Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz włączyć przyciąganie do siatki lub wierzchołków (Snaps Toggle) i rysować bezpośrednio na kuli.

Napisano
  • Autor
Możesz włączyć przyciąganie do siatki lub wierzchołków (Snaps Toggle) i rysować bezpośrednio na kuli.

Tak ale wtedy linia będzie łamana od wierzchołka do wierzchołka a ja chcę uzyskać płynne przejścia np. jakbym chciał wymodelować węża na kuli.

Napisano

Jeśli siedzisz w 2010 to Graphite Modeling Tools przyjdą z pomocą. Mają pełen snapping do powierzchni. Wprawdzie Polygonowy, ale jak posadzisz pasek polygonów, to możesz później zrobić Extract to spline z jakiegoś loopa edgów. Będzie git.

A jeśli nie masz 2010 to odpowiednikiem Graphite'a jest PolyBoost.

No niestety. Każdy soft ma swoje plusy i minusy. Taki pełen snapping to na przykład Live Object w Maya.

Pozdrawiam

Napisano

konkretnie to się nazywa make spline from selection (chyba) w editable poly jak amsz zaznaczone edge pod chamferami itp

Napisano
Tak ale wtedy linia będzie łamana od wierzchołka do wierzchołka a ja chcę uzyskać płynne przejścia np. jakbym chciał wymodelować węża na kuli.

 

Nie będzie, jeśli zaznaczysz przyciąganie do Edge lub Face (siatka). Możesz potem zmienić sobie typ wierzchołków na Smooth i linia będzie "wężowata". Podobny efekt możesz uzyskać za pomocą zwykłego Cuta. Tniesz kule w dowolnych miejscach i zmieniasz nowe Edge na Splinea (Create shape from selection). Oczywiście wszystko zależy od tego jak zbudowana jest kula.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności