[robak] Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 Mam dylemat co do trawy w wizualizacjach. Jak ją robicie? Czy w maxie tworzycie jakieś niesamowite modele traw i renderujecie po prostu? Czy może nakładacie zwykła teksturę? Przyznam, że niezbyt wiem jak zrobić, żeby to fajnie wyglądało. Wypróbowałem wiele tekstur, ale one zawsze tak sztucznie, płasko wyglądają. Jak Wy radzicie sobie z trawą we wizkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 Swojego czasu na forum, user Nvidia bodajże ,zrobił tutek jak robić trawę w vizkach. Szukaj a znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 W wizualizacjach często do trawy wykorzystywany jest Displacement, wiec może o nim poczytaj. Dobrze by było jakbyś napisał z jakiego renderera korzystasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[robak] Napisano 19 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2010 Korzystam póki co z mental raya. Tylko taka trawa tworzona jako każde zdźbło trawy z osobna strasznie muli maxa. Sam nie wiem.. A szukam w całym internecie co i jak, po prostu pytam też jak Wy sobie radzicie. Trawa wg mnie w wizualizacjach jest ważna. Dostrzegam kolosalną różnicę pomiędzy projektem z ładną trawa a projektem z chamską teksturą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 No właśnie tutek o którym mówiłem omawiał tworzenie proxy które nie muli viewportów. Robią też tak że w tle leci disp a na zbliżeniach modelowana trawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 Może to: http://jeffpatton.net/MR_Grass_Displacement.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 Spróbuj też Onyx grass, daje dużo możliwości, chociaż tworzy właśnie modele, więc może się zrobić ciężkawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 19 Styczeń 2010 Share Napisano 19 Styczeń 2010 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=58315 albo tu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się