jacenty Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 kurde importuje sobie obiekt obj np ktory ma wyzerowane transformy ale jest gdzies tam kilometry poza centrum sceny .Jak go sprowadzic do srodka sceny?
piotrek Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 Nie wiem, czy to najszybsza metoda, ale możesz zrobić tak, że przenosisz pivot do środka obiektu (Modify ─> Center Pivot), a następnie w Attribute Editorze dla transformNode'a w zakładce Pivot masz jego współrzędne. Wówczas przesuń obiekt do takich samych współrzędnych, tylko z minusem, wówczas obiekt wyląduje na środku. Później możesz dać Modify ─> Freeze Transofmrations, by wyzerować przekształcenia.
ca mel Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 Metoda swietna ale dlugotrwala;] Najszybciej sprawe rozwiazuje ten oto skrypt http://www.creativecrash.com/maya/downloads/scripts-plugins/utility-external/misc/c/resetpivot w polaczeniu z recznym centrowaniem pivotow. Dziala na wiecej niz jednym obiekcie wiec oszczedza sporo klikania;] Pozdrawiam
asblaze Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 no ja robię tak:) centerPivot createLokator selectObj (nie musisz go nawet widzieć we viewporcie) v+MMB na lokatorze na koniec możesz dodać freezTransformation i już będzie tXYZ =0 :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się