Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Serdecznie witam,

 

Po prawie rocznej przerwie powracam do zabawy z grafika 3D. W ramach przypomnienia odkopalem swoj stary model i chce zrobic kilka studyjnych renderow. Niestety nie wszystko idzie tak jak powinno :/ Nie moge dopasowac materialow i ustawien oswietlenia. Zdecydowalem sie napisac i moze Wy bedziecie w stanie mi pomoc w osiagniecu przyzwoitych rezultatow.

 

Z gory dziekuje za okazana pomoc.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

 

Oto obacny render:

 

 

mini_render.jpg

 

 

A to studio:

 

studio_med.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda średnio, bo lakier bardzo słabo odbija, zwiększ IOR dla reflections w materiale karoserii i powinno być lepiej, możesz też wstawić jakiś HDR do environment.

Napisano
  • Autor

@Tamyl91 - Na wstepie dziekuje za odpowiedz. Chce osiagnac typowy efekt studyjny ale bez uzycia HDR. Jesli chodzi o lakier to jeszcze sie pobawie tym IOR.

Napisano
  • Autor

@Tamyl91 - dzieki za paczke - poprobuje.

 

@mpta - moge zapytac co masz dokladniej na mysli? Jesli ustawie whiteboxy to mam swiecic spotami na nie by daly reflexy, czy mam oswietlac model, a whiteboxy same sie beda odbijaly?

Napisano

Spróbuj może powyłączać reflections dla świateł, żeby został sam specular (jeśli się mylę, to poprawcie) i wokół samochodu poustawiać jakieś białe plejny, coby się odbijały w karoserii.

 

Acha, cień pod samochodem jest czerwony, przemaluj spód auta na czarno :)

Napisano

Trudna sprawa z tym oświetleniem chodź w sumie łatwiej, bo twoja koncepcja może się 10x zmieniać i ustawisz sobie wedle własnych uznań, gorzej ze mną jeśli mam robić rekonstrukcję...

Obicia na lakierze by się przydały oraz na szybie.

Te światła co teraz ustawiłeś to mr sky portal ? Czy coś innego ?

Napisano

Ja bym proponował wstawić światło kluczowe, spotlight'a, wokół wypełniające vraylight. Światła vraylight mogą mieć zafajkowane "invisible" i odfajkowane "no reflections". Stwórz większego boxa tak aby przykrywał całe auto ( nie musi być dokładnie nad nim, może być lekko z przodu pod kątem 45 stopni do niego ) daj na niego materiał vraylightmtl. W vraylightmtl w slot "color" wsadź mapę gradient ramp który niech wygląda mniej więcej tak:

exampleh.jpg

Potem stwórz drugiego boxa, lekko mniejszego od pierwszego i umieść go nad autem. Dodaj ten sam materiał, tylko zmień typ gradientu na radialny. Zaznacz te dwa boxy, podręczne menu, object properties. Odznacz cast shadows, receive shadows i visible to camera. Mam nadzięję, że trochę pomogłem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.