jacenty Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 taki kalasznikow... http://img715.imageshack.us/img715/4805/kalach04.jpghttp://img716.imageshack.us/img716/9733/kalach05.jpghttp://img694.imageshack.us/img694/6224/kalach07.jpg
Hatred Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 fajne drewienko ale na metal bym nalozyl na malym color overlay cos kolorowego by ozywic troche metal, a no i next time bys nie oszczedzal na trisach czy rozdzialce texy!
Eric_Draven Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 spoko, ale widać wrecz maźniecia pędzla na teksturze. Sama tekstura wygląda na machniętą już od niechcenia i niedokończoną. Bezpiecznik ognia wyglada nienajlepiej, muszka ma zły kształt. Po za tym niezły.
jacenty Napisano 19 Luty 2010 Autor Napisano 19 Luty 2010 zupelnie nowe podejscie nowy model i textura .W sumie jeszcze duzo sie zmieci ale ciekaw jestem waszego zdania...
Kuba Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Mi się podoba, drewno wyszło fajnie, metal z resztą też.
Eric_Draven Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Ok. To tak dokładniej powiem. Sam model jeżeli chodzi o wykonanie i staranność jest naprawde niezły. Materiały ładnie dobrane. Ładny spec. Dif też (nie licząc tyłu kolby, ale tam i mi by się nie chciało dokładniej, i nie ma też po co). rura gazowa śliczna. Drewienka pomimo że nie mają orginalnego sklejkowego koloru, też super wyglądają. Orginał ma widoczne takie konkretne słoje jeśli stary albo prawie jednolity dość jasny kolor jak mało używany. To tylko sklejka malowana wiec relatywnie szybko sie wyciera w realu. jako model tpp i fpp do mniej ortodoksyjnych gierek sie nada. Teraz problemy natury ortodoksyjnej: - Pokrywa zamka w ostrym nie ma żebrowania. AK74 ma. AK 47 nie. tak samo jak AK 103 - Otwory wentylacyjne w przednim drewienku są STANOWCZO za wysokie. Troche rysunkowo wygląda przez to. - Brak jakichkolwiek oznaczeń. - Przycisk otwierania pokrywy zamka wydaje mi sie dziwny. Ale nie potrafie powiedzieć co z nim nie tak. - to juz bardzo ortodoksyjne. Przy szczerbince jest taka dzwigienka do rozbierania przedniego chwytu a na twoim modelu nie ma :P (szuka czegoś w szafie...ogląda...) o i brakuje jednego kołka miedzy spustem a magazynkiem. Tam są 3. NINJA EDIT. pokrywa z tyłu jest eż delikatnie zaokrąglona na brzegach, ty masz sciete ostro 1
Ferrum Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 (edytowane) Ogólnie to Fajnie wygląda. Odstaje od całego modelu poziomem - magazynek. Moim zdaniem psuje efekt. Brak Ci też samej muszki ;) - tego słupka celowniczego: Są serie AK z fakturą na chwycie i śrubką wyglądało by ciekawiej (chodzi o chwyt przy spuście) - chodź zasadniczo w grze i tak byłby zakryty. Pozdrowionka! Edytowane 20 Luty 2010 przez Ferrum
Por@szek Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 90% twojego postu Ja czulem ze ty jestes masohistycznym łejponowym onanista ale nie wiedzialem ze zuzywasz do tego wagonu chusteczek dziennie oO WoW. Respect za wiedze i rep za helpa. Imho model solidny nic dodac nic ujac, tylko przetestowac go w jakims cs'ie albo innym ut. Pozdro.
Majas Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Witam. Fajny AK tylko jaka to wersja chinska, ruska ?. zauważyłem u ciebie braku rys przy zmianie trybu strzelania. Tam kałach sie rysze bedzie bardziej realnie wyglądał wtedy ( http://img651.imageshack.us/img651/5228/kalach101.jpg ) Chyba że chcesz by to był nowy ak no to co innego. Takie moje spostrzeżenie mam nadzieje że sie przyda. Pozdrawiam
Hatred Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 dobry, wiele lepszy niz poprzedni widac ze skil rosnie w trakcie robienia :) poprawki jak najbardziej odpowiednie, juz bym sie za cos innego zabral bo dalsze poprawki zobacza tylko onanisci ak :D hehe
DonJakub Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 dobra robota, podoba mi się, tylko chyba na ostatnim renderze przy kolbie coś kombinowałeś z postpro ? Reszta detali typu nr seryjny to fajne detale nadjące smaczku np w grze FPS ale... spójrzmy realnie kto się w takie duperele bawi. Większość graczy i tak będzie się cieszyła z ładnie wykonanego AK :)
Eric_Draven Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Bawie sie w ASG i tak jakoś wyszło że mam w domu własnie AK, co prawda 74 ale jednak. Z tąd pewien sentyment. Mam nadzieje że nie bedziesz robił tych rzeczy co napisałem. Mi by sie nie chciało pewnie :P
jacenty Napisano 21 Luty 2010 Autor Napisano 21 Luty 2010 noo tez mi sie juz nie chce go dalej szlifowac a jest co ..mimo to se daruje .A co do zgodnosci z oryginalem to popelnilem blad ze korzystalem z roznych referencji wersji kalasznikowow .Nie zalezalo mi na 100 procentowej zgodnosci tylko na wygladzie ,ale widze ze ludzie wszystko wylapia wiec nastepnym razem postaram sie o idealna zgodnosc.
Hatred Napisano 21 Luty 2010 Napisano 21 Luty 2010 no no to co natepna bron z district9?http://www.wetanz.com/arc-generator-full-scale-replica/from/brand :D
Eric_Draven Napisano 21 Luty 2010 Napisano 21 Luty 2010 (edytowane) o, Ja też bym chętnie zobaczył tą giwerke z District9 w Twoim wykonaniu. Mega Edit(a niech Ci będzie :P ): Co do zgodności to wcale nie musisz być w 100% zgodny. To zależy już od tego po co i dla kogo to robisz. W Infinity Ward jakoś mocno się tym nie przejmują a MW2 sprzedało się jak się sprzedało pomimo że na wielu promo screenach jest M16 zmodyfikowane tek że mogło by strzelać tylko ogniem pojedynczym (pozbawione jest z przodu rury gazowej) Jeśli natomiast byś wysyłał portfolio do powiedzmy Bochemia Interactive(Flashpoint, ARMA, ARMA2) to byłby to minus. Druga sprawa jest taka że robiąc do portfolio masz olbrzymią szanse że osoba która bedzie decydowała o twoim przyjęciu do pracy, będzie patrzyła tylko na obrazki, technikaliów nie zrozumie. Tu też zależy gdzie. Jeżeli składasz Portfolio do jakiejś korporacji to masz wielką szanse że twoje prace będą oceniane przez miłą panią od human resources która nawet nie wie co to Low Poly a nie przez grafika który doceni że zaoszczędziłeś 30 tris nie modelując wnętrza lufy. Składając do mniejszych firm Twoje portfolio trafia najpierw w ręce szefa. Jeżeli mu się spodoba to może a nie musi skonsultować się z grafikiem. Od czasu do czasu szef przekierowuje wszystkie nadsyłane portfolia do głównego grafika i wtedy dość ważne są też technikalia. Ale nawet w tym wypadku wystarczy zrobić pierwsze dobre wrażenie. Napisałeś że zależało Ci na wyglądzie, Więc zrobiłeś poprawnie model. Jeden z lepszych AK jakie widziałem. Spokojnie nada się nawet do takiego Uncharted 2. Z community jest taki problem że masz wielokrotnie większą szanse trafienia na kogoś kto sie zna i interesuje tematem który robisz. Takie komenty należy przesiać przez zdrowy rozsądek, pamiętając że przeciętny gracz (95% odbiorców) nie będzie miało pojęcia gdzie znajdują sie piny w AK i do czego służą. Pod tym względem np. Zrobienie żebrowanej pokrywy było dobrym pomysłem. Dodało detalu i model jest mniej "pusty". Np. pomimo że jestem onanistą Skorpiona (nie AK porasz :P ) zrobiłem go tak że nie da się rozłożyć kolby, no ale ładnie wygląda. "Fu*k realism, go for look! " jak ktoś kiedyś poradził mi na polycouncie. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku wszystko :) Edytowane 21 Luty 2010 przez Eric_Draven
Hatred Napisano 22 Luty 2010 Napisano 22 Luty 2010 Zgadzzam sie Eric zgadzam wodki ci poleje jak sie spotkamy :D tak szacun znajac Jacka ze chcialo mu sie 2 raz zrobic ten sam model :D a jakosc jego wyraznie wzrosla :D mi bardziej chodzilo ze teraz dodajac te rozne pierdulki oczywiscie jeszcze bardziej wzrosnie jakosc ale nie tak drastycznie :D :D a chlopak zara peknie ze zlosci ze dalej wszyscy kreca nosem ehhee :D dlatego tak mu slodze :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się