Napisano 10 Marzec 201015 l Witajcie Jestem zielony w Low-Poly, ale czas się wreszcie czegokolwiek nauczyć. Wybrałem sobie taki skromny pojazd - Jagdpanzer 38 zwany też Hetzer. Na razie strasznie skromniutko: ----- Edit: Wersja ostateczna: Edytowane 20 Marzec 201015 l przez Sebastian Ozga
Napisano 13 Marzec 201015 l Autor Większość powoli kończy, ja jeszcze na początkach. Modelik LP na razie nie ruszony, wziąłem się za detal do wypalenia normalki, na razie tyle: Empeck - z tymi kołami to chyba tak zrobię, będzie więcej poly na detal i lepszy efekt. Do LP wrócę jak skończę ten, łatwiej mi będzie zauważyć miejsca gdzie dołożyć geometrii.
Napisano 16 Marzec 201015 l Autor Niewielkie zmiany, ale chyba na tym zakończę modele, przy Low-Poly wymienię koła na bardziej okrągłe, bo mam 766 poly, więc powinno wystarczyć. Po południu zajmę się mapowaniem i spróbuję jakoś to wypalić na normalce.
Napisano 17 Marzec 201015 l Autor Dzięki :) Zaczynam zabawę z mapkami. debiut z normalkami kiepski, 512x512 strasznie ogranicza więc już teraz widzę, że rewelacji nie będzie, ale spróbuję jakoś zamaskować to wszystko. Na razie takie tyle, żeby nie było, że nic nie robię:
Napisano 18 Marzec 201015 l Autor Dzięki, robię, co mogę ;) Idę z tym dalej: Jeśli chodzi o mapki, na razie to wygląda tak: Normal skopana, wiem - mój pierwszy raz ;) Już mniej więcej wiem na co uważać następnym razem, przy tym modelu jednak sobie odpuszczę i zajmę się resztą.
Napisano 18 Marzec 201015 l no wygląda zajefajnie, taka moja rada co wyczaiłem ostatnio, to lepiej jest robić(bejkować) normalki w większym rozmiarze a potem resizować, daje to stanowczo lepsze efekty
Napisano 20 Marzec 201015 l Autor Nie chcę wprowadzać nikogo w błąd, więc porównanie wrzucę jako LINK - myślę, że nawet nie muszę opisywać które to 1024 a które 512 :D Powoli sobie poprawiam mapki: Mam jeszcze pytanie - efekt końcowy musi być z jakiegoś silnika, czy screen z maxa wystarczy?