Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witajcie

Jestem zielony w Low-Poly, ale czas się wreszcie czegokolwiek nauczyć.

Wybrałem sobie taki skromny pojazd - Jagdpanzer 38 zwany też Hetzer.

Na razie strasznie skromniutko:

hetzer01.jpg

 

-----

Edit:

 

Wersja ostateczna:

 

pokazkopia.jpg

Edytowane przez Sebastian Ozga
  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Większość powoli kończy, ja jeszcze na początkach. Modelik LP na razie nie ruszony, wziąłem się za detal do wypalenia normalki, na razie tyle:

hetzer03.jpg

Empeck - z tymi kołami to chyba tak zrobię, będzie więcej poly na detal i lepszy efekt. Do LP wrócę jak skończę ten, łatwiej mi będzie zauważyć miejsca gdzie dołożyć geometrii.

Napisano

Niewielkie zmiany, ale chyba na tym zakończę modele, przy Low-Poly wymienię koła na bardziej okrągłe, bo mam 766 poly, więc powinno wystarczyć.

 

hetzer04.jpg

 

Po południu zajmę się mapowaniem i spróbuję jakoś to wypalić na normalce.

Napisano

Dzięki :)

 

Zaczynam zabawę z mapkami. debiut z normalkami kiepski, 512x512 strasznie ogranicza więc już teraz widzę, że rewelacji nie będzie, ale spróbuję jakoś zamaskować to wszystko. Na razie takie tyle, żeby nie było, że nic nie robię:

hetzer05.jpg

Napisano

Dzięki, robię, co mogę ;)

 

Idę z tym dalej:

 

hetzer06.jpg

 

 

Jeśli chodzi o mapki, na razie to wygląda tak:

 

mapkihtzr.jpg

 

Normal skopana, wiem - mój pierwszy raz ;) Już mniej więcej wiem na co uważać następnym razem, przy tym modelu jednak sobie odpuszczę i zajmę się resztą.

Napisano

no wygląda zajefajnie, taka moja rada co wyczaiłem ostatnio, to lepiej jest robić(bejkować) normalki w większym rozmiarze a potem resizować, daje to stanowczo lepsze efekty

Napisano

Nie chcę wprowadzać nikogo w błąd, więc porównanie wrzucę jako LINK - myślę, że nawet nie muszę opisywać które to 1024 a które 512 :D

 

Powoli sobie poprawiam mapki:

 

hetzer07.jpg

 

Mam jeszcze pytanie - efekt końcowy musi być z jakiegoś silnika, czy screen z maxa wystarczy?

Napisano
preferowany screen z silnika, UDK za friko mozna sciagnac wiec nie powienien to byc problem.

 

ja tam za chu.... nie kumam tego silnika - nawet nie moge wciagnac modelu do niego ;) , toolbag znowu kiepsko cos wyswietla normalki wiec zapewne zakoncze na screenie z majki

Napisano (edytowane)

Na razie pozostałem przy screenie z max'a, tyle że z włączonym shaderkiem do podglądów realtime. Jeszcze pobawię się UDK i spróbuję coś z nim wykombinować, ale jak na tą chwilkę myślę, że to wersja końcowa:

 

pokazkopia.jpg

Edytowane przez Sebastian Ozga
Napisano

Dzięki Wam, z tym specularem faktycznie za mocno, ale błędy są też spore m.in. w normalce. No i diffuse mnie cały czas męczy. Musiałem kończyć w sobotę, bo chwilowo siedzę na innym sprzęcie. Z resztą pisałem już, że to w sumie mój pierwszy - kompletny model LP z wszystkimi mapkami itp, więc też nie ma co siedzieć i się męczyć nad jednym - trzeba ćwiczyć :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności