Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pierwszy model w 3ds maxie, starałem się zrobić także górę maski ale niestety nie wychodzi, może to dlatego iż nie posiadam blueprint-ów i muszę wizualizować. Taka mała prośba nie krzyczcie.

 

510470.jpeg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam!

Jak to Twoj pierwszy model w Maxie to po co sie rzucasz na gleboka wode od razu... Moze lepiej zacznij od obiektu do ktorego sa printy... Zaoszczedzisz sobie nerwow i klopotow a kto wie moze skonczysz swoja 1 pracke dzieki temu. Jak nie masz printow to tego ursusa to najepiej odrysowac caly pojazd z fotek (z ujec z perspektywy).

Napisano (edytowane)

Cześć.

Pierwsza zasada - nie rób elementów na bazie takiego kolorowego zdjęcia wrzuconego do vievportu bo to tylko wprowadza haos juz lepiej jakbyś to narysował na kartce zeskanował i wrzucił czarno na białym do wiev-portu i co do kreseczki rozciągał,modelował siatke.

Poglądowo, na oko - znaczy mniej więcej można robić statki kosmiczne itp rzeczy bo trudno o materiały, takie coś jak traktor- jest powszechnie znane i materiały znajdziesz bez problemu w sieci wystarczy poszukać.

Druga zasada - jeśli chcesz dojść do pewnego poziomu to pokazuj model bez ogródek, chodzi mi o to że próba zatuszowania błędnego kształtu na tle kolorowych zdjęć jest bezcelowa i nic z tego porzytecznego nie wyciągniesz.

Moja rada: jeśli dopiero zaczynasz dowiedz się o ustawianiu blue_printów w wiev porcie (ktoś tu takiego tutaka zrobił na tym forum), poznaj narzędzie editable_poly, poszukaj jakiś tutoriali.

Powodzenia.

EDIT: ten tutorial zrobił kolega Latos, tu masz link:http://www.youtube.com/watch?v=kVLKII_7yHI

P.S Tak ja 3D Creative - nie rzucaj się na głęboką wodę, ja wiem że przeglądając to forum można się naoglądać porządnych prac i to motywuje żeby działać, ale pamiętaj że Ci najlepsi swoją wiedzę zdobyli doświadczeniem i ciężką pracą, nawet fachowcy tworzą swoje prace bardzo długo...także małymi kroczkami zaczynaj.

Edytowane przez bbandi
Napisano

Tutaj zmiana na ursusa 5314

 

17774798.png

12836507.png

 

Tylko muszę wam powiedzieć, że jakoś opony mi w ogóle nie chcą do niego wyjść :(

Napisano

No juz lepiej to wygląda:).

Tu masz linki do tutoriali w zasadzie nauczysz się z nich jak robić samą obręcz bo to opony samochodowe i bierznik to już sam musisz wykombinować jak zrobić, najlepiej to chyba byłoby zrobić ukośne boxy na siatce obręczy przed zwinięciem jakoś tak /\/\ (jeden pod drugim) i extrudować ale sam nie robiłem takiej opony więc działaj. pozdro

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35147

http://www.youtube.com/watch?v=mimPxecppwY

Napisano

no poradziłem sobie jakoś z oponą metodą prób i błędów

opona.png

Lecz teksturowanie jest naprawdę czasochłonne (teksturuje za pomocą unwarp uvw) czy jest jakiś szybszy sposób na teksturowanie?

Napisano

O ile sie znam na traktorowych oponach to wystający bieżnik powinien chyba łagodniej byc połączony z resztą opony, teraz te przenikające sie elementy nie wygladają najlepiej imo. unwraping jest irytujacy przyznaje, ale przy któryms tam razie nabiera sie wprawy ;) pozdrawiam!

 

 

EDIT: jak mozesz wrzucaj mniejsze obrazki bo ten na moim 24 calowym monitorze w rozdz. 1920 sie nie miesci, a ładuje sie koszmarnie długo. Zwłaszcza ze to tylko opona i na mniejszym obrazku bedzie tez widac. ;)

Napisano

no dobra po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że jest to beznadziejne oto kolejna opona myślę że jest dużo lepsze.

opona2.th.png

Napisano

mowiac szczerze idziesz na latwizne z tymi oddzielnymi elementami, ja zawsze jak opone robie to jest to lita calość, poza tym nie jest to opona z jakims skomplikowanym bieznikiem...

Napisano

M4rcus no przecież na 2 fotce jest to jednolita całość i chciałbym przypomnieć że ja dopiero się uczę więc mogę nie umieć robić takich rzeczy jak ty w maxie :P

Napisano

wiem że nie powinno być post pod postem no ale nie komentujecie :P

 

tuz.th.png

 

I mam pytanie gdzie znajduje się opcja polygon reduction bo wiem, że takie coś istnieje i można wiele zyskać na redukcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności