Napisano 4 Marzec 201015 l Pojawil mi sie artefakt od GI w postaci czarnej bryly wielkosci i o ksztalcie ceglowki. Za kazdym razem jest na randerze tuz przy scianie. Nie wiem jak sobie z tym poradzic bo rander jest do pokazania. Zmienialem ustawienia GI, ustawialem od nowa kamere, zmienialem teksture sciany, przeladowywalem kompa. Nic nie pomaga. Moze wiecie co zrobic?
Napisano 4 Marzec 201015 l standard jazzowy poprosimy: screenshot renderu, screenshoty ustawien w przeciwnym razie wymagasz od nas jasnowidztwa
Napisano 5 Marzec 201015 l Autor Przepraszam bede zalaczal pliki od tej pory. Nie patrzec na rander. Rozjasniony aby pokazac artefakt. Tak to wyglada. Widzieliscie takie cudo? Lawityjaca ceglowka:) P.S. Napisze to w nowym temacie ale moze ktos wie jak rozswietlic pomieszczenie sama swietlowka?
Napisano 5 Marzec 201015 l jeszcze jak bys napisal czym to rendrujesz i pokazal ustawienia...no i moze widok z viewportu. Cholera wie co to jest, ale mi to nie wyglada na artefakt z GI, zbyt regularne.
Napisano 5 Marzec 201015 l a nie masz tam jakiegoś obiektu schowanego albo "invisible to camera" albo jakiś inny matte? Tutaj strzele ale: czy Irradiance map renderujesz zawsze na świeżo czy moze "from file"? bo to mi wygląda na zagubiony obiekt
Napisano 5 Marzec 201015 l Autor uzywam mantala przperaszam znow nie pisze wszytskiego z pospiechu. sprawdzalem dokladnie bo tez nie wierzylem ale nie ma tam zadnego obiektu wiec nie bede zalaczal widoku z view porta. Ustawienia GI standardowe bez zalaczonych radiusow. FG gestosc 1, rays 600, radiusy od fg 0,5cm - 5 cm
Napisano 5 Marzec 201015 l obiekt moze byc schowany a ty mozesz miec wlaczone "Render hidden objects"
Napisano 5 Marzec 201015 l Autor sprawdze to zaraz dzieki tylko nie wiem gdzie:) ale poszukam nie mam zaznaczonego rander hidden geometry co za gown..... Edytowane 5 Marzec 201015 l przez gonzo71
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto