Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam dylemat co do trawy w wizualizacjach. Jak ją robicie? Czy w maxie tworzycie jakieś niesamowite modele traw i renderujecie po prostu? Czy może nakładacie zwykła teksturę? Przyznam, że niezbyt wiem jak zrobić, żeby to fajnie wyglądało. Wypróbowałem wiele tekstur, ale one zawsze tak sztucznie, płasko wyglądają. Jak Wy radzicie sobie z trawą we wizkach?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W wizualizacjach często do trawy wykorzystywany jest Displacement, wiec może o nim poczytaj. Dobrze by było jakbyś napisał z jakiego renderera korzystasz.

Napisano

Korzystam póki co z mental raya. Tylko taka trawa tworzona jako każde zdźbło trawy z osobna strasznie muli maxa. Sam nie wiem.. A szukam w całym internecie co i jak, po prostu pytam też jak Wy sobie radzicie. Trawa wg mnie w wizualizacjach jest ważna. Dostrzegam kolosalną różnicę pomiędzy projektem z ładną trawa a projektem z chamską teksturą.

Napisano

No właśnie tutek o którym mówiłem omawiał tworzenie proxy które nie muli viewportów. Robią też tak że w tle leci disp a na zbliżeniach modelowana trawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności