Napisano 15 Luty 201015 l kurde importuje sobie obiekt obj np ktory ma wyzerowane transformy ale jest gdzies tam kilometry poza centrum sceny .Jak go sprowadzic do srodka sceny?
Napisano 15 Luty 201015 l Nie wiem, czy to najszybsza metoda, ale możesz zrobić tak, że przenosisz pivot do środka obiektu (Modify ─> Center Pivot), a następnie w Attribute Editorze dla transformNode'a w zakładce Pivot masz jego współrzędne. Wówczas przesuń obiekt do takich samych współrzędnych, tylko z minusem, wówczas obiekt wyląduje na środku. Później możesz dać Modify ─> Freeze Transofmrations, by wyzerować przekształcenia.
Napisano 15 Luty 201015 l Metoda swietna ale dlugotrwala;] Najszybciej sprawe rozwiazuje ten oto skrypt http://www.creativecrash.com/maya/downloads/scripts-plugins/utility-external/misc/c/resetpivot w polaczeniu z recznym centrowaniem pivotow. Dziala na wiecej niz jednym obiekcie wiec oszczedza sporo klikania;] Pozdrawiam
Napisano 15 Luty 201015 l no ja robię tak:) centerPivot createLokator selectObj (nie musisz go nawet widzieć we viewporcie) v+MMB na lokatorze na koniec możesz dodać freezTransformation i już będzie tXYZ =0 :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto