Kalim150 Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 Witam serdecznie. Zastanawiałem się czy w programie 3Ds max jest wbudowany pędzel? Chciałbym pomalować pewne elementy obiektu ale nie mogę znaleźć tej opcji ;) Za wszelką pomoc dziękuje.
Hynol Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 Bezpośrednio w maxie można używać vertex color i vertex paint od bidy, ale to nie jest dobra opcja. Jedynie specyficzne maski dobrze wychodzą.
Kalim150 Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 A jakiego programu mogę użyć żeby pokolorować stworzony projekt? Czy raczej muszę zaprojektować teksturę , którą potem nałożę?
gumis Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 Może spróbuj bodypaint 3d, ja sam go nigdy nie używałem może ktoś zna jakieś alternatywy. Link do strony programu http://www.maxon.net/products/bodypaint-3d.html
mirach Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 bodypaint, modo, zbrush, mudbox, pewnie cos tam jeszcze jest :)
Wray Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 W 3ds max 2010 jest wbudowany Viewport Canvas (polyboost). Możesz malować wybranym pędzlem bezpośrednio na obiekcie. :) http://www.polyboost.com/features_texturing.htm
Rekomendowane odpowiedzi