Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Dawno się tu nie udzielałem gdyż zrobiłem sobie przerwę w grafice a jak powróciłem to od razu mam pewien problem. Otóż chodzi o kanciastą bryłę modelu. Często tak miałem ale używałem mesh smooth w ostatecznej fazie ale teraz jest to model do gry i nic nie poradzę mesh smoothem. żeby pokazać o co mi chodzi zapodam fotke w załaczniku. Jeśli ktoś wie jak temu zaradzić to proszę o odpowiedź i z góry dzięki. Dokladniej chodzi o te kanty z przodu sedesu.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

specem od gameartu nie jestem.. ale wydaje mi się, że użycie auto smooth wystarczy . albo spod editable poly albo z modyfikatora Smooth

To taka jakby iluzja gładkości wewnątrz bryłowej.. Oo

Napisano

ale o to chodzi czy to i w grze się utrzyma. Nie wiem czemu tak sie dzieje. Czasmi jak modeluje jest ok nie ma takich załamań a czasami wlasnie tak to wyglada...

Napisano (edytowane)

Jeśli to Editable Poly - przejdź do zaznaczania Poligonów, zaznacz wszystkie i w zakładce z tabelką numerów użyj opcji Auto Smooth

(ew. podziel wcześniej grupy Poligonów na różne Smoothing Groups)

 

edit:

Nie ma za co

Edytowane przez polka dot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności