Kolin101 Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Witam. Dawno się tu nie udzielałem gdyż zrobiłem sobie przerwę w grafice a jak powróciłem to od razu mam pewien problem. Otóż chodzi o kanciastą bryłę modelu. Często tak miałem ale używałem mesh smooth w ostatecznej fazie ale teraz jest to model do gry i nic nie poradzę mesh smoothem. żeby pokazać o co mi chodzi zapodam fotke w załaczniku. Jeśli ktoś wie jak temu zaradzić to proszę o odpowiedź i z góry dzięki. Dokladniej chodzi o te kanty z przodu sedesu.
krzyhhh Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 specem od gameartu nie jestem.. ale wydaje mi się, że użycie auto smooth wystarczy . albo spod editable poly albo z modyfikatora Smooth To taka jakby iluzja gładkości wewnątrz bryłowej.. Oo
Kolin101 Napisano 1 Luty 2010 Autor Napisano 1 Luty 2010 ale o to chodzi czy to i w grze się utrzyma. Nie wiem czemu tak sie dzieje. Czasmi jak modeluje jest ok nie ma takich załamań a czasami wlasnie tak to wyglada...
polka dot Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 (edytowane) Jeśli to Editable Poly - przejdź do zaznaczania Poligonów, zaznacz wszystkie i w zakładce z tabelką numerów użyj opcji Auto Smooth (ew. podziel wcześniej grupy Poligonów na różne Smoothing Groups) edit: Nie ma za co Edytowane 1 Luty 2010 przez polka dot
Hynol Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Dodatkową ma to tą zaletę że model jest nieco lżejszy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się