Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W końcu postanowiłem założyć sobie teczkę:)

 

 

 

 

EDIT: Up w poście nr 10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

**************************************************************

 

 

Na pierwszy ogień idzie żaba... ale nie taka w betonie... jeszcze nie... :]

 

 

 

Sculpt w wersji alpha

 

frogs2.jpg

 

Próba oświetlenia

zabablin.jpg

 

zabablin2.jpg

 

i wersja bez tekstur (taka zabawa tylko, czy lepszy będzie sss czy jakiś transculentny materiał):

 

transculency.jpg

 

 

**************************************************************

 

 

Krytyka/rady/uwagi wile widziane :)

Edytowane przez andy_a

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziwnie wygląda przednia łapka. Aczkolwiek nie znam się na anatomi żab ;] Jak dopracujesz materiały może być z tego meeeeeeeeeeega pracka. Narazie ten test mocno średnio. Tak czy inaczej będę wpadał bo zapowiada się ciekawie.

Napisano

W czym to renderowane? Sculpt na razie wygląda jak sama dobra baza pojechana sprayem z alphą 08 po plecach. To ma być jakiś konkretny gatunek żaby?

Napisano
  • Autor

khatake dzięki za komenta, łapka się poprawia…:P Właśnie zamierzam się skupić na materiałach w tej pracy :)

 

Tomala uda smażone mentalem spod XSI. Fajnie, że chociaż baza jest dobra:) Co do gatunku to właśnie tu miałem problem, bo zacząłem od szkieletu (nie znanej mi żaby) i na nim „nabudowałem” resztę. Teraz muszę wybrać jakiś konkretny gatunek (i sculpotwać prawie od nowa). Na początku miała to być jakaś trująca z rodziny drzewołazów ale w końcu postanowiłem, że robię jakąś z żab szklanych (jak wybiorę to i referkę wrzucę).

 

plasti thx :)

Napisano

o stary - to bede zagladal jak sobe poradzisz z organami wewnetrznymi takiej szklanej zabki ktore czesto gesto sa swietnie widoczne. Czekam na updaty. Fajny temat - taki odpoczynek od trolli i golych bab ;)

 

Co do rzezbienia zaby to ten platny tutek bardzo mi sie kiedys podobal:

http://www.thegnomonworkshop.com/store/products/tutorials/cda_series/#fragment-2

 

Tu jest co prawda ropuszka pelna wlasnie roznych wypuklosci, brodawek i innych. Jesli zdecydujesz sie na zabke szklana to to malenstwo jest gladkie jak nie przymierzajac czopek.

Edytowane przez Nezumi

Napisano

A oświetlałeś tylko hdr'ką? Jeśli tak to chyba tylko mental pod maxa jest ułomny w tym względzie bo mi się te rendery od strony oświetlenia podobają. Myślałem nawet że to jakiś unbiased renderer bo trochę ziarna na drugim planie widać.

W maxowym mentalu oświetlanie sceny samą hdr'ką jakoś nie daje rady, chyba że ja coś źle robię.

Co do żabki to oglądałem kiedyś ten tutek z linka Nezumi i całkeim fajnie to wyszło, ale jak będziesz robił żabę przeźroczystą to z modelem samej "powierzchni" skóry nie zaszalejesz.

Napisano
  • Autor

Nezumi - właśnie ze względu na te widoczne organy wybrałem ten gatunek:) Na trolle i gołe baby jeszcze przyjdzie czas…

Dzięki za tuta (nie znałem), wygląda fajnie, jeszcze tylko brakuje mi wykupionej rocznej subskrypcji na gnomology :P

 

 

Tomala – prawdę powiedziawszy to nie… w sensie nie chciało mi się szukać porządnej hdri (może będę musiał sobie sam zrobić jak nie znajdę) i zamiast tego wrzuciłem teksturę liścia (a to pierwsza lepsza z google) żeby tylko mieć przyjemny ambient (plus jedno światło, typu area by mieć ładne soft shadows). Ziarno dodane w shopie, podobnie jak drobne korekcje koloru (wstyd się przyznać, ale auto kontrast, levels i w jednym color :P) + CA – wiadomo render bez postprodukcji, jest jak kobieta bez makijażu :P

Cała tajemnica chyba tkwi w tym, że to LWF – dużo łatwiej uzyskać fotorealizm. Ten screen pokazuje setup sceny (gi z fg tylko)

 

xsilwf.th.jpg

 

Jestem pewien, że jeżeli będziesz chciał to bez trudu odtworzysz to w maxie :)

 

*

 

No dzisiaj update’a też nie będzie :( bo ostatnio trochę riggowałem, ale postaram się jak najszybciej wrócić do żabki.

Napisano
  • Autor

Od dłuższego czasu nic nie wrzucałem (brak czasu :( ). Co do samej żaby... no cóż, żarło, żarło i... zdechło (żaba przebywa w betonie :] ). Tak więc teraz czas na coś z całkiem innej beczki :)

Jak narazie baza pod pewien model, 350k, Blender 2.53 (sculpt + render):

 

sculptw.jpg

 

 

bez tekstur (1 layer sss)

 

front2720p.jpg

Napisano
  • Autor

No przydałoby się w końcu odkurzyć tą teczkę... Elfka, muszę jeszcze wymyślić jakieś ciekawe dodatki oraz tło. Wszelka krytyka mile widziana :)

 

ps. które włosy lepsze?

 

38post03.jpg

 

 

 

40post.jpg

Napisano

YO ANDY :) 2 wlosy sa lepsze, meciutkie i mniej druciane :) Daj leszpa jakosc bo troche traci przez to, szczegolnie na ustach i oczach.

Rzesy mi sie nie podoba ;p

Napisano

Obojczyki, obojczyki, obojczyki... sa w totalnie zlym miejscu.

Napisano
  • Autor

wycior - bo ja wiem, czy aż tak bardzo, miała być tylko trochę. Powód jest... gorszy niż depresja - ślub :P

 

 

 

SereCk - hehe, dobrze wypatrzyłeś rejony które starałem się zamaskować :P większą rozdziałkę wrzucę po retopo i przeteksturowaniu - z prawie cuba sculpotwane więc w tych rejonach za bardzo nie wyrabia :( (za mało pikseli). Co do rzęs, przyjrzę się im dokładnie :)

 

 

 

Morte - thx, więcej pokopie w referkach, btw. overpainty są jak zawsze mile widziane :)

 

 

 

************************************************

 

 

 

Mały upik (coby odpocząć od organiki i móc spojrzeć na nią świerzym okiem):

 

42sx.jpg

Napisano

SSS znieksztalca troszeczke sposob w jaki czytamy powierzchnie, zarzuc jakims model viewem, albo clayem, to sie wypowiem szerzej:)

Napisano
  • Autor

Morte - kurcze :/ chciałem wrzucić przerobione obojczyki, ale czasu nie znalalzłem, w każdym bądz razie, może over w takim stadium też się przydać :)

 

Ps. sam widzę parę błędów więcej [choćby okolice oczu, czy słaba definicja nosa] ale mimo to jestem ciekaw Twojej opinii :)

 

screenshot3ak.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności