Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam przygotowany model twarzy, chce go zanimować, pytanie czy jest ktoś z wawy kto by udzieli dwóch trzech godzin korepetycji w tym zakresie?

moj mail [email protected]

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może na forum pokierujemy cię co nieco? w końcu od tego ono jest.

 

Syp problemami a my postaramy się na nie odpowiadać w miarę naszych umiejętności.

Napisano
  • Autor

Ok dzięki za info, otóż wykonałem modeł twarzy na podstawie książki "Blender podstawy modelowania" Pana Boćka model w chwili obecnej jest całkowicie ukończony, screeny dorzucę popołudniu jak wrócę z pracy. W kolejnym kroku chce dodać animację no i jest problem. Od czego się zabrać. Oglądałem video tutka o animacji w blenderku jakieś dziewczyny ale ja na video tutkach uczyć się nie potrafię. Koła boksują w śniegu i stoję w miejscu. Wiec będę wdzięczny za wskazówki.

Napisano

Zainteresuj się Shape Keys. Możesz zmieniać mimikę twarzy dzięki Sculpt Mode i zapisywać poszczególne grymasy, które możesz ze sobą animować (morphować).

Napisano
  • Autor

Wolał bym raczej nie morphować bo jak rozumie to sie wiąże z wykonaniem czterech dodatkowych modeli (przy załozeniu że twarz ma oddawać cztery stany w trakcie animacji)

Chce to zrobić kośćmi pytanie czy się da ? Chciałbym też aby twarz coś mówiła pytanie czy blenderze jest narzędzie do podłożenia ścieżki dźwiękowej ?

Napisano

To tak nie jest. Robisz jeden model, który potem jedynie lekko zmieniasz (np. podnosisz mu brwi). Nie musisz modelować cztery razy na nowo (i chyba w 2.49 tak się nawet nie da).

 

Z kośćmi też się da. Dajesz kości w odpowiednich miejscach (usta, brwi itd.) i nimi ruszasz.

 

Ja do animacji używam kombinacji kości i shape keys.

 

Da się podłożyć ścieżkę dzwiękową, aczkolwiek u mnie to się stosunkowo często zawieszało.

Napisano
  • Autor

Ok ale jak te kości połączyć do skóry ? Czy kości mają być wewnątrz czy na zewnątrz, no nic nie jarze totalny haos jak nie mam podręcznika. Może ty Aniu zgodziłabyś się na dwie godziny korepetycji :) ?

Napisano
  • Autor

Ok dziękuję, jeszcze tylko pytanie o iel mniej więcej czasu zajmuje przygotowanie takiej animacji około 1 minuty

Napisano
Ok dziękuję, jeszcze tylko pytanie o iel mniej więcej czasu zajmuje przygotowanie takiej animacji około 1 minuty

Zależy od ilości szczegułów i zacięcia animatora. Minuta to tak od 5 godzin do 48 godzin pracy z gotowym rigiem, ale dotyczy to samej twarzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.