Napisano 22 Czerwiec 200420 l Autor No tak - to wina wielkości fotonów. Przy próbnych renderach zostawiam defaultową wielkość żeby render trwał 10 minut a nie godzine :/. Jeszcze takie pytanie do obeznanych: jak ustawić materiał żeby odbicia były rozmyte? [Wyedytowany dnia 22-6-2004 > bartq]
Napisano 22 Czerwiec 200420 l Najbardziej razi brak uszczelek w szybach. :-I .. puki się nie spojrzy na koła, nie widać aby auto lewitowało. :)
Napisano 23 Czerwiec 200420 l bez urazy ale patrzac na ten model i na ferrari zastanawiam sie czy ferrari bylo twoje :) nie podchodzi mi generalnie ten merc, postaram sie wyluszczyc o co mi chodzi: primo po pierwsze - tylne swiatla, jak dla mnie zbyt plaskie, zbyt plastikowe (odbicia zbyt miekkie) i chyba to nie ten czerwony, i ich linia w poblizu laczenia zderzaka z blotnikiem jest lekko \"zlamana\" primo po drugie ( :) )- boczne szyby, nie, cholera juz sam nie wiem, tylne swiatla psuja cale wrazenie estetyczne... przez nie ten model wydaje sie byc jakis taki nieskladny, jak nie merc, please popraw je, szukalem zdjec na necie, niestety zadnych duzych nie mam zeby cie wspomoc a mniejsze znajdziesz chocby na googlu greets
Napisano 23 Czerwiec 200420 l Quadysz, chyba odwrotnie... patrząc na Ferrari trudno uwierzyć, żeby ten Merc był jego :) pozdrawiam
Napisano 23 Czerwiec 200420 l łots de difrens (co za roznica :) ) dwa modele dwie rozne reki widze :) a moze niedokladnie sie ferrari przygladalem :) greets
Napisano 23 Czerwiec 200420 l może jak robił Ferrari to za bardzo zmęczył ręke :> Bartq, modelu już raczej nie poprawisz więc zrób przynajmniej jakiś zaj...sty render :) no i bierz się za kolejny model, tylko już taki ten, no wiesz :D pozdrawiam
Napisano 23 Czerwiec 200420 l jak ty robiłeś te łączenia blach na filmiku, że jedna ciągnie za sobą drugą )mnie to nie chce wyjść) ? chodz o te paski rozciągające się. Jeżeli masz jakiegoś tutka o tym to proszę podaj adres Co do samochody to ma on parę niedociągnięć, ale pracój dalej. czekamy wszyscy na więcej ale już poprawionych renderów. ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA : Móje WIP-y: Renault 25 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=11479 Audi A8 : http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9455&page=4
Napisano 23 Czerwiec 200420 l Autor Dzieki za krytyke=] Model jednak postaram się poprawić bo jak ten już tak zostawie to kolejny bede robił tak samo:> Krótki tutorial do siłowników: 1. Postaw dwa obiekty Point helper. 2. Z dynamics objects wybierz Damper i postam w dowolnym miejscu. 3. W Damper wybierz Bound to objects pivots i przypnij oba końce do helperów. 4. Przypnij helpery do dwóch obiektów za pomocą Select and link. 5. Teraz można ustawić parametry Dampera żeby pasował w dane miejsce.
Napisano 23 Czerwiec 200420 l hej ! bardzo ladnie wychodzi Ci ten merol ;] i oby tak dalej! aa i taki maly off topic... wiesz tez robie merola tylko ze sl [jest gdzies topic na forum] i chcialem sie ciebie spytac jak zrobiles takie ladne swiatelka ;] bo fajnie by bylo miec rownie ladne w moim mesiu ;] pozdrawiam! [Wyedytowany dnia 23-6-2004 > CyFix]
Napisano 25 Czerwiec 200420 l Autor Napisz dokładnie o którą texturę ci chodzi bo z tego co wiem (lol), żadnej tam nie ma.
Napisano 25 Czerwiec 200420 l Mnie odrazu w oko wpadła ta prostokątna kierownica która totalnie mnie się nie podoba. Nie mówie żeb ją modelować co do mm ale tak mniej więcej ogólny kształt to byłby ok. :]
Napisano 25 Czerwiec 200420 l Autor Małe zbliżenie na kierownice wraz z siatką. Mi wydaje się ok - to chyba przez tą >mega dokladnie wykonaną kolumne kierownicy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto