Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

scfront.png

--- Miał być do RBR ale nie wiadomo na 100% ---

Edytowane przez JaSzczur

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 5,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przeczuwam, iż to model do gry, więc tak zastraszające ilość trójkątów jest do przyjęcia. Model wygląda dobrze.

 

PS. Jak można używać jakiegoś programu graficznego w wersji PL?

Napisano

gdizeniegdzie sie pokaszanilo, ale pewnie bledy znikna wraz z rozwojem modelingu. Wiec nie zostaje nic innego jak czekac na UP! co do polskiego blendera....tez sie zastanawiam jak mozna....

Napisano

Dobry początek. Zastanawia mnie jednak dlaczego nie robisz nic takiego... bardziej na czasie. wiesz normalki itp. Bo Twoje portfolio to oldschool bardzo jest. No i niemalże samiutkie samochody. Jeżeli robisz dla frajdy to wszystko gra. Jeżeli robisz jako takie faktyczne portfolio to o zatrudnienie może być ciężko. może by tak dla odmiany jakieś enviro? W samochodach jesteś niezły i w tym temacie rozwoju Ci nie trzeba. Druga sprawa że chetnie coś pordzewiałego bym zobaczył od Ciebie, cobyś sie też w teksturach poduczył. Planujesz tu jakieś konkretniejsze tekstury?

Napisano
  • Autor

Hmm zacząłem robić te autko w Hi bo chciałem wypalić normale, ale coś mi nie szło :/ ciężki dzień. jutro spróbuje jeszcze raz, więc Low poczeka ;]

 

Co do wersji PL, hmm tak jakość xD w sumie to i tak z pamięci klikam i skrótami jadę.

 

Portfolio oczywiście w miarę możliwości będę rozbudowywał. Sporo rozmyślałem nad jakimiś post-apokaliptycznymi artami, więc jak czas pozwoli :)

Na brak zleceń nie narzekam :P

Co do old-sql'owości mojego portfolio:

-Astra bez Normali bo RBR nie obsługuje wiec..

-Lambo 4/5letni i Camaro jako modele zajawkowe do mojej gry, która również na razie nie obsługuje Nor

-Fiat125p i Warszawa 201 na życzenie zleceniodawcy bez normali i szaleństw przy texturach, dostępne do obejrzenia na forum projektu

http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=5746&start=90

-a 350z i 406 chyba nie powinny w ogóle się tam znajdować:]

 

pzdr :]

Napisano

Ładnie idzie, zarówno low jak i hi. W jakiej grze będzie można pojezdzić?

A tak ogólnie wszedłem na Twoją strone a tam wyświatla się masa warningów, może dodanie ob_start(); na samym początku skryptu php pomoże, sam się ostatnio z tym męczyłem ;)

Napisano
  • Autor

Hah no i znowu, przedwczoraj tez to miałem i ob start pomógł :] dz za info ;)

BTW niedługo kolejny UP :P

Napisano

Staraj sie na Hp kanty robić bardziej obłe. ładniej na normalce sie wypalą. Narazie jest spoko wiec to tak na przyszłość.

Napisano

tenzderzak na dole to chyba troche wczesniej jest zagiety, przez co pasek konczy sie krocej niz u ciebie na modelu, chyba ze perspektywa cos kaszani.

Napisano
  • Autor

Hi. Przeniosłem wątek bo kwestia LowPoly+NormalMap jest pod znakiem '?'.

Na szybkiego wrzucam to co udało mi się na dniach podoklejać. Powoli zbliża się Fin.

scfront.pngscback.png

Peace 8)

Napisano
  • Autor

Zapodaję siatkę. Wiem, że gdzieniegdzie wychodzą moje przyzwyczajenia z LowPoly, ale czas goni...

49405389.jpg58500637.jpg

Te artefakty to konanie mojej karty graf.

Napisano

tu jesteś! model wyszedł świetnie. dlaczego nie bedziesz przerabiał na lp? moge poradzić troche jak potrzebujesz wsparcia duchowego.

Napisano
  • Autor

Wrzucam finalny Modelik, postprocessingiem zajmuje się zleceniodawca.

om05esi.png

sj71h6k.png

1ke8l0n.png

enahwfw.png

Na lepsze rendery mnie nie stać, gdyż czas|sprzęt mnie ogranicza, może kiedyś zrobię z tym modelem coś ciekawszego...

Edytowane przez JaSzczur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności