Sebastian Ozga Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) Witajcie Jestem zielony w Low-Poly, ale czas się wreszcie czegokolwiek nauczyć. Wybrałem sobie taki skromny pojazd - Jagdpanzer 38 zwany też Hetzer. Na razie strasznie skromniutko: ----- Edit: Wersja ostateczna: Edytowane 20 Marzec 2010 przez Sebastian Ozga
Sebastian Ozga Napisano 11 Marzec 2010 Autor Napisano 11 Marzec 2010 Powolutku, ale myślę, że do przodu, 752 tri:
_michal Napisano 11 Marzec 2010 Napisano 11 Marzec 2010 Nieźle. Może na koła nałożyć plane z alfą? Będą bardziej okrągłe.
Sebastian Ozga Napisano 13 Marzec 2010 Autor Napisano 13 Marzec 2010 Większość powoli kończy, ja jeszcze na początkach. Modelik LP na razie nie ruszony, wziąłem się za detal do wypalenia normalki, na razie tyle: Empeck - z tymi kołami to chyba tak zrobię, będzie więcej poly na detal i lepszy efekt. Do LP wrócę jak skończę ten, łatwiej mi będzie zauważyć miejsca gdzie dołożyć geometrii.
Sebastian Ozga Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Niewielkie zmiany, ale chyba na tym zakończę modele, przy Low-Poly wymienię koła na bardziej okrągłe, bo mam 766 poly, więc powinno wystarczyć. Po południu zajmę się mapowaniem i spróbuję jakoś to wypalić na normalce.
Sebastian Ozga Napisano 17 Marzec 2010 Autor Napisano 17 Marzec 2010 Dzięki :) Zaczynam zabawę z mapkami. debiut z normalkami kiepski, 512x512 strasznie ogranicza więc już teraz widzę, że rewelacji nie będzie, ale spróbuję jakoś zamaskować to wszystko. Na razie takie tyle, żeby nie było, że nic nie robię:
Sebastian Ozga Napisano 18 Marzec 2010 Autor Napisano 18 Marzec 2010 Dzięki, robię, co mogę ;) Idę z tym dalej: Jeśli chodzi o mapki, na razie to wygląda tak: Normal skopana, wiem - mój pierwszy raz ;) Już mniej więcej wiem na co uważać następnym razem, przy tym modelu jednak sobie odpuszczę i zajmę się resztą.
indian Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 no wygląda zajefajnie, taka moja rada co wyczaiłem ostatnio, to lepiej jest robić(bejkować) normalki w większym rozmiarze a potem resizować, daje to stanowczo lepsze efekty
Sebastian Ozga Napisano 18 Marzec 2010 Autor Napisano 18 Marzec 2010 Dzięki, właśnie tak zrobiłem, ale 512x512 to dla mnie za mało ;)
indian Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 jak możesz to pokaż jak model wygląda z normalką 1028x1028, lub wyżej
Sebastian Ozga Napisano 20 Marzec 2010 Autor Napisano 20 Marzec 2010 Nie chcę wprowadzać nikogo w błąd, więc porównanie wrzucę jako LINK - myślę, że nawet nie muszę opisywać które to 1024 a które 512 :D Powoli sobie poprawiam mapki: Mam jeszcze pytanie - efekt końcowy musi być z jakiegoś silnika, czy screen z maxa wystarczy?
Bruneq Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 preferowany screen z silnika, UDK za friko mozna sciagnac wiec nie powienien to byc problem.
Bro Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 preferowany screen z silnika, UDK za friko mozna sciagnac wiec nie powienien to byc problem. ja tam za chu.... nie kumam tego silnika - nawet nie moge wciagnac modelu do niego ;) , toolbag znowu kiepsko cos wyswietla normalki wiec zapewne zakoncze na screenie z majki
Sebastian Ozga Napisano 20 Marzec 2010 Autor Napisano 20 Marzec 2010 (edytowane) Na razie pozostałem przy screenie z max'a, tyle że z włączonym shaderkiem do podglądów realtime. Jeszcze pobawię się UDK i spróbuję coś z nim wykombinować, ale jak na tą chwilkę myślę, że to wersja końcowa: Edytowane 20 Marzec 2010 przez Sebastian Ozga
Bruneq Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 No i git, i to pzred czasem:) speculara bym poprawil jeszcze na twoim miejscu. Na finalnym obrazki podpisz sie, oraz wrzuc do 1go posta
Kuba Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 Prezentacją zasłoniłeś cały detal, może jeszcze pokombinuj.
AkkA Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 gratuluje ukonczenia :), ale ja bym jescze nad tym posiedzial, specular strasznie swieci po calosci,
Ardeni Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Racja, Specular za jasny i psuje efekt strasznie.
Sebastian Ozga Napisano 22 Marzec 2010 Autor Napisano 22 Marzec 2010 Dzięki Wam, z tym specularem faktycznie za mocno, ale błędy są też spore m.in. w normalce. No i diffuse mnie cały czas męczy. Musiałem kończyć w sobotę, bo chwilowo siedzę na innym sprzęcie. Z resztą pisałem już, że to w sumie mój pierwszy - kompletny model LP z wszystkimi mapkami itp, więc też nie ma co siedzieć i się męczyć nad jednym - trzeba ćwiczyć :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się