Napisano 29 Marzec 201015 l Cześć chopaki :). Znowu mam mały problem z modelowaniem. Mój kłopot polega na tym, że chciałbym wyprostować obiekt względem np, gridu, chociaż lepiej byłoby gdyby był jakiś bardziej elastyczny sposób prostowania. Dokładniej opisując, szkopuł w tym, że tworzyłem edge przecinające ścianę z góry do dołu, a następnie jest przesuwałem do miejsca, w którym miały być. Wszystko byłoby super gdyby nie to, ze ściana była pod pewnym kątem do światowego pivota. Więc przy ruszaniu tych krawędzi powstały małe zakrzywienia w ścianach ze względu na małą precyzję gizmo. Próbowałem już localnym (i innymi też) gizmo, ale on tez miał lekkie wychylenia o dziwo. I teraz czy istnieje jakaś możliwość wyrównania tej ściany? Jakieś narzędzie, cokolwiek? czy musze wywalić ściane, postawić na nowo i robić równolegle do gridu? soft; max 2009 jak będą problemy z rozszyfrowaniem mojej wiadomości to wrzuce screeny Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)
Napisano 29 Marzec 201015 l Vertexy przesuwa się dokładnie włączając im constrains (edge albo face). Wtedy po prostu trzymają się powirzchni.
Napisano 29 Marzec 201015 l Autor @piko84 co masz dokładnie na myśli? ^^ Nie mam zbytniego pojęcia o terminologii. @Hynol dzięki, to na pewno mi się przyda jak tylko będę robił dalej :).