy go obok czegos, czego skale znamy doskonale, to nie bedziemy wiedzieli, jak jest duzy. Przez olbrzymia teksture trawy i rozciagniete cegly wiatrak wydaje sie malym wiatraczkiem. Postaw obok czlowieczka, albo domek, albo samochod, a zobaczysz efekt;) Z porad bardziej ogolnych: - pofalduj bardziej teren, nawet lekko. Plaskie powierzchnie sa dobre dla stolow, ale nie dla takich gruntow;) - dodaj kilka detali dookola, ozywia scene - mozesz sprobowac ogarnac modyfikator Hair do zrobienia trawy Generalnie nie widze powodu, zeby zaczynac cokolwiek od nowa. Raczej skupilbym sie na dodawaniu kolejnych rzeczy, detali:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Lipka Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 Hej, ogolnie pozytywnie jak na poczatek. Najatrakcyjniej wypada niebo:) Dwa wiatraki w tle sa spoko, natomiast w pierwszoplanowym swiatlo powinno byc blizsze temu drugiemu...a niestwty strefa cienia zabija pozytywna energie obecna na reszcie obrazka. Tam to zrobila mgielka, a nie swiatlo, a ze tu mgielki brak to samo oswietlenie nie ma odpowiednich wibracji i nie scala sie z reszta ten wiatrak. Podloze warto uplastycznic solidnie jak juz kilka osob wspomnialo. Warto tez zadac sobie pytanie czy dzieje sie wystarczajaco duzo by uczynic scenke interesujaca. Intensywnosc odbioru jest w moim odczuciu niewielka i warto ubogacic ta kraine solidnie. Inaczej to jakby powiedziec "ide do sklepu po maslo" dwudziestoma zdaniami...raczej gesiej skorki nie bedzie;) Ale z checia przyjrze sie rozwojowi i trzymam kciuki za powodzenie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 zmapuj wiatraczki jeszcze raz i daj na teren mocnego noise'a. Od razu będzie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasamaru Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2010 Dzieki za porady mam nadzieje sie spelnic;] Juz zaczolem prace nad poprawkami;] Przestawiam troche lepsza wersje wiatraka tylko jeszcze wiosla bede zmienial Jutro po pracy dalej sie pobawie;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptfromscr Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 tex cegiełek trochę chyba za bardzo rozciągnięta (poj cegła za szeroka w stosunku do jej wysokości) i może dałbyś jakiś bump na cegły :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się