Napisano 21 Styczeń 201015 l Pierwszy model w 3ds maxie, starałem się zrobić także górę maski ale niestety nie wychodzi, może to dlatego iż nie posiadam blueprint-ów i muszę wizualizować. Taka mała prośba nie krzyczcie.
Napisano 21 Styczeń 201015 l Witam! Jak to Twoj pierwszy model w Maxie to po co sie rzucasz na gleboka wode od razu... Moze lepiej zacznij od obiektu do ktorego sa printy... Zaoszczedzisz sobie nerwow i klopotow a kto wie moze skonczysz swoja 1 pracke dzieki temu. Jak nie masz printow to tego ursusa to najepiej odrysowac caly pojazd z fotek (z ujec z perspektywy).
Napisano 21 Styczeń 201015 l Cześć. Pierwsza zasada - nie rób elementów na bazie takiego kolorowego zdjęcia wrzuconego do vievportu bo to tylko wprowadza haos juz lepiej jakbyś to narysował na kartce zeskanował i wrzucił czarno na białym do wiev-portu i co do kreseczki rozciągał,modelował siatke. Poglądowo, na oko - znaczy mniej więcej można robić statki kosmiczne itp rzeczy bo trudno o materiały, takie coś jak traktor- jest powszechnie znane i materiały znajdziesz bez problemu w sieci wystarczy poszukać. Druga zasada - jeśli chcesz dojść do pewnego poziomu to pokazuj model bez ogródek, chodzi mi o to że próba zatuszowania błędnego kształtu na tle kolorowych zdjęć jest bezcelowa i nic z tego porzytecznego nie wyciągniesz. Moja rada: jeśli dopiero zaczynasz dowiedz się o ustawianiu blue_printów w wiev porcie (ktoś tu takiego tutaka zrobił na tym forum), poznaj narzędzie editable_poly, poszukaj jakiś tutoriali. Powodzenia. EDIT: ten tutorial zrobił kolega Latos, tu masz link:http://www.youtube.com/watch?v=kVLKII_7yHI P.S Tak ja 3D Creative - nie rzucaj się na głęboką wodę, ja wiem że przeglądając to forum można się naoglądać porządnych prac i to motywuje żeby działać, ale pamiętaj że Ci najlepsi swoją wiedzę zdobyli doświadczeniem i ciężką pracą, nawet fachowcy tworzą swoje prace bardzo długo...także małymi kroczkami zaczynaj. Edytowane 21 Styczeń 201015 l przez bbandi
Napisano 29 Styczeń 201015 l Autor Tutaj zmiana na ursusa 5314 Tylko muszę wam powiedzieć, że jakoś opony mi w ogóle nie chcą do niego wyjść :(
Napisano 29 Styczeń 201015 l No juz lepiej to wygląda:). Tu masz linki do tutoriali w zasadzie nauczysz się z nich jak robić samą obręcz bo to opony samochodowe i bierznik to już sam musisz wykombinować jak zrobić, najlepiej to chyba byłoby zrobić ukośne boxy na siatce obręczy przed zwinięciem jakoś tak /\/\ (jeden pod drugim) i extrudować ale sam nie robiłem takiej opony więc działaj. pozdro http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35147 http://www.youtube.com/watch?v=mimPxecppwY
Napisano 29 Styczeń 201015 l Opony nie powinny być trudne, trzeba tylko pokombinować. Weź zobacz jakąś referke, wydziel z tego jeden segment, skopiuj określoną ilość razy i użyj modyfikatora bend tak aby nadać oponie okrągły kształt. Ile razy trzeba segment skopiować to już musisz sobie sprawdzić. http://forum.cg-cars.com/showthread.php?t=6009
Napisano 5 Luty 201015 l Autor no poradziłem sobie jakoś z oponą metodą prób i błędów Lecz teksturowanie jest naprawdę czasochłonne (teksturuje za pomocą unwarp uvw) czy jest jakiś szybszy sposób na teksturowanie?
Napisano 5 Luty 201015 l O ile sie znam na traktorowych oponach to wystający bieżnik powinien chyba łagodniej byc połączony z resztą opony, teraz te przenikające sie elementy nie wygladają najlepiej imo. unwraping jest irytujacy przyznaje, ale przy któryms tam razie nabiera sie wprawy ;) pozdrawiam! EDIT: jak mozesz wrzucaj mniejsze obrazki bo ten na moim 24 calowym monitorze w rozdz. 1920 sie nie miesci, a ładuje sie koszmarnie długo. Zwłaszcza ze to tylko opona i na mniejszym obrazku bedzie tez widac. ;)
Napisano 6 Luty 201015 l Autor no dobra po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że jest to beznadziejne oto kolejna opona myślę że jest dużo lepsze.
Napisano 6 Luty 201015 l mowiac szczerze idziesz na latwizne z tymi oddzielnymi elementami, ja zawsze jak opone robie to jest to lita calość, poza tym nie jest to opona z jakims skomplikowanym bieznikiem...
Napisano 6 Luty 201015 l Autor M4rcus no przecież na 2 fotce jest to jednolita całość i chciałbym przypomnieć że ja dopiero się uczę więc mogę nie umieć robić takich rzeczy jak ty w maxie :P
Napisano 2 Marzec 201015 l Autor wiem że nie powinno być post pod postem no ale nie komentujecie :P I mam pytanie gdzie znajduje się opcja polygon reduction bo wiem, że takie coś istnieje i można wiele zyskać na redukcji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto