Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Może lepiej było zamieścić na samym początku prac, to teraz efekt były lepszy. Teren, niebo, wiatraki i tekstury niezstety są do zrobienia od nowa.

Napisano

Teren do poprawy to po pierwsze... a wiatraki to bym musiał refke zobaczyć. No i tło nie rób z plejena zrób np połówke cylindra i na nią nałóż tło będzie bardziej sferyczne

P.S Wiatraki są zazwyczaj ustawiane w tym samym kierunku uwzględniajacym najsilniejsze wiatry, ustawianie ich w różny sposób jest nieefektywne.

http://www.ny.vizz.pl/spain/wiatraki.jpg

Napisano

Dac77- wiec w sumie bym musial zaczac od nowa:P

Bbandi - Dzieki za rade z kierunkami wiatrakow i tlem

 

pierwszy raz sie jeszcze nikt nie odezwal o oswietleniu:P

Napisano (edytowane)

Oświetlenie do wymiany:)...uzyj daylight i wrzuć w envirnotment mapke z jakimiś chmurkami powinno wystarczyć.

Edytowane przez bbandi
Napisano

Pomysł fajny, nie zapomnij zrobić trawkę, co by nie było gołej bitmapy.Może dorzuć jakąś wodę.I jeszcze stracha na wróble, i... dynie... i jeźdźca bez głowy co mieszka w wiatraku...

Mówię całkiem serio i zrób ujecie w nocy z wielkim księżycem.

 

Pozdro

Napisano

Musisz się bardziej przyłożyć do tekstur i detali, bo teraz to tam masz wstawione kilka cylindrów i stożków na odwal się. bbandi dał dobrą refkę (poszukaj więcej takich), mimo że niby ten sam kształt wiatraka to to ma okienka, ładny bump na ścianie, deski na skrzydłach ułożone bardziej skomplikowanie niż u ciebie, różne dachówki, trawkę krzaczki itd., jednym słowem drobne detale które robią taki w sumie prosty model ciekawym.

Napisano

Z konkretow to:

 

- na pewno daj w tlo jakies lepsze niebo, bo to po prostu smierdzi komputerem:)

- popraw UV na ceglach, bo sa zdecydowanie za bardzo rozciagniete i pomniejsz je, dzieki czemu wiatrak nabierze wlasciwej skali. Pamietaj, ze wielkosc obiektu to pojecie wzgledne i jezeli nie postawimy go obok czegos, czego skale znamy doskonale, to nie bedziemy wiedzieli, jak jest duzy. Przez olbrzymia teksture trawy i rozciagniete cegly wiatrak wydaje sie malym wiatraczkiem. Postaw obok czlowieczka, albo domek, albo samochod, a zobaczysz efekt;)

 

Z porad bardziej ogolnych:

 

- pofalduj bardziej teren, nawet lekko. Plaskie powierzchnie sa dobre dla stolow, ale nie dla takich gruntow;)

- dodaj kilka detali dookola, ozywia scene

- mozesz sprobowac ogarnac modyfikator Hair do zrobienia trawy

 

Generalnie nie widze powodu, zeby zaczynac cokolwiek od nowa. Raczej skupilbym sie na dodawaniu kolejnych rzeczy, detali:)

Napisano

Hej, ogolnie pozytywnie jak na poczatek. Najatrakcyjniej wypada niebo:)

Dwa wiatraki w tle sa spoko, natomiast w pierwszoplanowym swiatlo powinno byc blizsze temu drugiemu...a niestwty strefa cienia zabija pozytywna energie obecna na reszcie obrazka.

Tam to zrobila mgielka, a nie swiatlo, a ze tu mgielki brak to samo oswietlenie nie ma odpowiednich wibracji i nie scala sie z reszta ten wiatrak.

 

Podloze warto uplastycznic solidnie jak juz kilka osob wspomnialo. Warto tez zadac sobie pytanie czy dzieje sie wystarczajaco duzo by uczynic scenke interesujaca.

Intensywnosc odbioru jest w moim odczuciu niewielka i warto ubogacic ta kraine solidnie.

Inaczej to jakby powiedziec "ide do sklepu po maslo" dwudziestoma zdaniami...raczej gesiej skorki nie bedzie;)

Ale z checia przyjrze sie rozwojowi i trzymam kciuki za powodzenie!

Napisano

Dzieki za porady mam nadzieje sie spelnic;]

Juz zaczolem prace nad poprawkami;]

Przestawiam troche lepsza wersje wiatraka tylko jeszcze wiosla bede zmienialattachment.php?attachmentid=69064&stc=1&d=1262903767

Jutro po pracy dalej sie pobawie;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności