szampan Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 (edytowane) Jak w temacie. Jesienią powstał model z prawdziwych kasztanów, jak na zdjęciu, a pod koniec zimy powstanie model 3d. Docelowo Kasztan ma mieć żołędnego towarzysza, z którym stoczy epicką, animowaną bitwę o byt. Żołędnym zajmuje się kto inny, zatem na razie tematem wątku będą tylko kasztany. Celem przedsięwzięcia jest załapanie podstaw rigowania, animacji i unwrapowania, bo nie umiem unwrapowac tej łupiny :) referka: http://img696.imageshack.us/i/3532a370b11.jpg/ kask kasztaniaka w budowie : Edycja: dodałem polskie znaki :) Edytowane 7 Marzec 2010 przez szampan
incorect Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Po pierwsze radzę zacząć używać polskich znaków, bo Twój post jest strasznie ciężko przeczytać. A co do pracy to pomysł bardzo fajny i jestem ciekaw jak Ci to wyjdzie. :) Powodzenia
Gość fishinthewater Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 O! nie żaden czołg, interior albo Auto! :) Zaglądam! Komentarz Pana d. bym zignorował :)
szampan Napisano 5 Marzec 2010 Autor Napisano 5 Marzec 2010 Widzę, że temat został ciepło odebrany; postaram się nie zepsuć pierwszego wrażenia :) Następny punkt w planie to opracować jakiś sposób zginania zapałek w stawach kolan i łokci siatka głowy i całość:
s_vimes Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 Moja starsza córa stwierdziła ze bedzie obserwowała ten temat bo sie jej kasztaniak podoba:) Nareszcie powiew świerzości!!!;)
GitS Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 To i ja wrzucam. Mam rownież nadzieję, że nie zepsuje wrażenia pierwszego co je kolega zdobywał. ;) Podstawową jednostkę w trakcie produkcji ludka żołędnego wrzucam.
Ania Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 Nad materiałami i teksturami jeszcze popracujesz? Żołądź ma zbyt masywną łodygę.
GitS Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 Tak, jestem jeszcze w trakcie robienia tekstur. Skończyłem (chyba) modelować kask. Jeszcze go trochę dopieszczę a później zabiorę się za robienie do niego tekstury. Postaram się poprawić tą łodygę trochę. Ale nie wiem jeszcze jaka grubość będzie pasowała do reszty modelu.
szampan Napisano 7 Marzec 2010 Autor Napisano 7 Marzec 2010 mała aktualizacja Pojawiły się zawiasy w kolanach i łokciach. No i kasztany trzymają się już na szkielecie
TheCapo Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 Te meble będą do sceny z kasztaniakiem czy nie? Bo myślałem, że walka będzie w lesie:). Mo szafy rzeczywiście PRLowskie, ponieważ strasznie prosta budowa. No render słaby, ale myślę, że to tylko próba. Powodzonka.
GitS Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 Do tej sceny. Musze rozczarować niestety bo lasu w tej animacji nie będzie. Jednak jak będziemy robić sequel to zapewniam, że miejscem akcji na 100% będzie las ;-) :)
Rolex Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 (edytowane) Hmm zawsze wydawało mi się, że uchwyty od dolnych szafek, są w górnej części drzwiczek, przynajmniej mi byłoby łatwiej je otworzyć. Tylko ja tak mam w domu ?:P A tak to pomysł mi się podoba :) Edytowane 2 Kwiecień 2010 przez Rolex
GitS Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Racja, z ergonomia na bakier ;-) Dzięki za trafne spostrzeżenie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się