Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dostałem scenę, w której są dwa różne obiekty z nałożonym morhperem: głowa i zęby.Kiedy w morpherze głowy otwieram usta (szczęka opada w dół) reagują również dolne zęby - też opadają (nie mylić w wypadaniem ;) ). Dodam jeszcze, że to nie działa odwrotnie, tzn. morphera przypisanego do zębów nie można edytować.

Może ktoś wie, jak osiągnąć taki efekt 2w1? Z góry dzięki za odpowiedź.

Edytowane przez waza
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ponieważ pracujemy nad tym samym modelem postaram sie troche prościej zobrazować to o co nam chodzi z morpherami.

 

W scenie są dwa obiekty

Obiek "A" i Obiekt "B"

na obiek "A" nałożony jest modyfikator morpher z kilkoma kanałami.

Tak samo nałożony jest morpher na obiekt "B"

 

Morphery tych obiektów są w jakiś sposób zależne od siebie tylko nie wiemy w jaki,

Mianowicie kiedy zmienia się wartości przypisanych kałów w obiekcie "A"

w obiekcie "B" również zmieniają się wartości odpowiednich kanałów.

Załeżność jest jednostronna ponieważ nie można zmieniać wartości kanałów w obiekcie "B" można to robić tylko z poziomu obiektu "A"

 

Dodam że udało mi się stworzyć taką zależność stosując Reaction Managera ale w tej scenie jest to zrobione inaczej.

Napisano

Poczytajcie sobie o wire parameters. Jak już dojdziecie jak to włączyć i co z tym się robi, to przełączcie sobie na kierunek dwu stronny. Tylko takie przełączanie nie ma najmniejszego sensu. Lepiej animować jeden parametr niż kombinować z dwoma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności