Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dostałem scenę, w której są dwa różne obiekty z nałożonym morhperem: głowa i zęby.Kiedy w morpherze głowy otwieram usta (szczęka opada w dół) reagują również dolne zęby - też opadają (nie mylić w wypadaniem ;) ). Dodam jeszcze, że to nie działa odwrotnie, tzn. morphera przypisanego do zębów nie można edytować.

Może ktoś wie, jak osiągnąć taki efekt 2w1? Z góry dzięki za odpowiedź.

Edytowane przez waza

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 883
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ponieważ pracujemy nad tym samym modelem postaram sie troche prościej zobrazować to o co nam chodzi z morpherami.

 

W scenie są dwa obiekty

Obiek "A" i Obiekt "B"

na obiek "A" nałożony jest modyfikator morpher z kilkoma kanałami.

Tak samo nałożony jest morpher na obiekt "B"

 

Morphery tych obiektów są w jakiś sposób zależne od siebie tylko nie wiemy w jaki,

Mianowicie kiedy zmienia się wartości przypisanych kałów w obiekcie "A"

w obiekcie "B" również zmieniają się wartości odpowiednich kanałów.

Załeżność jest jednostronna ponieważ nie można zmieniać wartości kanałów w obiekcie "B" można to robić tylko z poziomu obiektu "A"

 

Dodam że udało mi się stworzyć taką zależność stosując Reaction Managera ale w tej scenie jest to zrobione inaczej.

Napisano

Poczytajcie sobie o wire parameters. Jak już dojdziecie jak to włączyć i co z tym się robi, to przełączcie sobie na kierunek dwu stronny. Tylko takie przełączanie nie ma najmniejszego sensu. Lepiej animować jeden parametr niż kombinować z dwoma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności