Napisano 2 Maj 200420 l Witam, Oto moja praca 3d \"Jelonek na drzewie\", oceńcie moje \"dzieło\". Powiedzcie co jest nie tak i co można by było poprawić :-). Liczę na ostrą krytykę ;-)
Napisano 2 Maj 200420 l Hmm za słabo widać robala. Walnął bym trochę mocniejsze światło, by to poprawić. Jeszcze ta galąż jest taka sztuczna. Bump by siadł, oraz DOF dla realności. Zrób to a pracka na pewno bedzie lepsza. pozdr
Napisano 2 Maj 200420 l No juz lepiej, no ale tego bumpa słabo widać. Daj mape na bump w skali szarości oraz zmiksuj go z inna mapą.
Napisano 2 Maj 200420 l Autor A po co dof? W takim \"dziełku\" i tak nie bedzie widac tego efektu :-|
Napisano 2 Maj 200420 l witam , moglbys bardziej zrobic zblizenie na jelonka :) w sumie mi sie podoba jedynie mialbym zastrzezenia do materialu jego odnuzy i korpusiku (czarny material). pozatym otoczenie niemrawe sztuczne strasznie.
Napisano 2 Maj 200420 l Autor Również myślę, że materiałowi korpusu i odnóży czegoś brakuje, sa takie plastikowe, co by zrobic żeby był bardziej realistyczny? PS: Na razie to ja (prawie) nic w 3ds maksie nie umiem :-( %-)
Napisano 2 Maj 200420 l Dorób odpadające kawałki kory na tej gałęzi, bo brzydko wygląda na bokach. Jeśli masz taką możliwość to daj mapę displace zamiast bumpa, przez to też całość będzie lepiej wyglądała. Poszukaj też jakiegoś ciekawszego tła - to jest troszke nijakie:) Poza tym jest dobrze, wg mnie oczywiście. pozdr kozioo
Napisano 2 Maj 200420 l niektóre z renderów (fR, Vray) mają wbudowaną funkcję displacement która by sie świetnie sprawdziła na tej gałęzi.
Napisano 2 Maj 200420 l Malwix: ja- kozioo a nie kazio:] Masz troszke niepotrzebnych polygonów wewnątrz gałązki - można je wywalić:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto