Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Rada pierwsza - nie zaczynaj od ufoludkow i potworow. Jak zaczniesz zmagac sie z ludzka twarza to sam bedziesz widzial jakie robisz bledy bo wiesz jak czlowiek wyglada - nawet bez jakiejs super wiedzy na temat anatomii mozesz latwo wychwycic bledy.

 

Rada druga - modelujac ZAWSZE staraj sie wyciagnac jak najwiecej szczegolow z jak najnizszego subdiva. Bryla, ogolny zarys, co wieksze elementy - wszystko to najlepiej robic na najnizszej mozliwej ilosci poly - wyzsze sa do mniejszych szczegolow. Jesli od razu podzielisz model na 5 milionow poly i zaczniesz modelowac postac to wyskocza ci takie bable jak masz wlasciwie wszedzie na tym modelu. Wyciagnij co sie da z malej ilosci poly i dopiero potem dziel model na wiecej.

Napisano
A czy dobrze wygląda jak na pierwszą prace?

nikt nie chce cię dołować, więc nie piszą. Poczytaj o anatomii, poogladaj głowy na forum a będziesz wiedział co jest nie tak.

Napisano

Posłuchaj rad od Nezumi...

Jeśli chodzi o kształt - uwagi dotyczące wyglądu ludzkiej twarzy dostałbyś konkretne (bo są wtedy jakieś granice), ale nie przy tym..., dlatego właśnie warto od zwykłego face zacząć zamiast potworków itp.

Nie wiem jak innym, ale tak ogólnie to koncepcja mi się podoba - schiz...

Napisano

Nie wydaje mi się żeby forumowicze tacy współczujący byli że nie chcą dołować. Raczej nikt nie wie czy to na serio czy prowokacja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności