Napisano 26 Styczeń 201015 l Dostałem scenę, w której są dwa różne obiekty z nałożonym morhperem: głowa i zęby.Kiedy w morpherze głowy otwieram usta (szczęka opada w dół) reagują również dolne zęby - też opadają (nie mylić w wypadaniem ;) ). Dodam jeszcze, że to nie działa odwrotnie, tzn. morphera przypisanego do zębów nie można edytować. Może ktoś wie, jak osiągnąć taki efekt 2w1? Z góry dzięki za odpowiedź. Edytowane 26 Styczeń 201015 l przez waza
Napisano 28 Styczeń 201015 l Ponieważ pracujemy nad tym samym modelem postaram sie troche prościej zobrazować to o co nam chodzi z morpherami. W scenie są dwa obiekty Obiek "A" i Obiekt "B" na obiek "A" nałożony jest modyfikator morpher z kilkoma kanałami. Tak samo nałożony jest morpher na obiekt "B" Morphery tych obiektów są w jakiś sposób zależne od siebie tylko nie wiemy w jaki, Mianowicie kiedy zmienia się wartości przypisanych kałów w obiekcie "A" w obiekcie "B" również zmieniają się wartości odpowiednich kanałów. Załeżność jest jednostronna ponieważ nie można zmieniać wartości kanałów w obiekcie "B" można to robić tylko z poziomu obiektu "A" Dodam że udało mi się stworzyć taką zależność stosując Reaction Managera ale w tej scenie jest to zrobione inaczej.
Napisano 28 Styczeń 201015 l Poczytajcie sobie o wire parameters. Jak już dojdziecie jak to włączyć i co z tym się robi, to przełączcie sobie na kierunek dwu stronny. Tylko takie przełączanie nie ma najmniejszego sensu. Lepiej animować jeden parametr niż kombinować z dwoma.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto