Napisano 23 Luty 201015 l --- Miał być do RBR ale nie wiadomo na 100% --- Edytowane 18 Marzec 201014 l przez JaSzczur
Napisano 23 Luty 201015 l Przeczuwam, iż to model do gry, więc tak zastraszające ilość trójkątów jest do przyjęcia. Model wygląda dobrze. PS. Jak można używać jakiegoś programu graficznego w wersji PL?
Napisano 23 Luty 201015 l gdizeniegdzie sie pokaszanilo, ale pewnie bledy znikna wraz z rozwojem modelingu. Wiec nie zostaje nic innego jak czekac na UP! co do polskiego blendera....tez sie zastanawiam jak mozna....
Napisano 23 Luty 201015 l Dobry początek. Zastanawia mnie jednak dlaczego nie robisz nic takiego... bardziej na czasie. wiesz normalki itp. Bo Twoje portfolio to oldschool bardzo jest. No i niemalże samiutkie samochody. Jeżeli robisz dla frajdy to wszystko gra. Jeżeli robisz jako takie faktyczne portfolio to o zatrudnienie może być ciężko. może by tak dla odmiany jakieś enviro? W samochodach jesteś niezły i w tym temacie rozwoju Ci nie trzeba. Druga sprawa że chetnie coś pordzewiałego bym zobaczył od Ciebie, cobyś sie też w teksturach poduczył. Planujesz tu jakieś konkretniejsze tekstury?
Napisano 23 Luty 201015 l Autor Hmm zacząłem robić te autko w Hi bo chciałem wypalić normale, ale coś mi nie szło :/ ciężki dzień. jutro spróbuje jeszcze raz, więc Low poczeka ;] Co do wersji PL, hmm tak jakość xD w sumie to i tak z pamięci klikam i skrótami jadę. Portfolio oczywiście w miarę możliwości będę rozbudowywał. Sporo rozmyślałem nad jakimiś post-apokaliptycznymi artami, więc jak czas pozwoli :) Na brak zleceń nie narzekam :P Co do old-sql'owości mojego portfolio: -Astra bez Normali bo RBR nie obsługuje wiec.. -Lambo 4/5letni i Camaro jako modele zajawkowe do mojej gry, która również na razie nie obsługuje Nor -Fiat125p i Warszawa 201 na życzenie zleceniodawcy bez normali i szaleństw przy texturach, dostępne do obejrzenia na forum projektu http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=5746&start=90 -a 350z i 406 chyba nie powinny w ogóle się tam znajdować:] pzdr :]
Napisano 24 Luty 201015 l Ładnie idzie, zarówno low jak i hi. W jakiej grze będzie można pojezdzić? A tak ogólnie wszedłem na Twoją strone a tam wyświatla się masa warningów, może dodanie ob_start(); na samym początku skryptu php pomoże, sam się ostatnio z tym męczyłem ;)
Napisano 24 Luty 201015 l Autor Hah no i znowu, przedwczoraj tez to miałem i ob start pomógł :] dz za info ;) BTW niedługo kolejny UP :P
Napisano 24 Luty 201015 l Staraj sie na Hp kanty robić bardziej obłe. ładniej na normalce sie wypalą. Narazie jest spoko wiec to tak na przyszłość.
Napisano 24 Luty 201015 l tenzderzak na dole to chyba troche wczesniej jest zagiety, przez co pasek konczy sie krocej niz u ciebie na modelu, chyba ze perspektywa cos kaszani.
Napisano 17 Marzec 201014 l Autor Hi. Przeniosłem wątek bo kwestia LowPoly+NormalMap jest pod znakiem '?'. Na szybkiego wrzucam to co udało mi się na dniach podoklejać. Powoli zbliża się Fin. Peace 8)
Napisano 18 Marzec 201014 l Autor Zapodaję siatkę. Wiem, że gdzieniegdzie wychodzą moje przyzwyczajenia z LowPoly, ale czas goni... Te artefakty to konanie mojej karty graf.
Napisano 24 Marzec 201014 l tu jesteś! model wyszedł świetnie. dlaczego nie bedziesz przerabiał na lp? moge poradzić troche jak potrzebujesz wsparcia duchowego.
Napisano 3 Kwiecień 201014 l Autor Wrzucam finalny Modelik, postprocessingiem zajmuje się zleceniodawca. Na lepsze rendery mnie nie stać, gdyż czas|sprzęt mnie ogranicza, może kiedyś zrobię z tym modelem coś ciekawszego... Edytowane 5 Kwiecień 201014 l przez JaSzczur
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto