waza Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 (edytowane) Dostałem scenę, w której są dwa różne obiekty z nałożonym morhperem: głowa i zęby.Kiedy w morpherze głowy otwieram usta (szczęka opada w dół) reagują również dolne zęby - też opadają (nie mylić w wypadaniem ;) ). Dodam jeszcze, że to nie działa odwrotnie, tzn. morphera przypisanego do zębów nie można edytować. Może ktoś wie, jak osiągnąć taki efekt 2w1? Z góry dzięki za odpowiedź. Edytowane 26 Styczeń 2010 przez waza
Wirnik Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Ponieważ pracujemy nad tym samym modelem postaram sie troche prościej zobrazować to o co nam chodzi z morpherami. W scenie są dwa obiekty Obiek "A" i Obiekt "B" na obiek "A" nałożony jest modyfikator morpher z kilkoma kanałami. Tak samo nałożony jest morpher na obiekt "B" Morphery tych obiektów są w jakiś sposób zależne od siebie tylko nie wiemy w jaki, Mianowicie kiedy zmienia się wartości przypisanych kałów w obiekcie "A" w obiekcie "B" również zmieniają się wartości odpowiednich kanałów. Załeżność jest jednostronna ponieważ nie można zmieniać wartości kanałów w obiekcie "B" można to robić tylko z poziomu obiektu "A" Dodam że udało mi się stworzyć taką zależność stosując Reaction Managera ale w tej scenie jest to zrobione inaczej.
SUPER_OkO Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Poczytajcie sobie o wire parameters. Jak już dojdziecie jak to włączyć i co z tym się robi, to przełączcie sobie na kierunek dwu stronny. Tylko takie przełączanie nie ma najmniejszego sensu. Lepiej animować jeden parametr niż kombinować z dwoma.
waza Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Napisano 29 Styczeń 2010 Dzięki wielkie. Już sprawdziliśmy i działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się