Xaia Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 Cześć chopaki :). Znowu mam mały problem z modelowaniem. Mój kłopot polega na tym, że chciałbym wyprostować obiekt względem np, gridu, chociaż lepiej byłoby gdyby był jakiś bardziej elastyczny sposób prostowania. Dokładniej opisując, szkopuł w tym, że tworzyłem edge przecinające ścianę z góry do dołu, a następnie jest przesuwałem do miejsca, w którym miały być. Wszystko byłoby super gdyby nie to, ze ściana była pod pewnym kątem do światowego pivota. Więc przy ruszaniu tych krawędzi powstały małe zakrzywienia w ścianach ze względu na małą precyzję gizmo. Próbowałem już localnym (i innymi też) gizmo, ale on tez miał lekkie wychylenia o dziwo. I teraz czy istnieje jakaś możliwość wyrównania tej ściany? Jakieś narzędzie, cokolwiek? czy musze wywalić ściane, postawić na nowo i robić równolegle do gridu? soft; max 2009 jak będą problemy z rozszyfrowaniem mojej wiadomości to wrzuce screeny Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)
Hynol Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 Vertexy przesuwa się dokładnie włączając im constrains (edge albo face). Wtedy po prostu trzymają się powirzchni.
Xaia Napisano 29 Marzec 2010 Autor Napisano 29 Marzec 2010 @piko84 co masz dokładnie na myśli? ^^ Nie mam zbytniego pojęcia o terminologii. @Hynol dzięki, to na pewno mi się przyda jak tylko będę robił dalej :).
Rekomendowane odpowiedzi