JaSzczur Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 (edytowane) --- Miał być do RBR ale nie wiadomo na 100% --- Edytowane 18 Marzec 2010 przez JaSzczur
veti Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 Przeczuwam, iż to model do gry, więc tak zastraszające ilość trójkątów jest do przyjęcia. Model wygląda dobrze. PS. Jak można używać jakiegoś programu graficznego w wersji PL?
Bruneq Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 gdizeniegdzie sie pokaszanilo, ale pewnie bledy znikna wraz z rozwojem modelingu. Wiec nie zostaje nic innego jak czekac na UP! co do polskiego blendera....tez sie zastanawiam jak mozna....
Eric_Draven Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 Dobry początek. Zastanawia mnie jednak dlaczego nie robisz nic takiego... bardziej na czasie. wiesz normalki itp. Bo Twoje portfolio to oldschool bardzo jest. No i niemalże samiutkie samochody. Jeżeli robisz dla frajdy to wszystko gra. Jeżeli robisz jako takie faktyczne portfolio to o zatrudnienie może być ciężko. może by tak dla odmiany jakieś enviro? W samochodach jesteś niezły i w tym temacie rozwoju Ci nie trzeba. Druga sprawa że chetnie coś pordzewiałego bym zobaczył od Ciebie, cobyś sie też w teksturach poduczył. Planujesz tu jakieś konkretniejsze tekstury?
JaSzczur Napisano 23 Luty 2010 Autor Napisano 23 Luty 2010 Hmm zacząłem robić te autko w Hi bo chciałem wypalić normale, ale coś mi nie szło :/ ciężki dzień. jutro spróbuje jeszcze raz, więc Low poczeka ;] Co do wersji PL, hmm tak jakość xD w sumie to i tak z pamięci klikam i skrótami jadę. Portfolio oczywiście w miarę możliwości będę rozbudowywał. Sporo rozmyślałem nad jakimiś post-apokaliptycznymi artami, więc jak czas pozwoli :) Na brak zleceń nie narzekam :P Co do old-sql'owości mojego portfolio: -Astra bez Normali bo RBR nie obsługuje wiec.. -Lambo 4/5letni i Camaro jako modele zajawkowe do mojej gry, która również na razie nie obsługuje Nor -Fiat125p i Warszawa 201 na życzenie zleceniodawcy bez normali i szaleństw przy texturach, dostępne do obejrzenia na forum projektu http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=5746&start=90 -a 350z i 406 chyba nie powinny w ogóle się tam znajdować:] pzdr :]
pecet Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 Ładnie idzie, zarówno low jak i hi. W jakiej grze będzie można pojezdzić? A tak ogólnie wszedłem na Twoją strone a tam wyświatla się masa warningów, może dodanie ob_start(); na samym początku skryptu php pomoże, sam się ostatnio z tym męczyłem ;)
JaSzczur Napisano 24 Luty 2010 Autor Napisano 24 Luty 2010 Hah no i znowu, przedwczoraj tez to miałem i ob start pomógł :] dz za info ;) BTW niedługo kolejny UP :P
Eric_Draven Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 Staraj sie na Hp kanty robić bardziej obłe. ładniej na normalce sie wypalą. Narazie jest spoko wiec to tak na przyszłość.
Bruneq Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 tenzderzak na dole to chyba troche wczesniej jest zagiety, przez co pasek konczy sie krocej niz u ciebie na modelu, chyba ze perspektywa cos kaszani.
JaSzczur Napisano 25 Luty 2010 Autor Napisano 25 Luty 2010 Bruneq Jak możesz to maźnij w paincie o które linie Ci chodzi :) dz
Bruneq Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 tak mi sie wydaje ze to tak powinno jakos, ale moge sie mylic:)
JaSzczur Napisano 25 Luty 2010 Autor Napisano 25 Luty 2010 A no faktycznie trochę za daleko, dziękówka :]
JaSzczur Napisano 17 Marzec 2010 Autor Napisano 17 Marzec 2010 Hi. Przeniosłem wątek bo kwestia LowPoly+NormalMap jest pod znakiem '?'. Na szybkiego wrzucam to co udało mi się na dniach podoklejać. Powoli zbliża się Fin. Peace 8)
JaSzczur Napisano 18 Marzec 2010 Autor Napisano 18 Marzec 2010 Zapodaję siatkę. Wiem, że gdzieniegdzie wychodzą moje przyzwyczajenia z LowPoly, ale czas goni... Te artefakty to konanie mojej karty graf.
Eric_Draven Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 tu jesteś! model wyszedł świetnie. dlaczego nie bedziesz przerabiał na lp? moge poradzić troche jak potrzebujesz wsparcia duchowego.
KLICEK Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 super modelik, mam nadzieje ze ma homologacje na butle do listopadaaa
JaSzczur Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 (edytowane) Wrzucam finalny Modelik, postprocessingiem zajmuje się zleceniodawca. Na lepsze rendery mnie nie stać, gdyż czas|sprzęt mnie ogranicza, może kiedyś zrobię z tym modelem coś ciekawszego... Edytowane 5 Kwiecień 2010 przez JaSzczur
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się