Napisano 6 Kwiecień 201015 l W końcu postanowiłem założyć sobie teczkę:) EDIT: Up w poście nr 10. ************************************************************** Na pierwszy ogień idzie żaba... ale nie taka w betonie... jeszcze nie... :] Sculpt w wersji alpha Próba oświetlenia i wersja bez tekstur (taka zabawa tylko, czy lepszy będzie sss czy jakiś transculentny materiał): ************************************************************** Krytyka/rady/uwagi wile widziane :) Edytowane 2 Lipiec 201113 l przez andy_a
Napisano 6 Kwiecień 201015 l Dziwnie wygląda przednia łapka. Aczkolwiek nie znam się na anatomi żab ;] Jak dopracujesz materiały może być z tego meeeeeeeeeeega pracka. Narazie ten test mocno średnio. Tak czy inaczej będę wpadał bo zapowiada się ciekawie.
Napisano 6 Kwiecień 201015 l W czym to renderowane? Sculpt na razie wygląda jak sama dobra baza pojechana sprayem z alphą 08 po plecach. To ma być jakiś konkretny gatunek żaby?
Napisano 6 Kwiecień 201015 l Autor khatake dzięki za komenta, łapka się poprawia…:P Właśnie zamierzam się skupić na materiałach w tej pracy :) Tomala uda smażone mentalem spod XSI. Fajnie, że chociaż baza jest dobra:) Co do gatunku to właśnie tu miałem problem, bo zacząłem od szkieletu (nie znanej mi żaby) i na nim „nabudowałem” resztę. Teraz muszę wybrać jakiś konkretny gatunek (i sculpotwać prawie od nowa). Na początku miała to być jakaś trująca z rodziny drzewołazów ale w końcu postanowiłem, że robię jakąś z żab szklanych (jak wybiorę to i referkę wrzucę). plasti thx :)
Napisano 6 Kwiecień 201015 l o stary - to bede zagladal jak sobe poradzisz z organami wewnetrznymi takiej szklanej zabki ktore czesto gesto sa swietnie widoczne. Czekam na updaty. Fajny temat - taki odpoczynek od trolli i golych bab ;) Co do rzezbienia zaby to ten platny tutek bardzo mi sie kiedys podobal: http://www.thegnomonworkshop.com/store/products/tutorials/cda_series/#fragment-2 Tu jest co prawda ropuszka pelna wlasnie roznych wypuklosci, brodawek i innych. Jesli zdecydujesz sie na zabke szklana to to malenstwo jest gladkie jak nie przymierzajac czopek. Edytowane 6 Kwiecień 201015 l przez Nezumi
Napisano 7 Kwiecień 201015 l A oświetlałeś tylko hdr'ką? Jeśli tak to chyba tylko mental pod maxa jest ułomny w tym względzie bo mi się te rendery od strony oświetlenia podobają. Myślałem nawet że to jakiś unbiased renderer bo trochę ziarna na drugim planie widać. W maxowym mentalu oświetlanie sceny samą hdr'ką jakoś nie daje rady, chyba że ja coś źle robię. Co do żabki to oglądałem kiedyś ten tutek z linka Nezumi i całkeim fajnie to wyszło, ale jak będziesz robił żabę przeźroczystą to z modelem samej "powierzchni" skóry nie zaszalejesz.
Napisano 8 Kwiecień 201015 l Autor Nezumi - właśnie ze względu na te widoczne organy wybrałem ten gatunek:) Na trolle i gołe baby jeszcze przyjdzie czas… Dzięki za tuta (nie znałem), wygląda fajnie, jeszcze tylko brakuje mi wykupionej rocznej subskrypcji na gnomology :P Tomala – prawdę powiedziawszy to nie… w sensie nie chciało mi się szukać porządnej hdri (może będę musiał sobie sam zrobić jak nie znajdę) i zamiast tego wrzuciłem teksturę liścia (a to pierwsza lepsza z google) żeby tylko mieć przyjemny ambient (plus jedno światło, typu area by mieć ładne soft shadows). Ziarno dodane w shopie, podobnie jak drobne korekcje koloru (wstyd się przyznać, ale auto kontrast, levels i w jednym color :P) + CA – wiadomo render bez postprodukcji, jest jak kobieta bez makijażu :P Cała tajemnica chyba tkwi w tym, że to LWF – dużo łatwiej uzyskać fotorealizm. Ten screen pokazuje setup sceny (gi z fg tylko) Jestem pewien, że jeżeli będziesz chciał to bez trudu odtworzysz to w maxie :) * No dzisiaj update’a też nie będzie :( bo ostatnio trochę riggowałem, ale postaram się jak najszybciej wrócić do żabki.
Napisano 2 Wrzesień 201014 l Autor Od dłuższego czasu nic nie wrzucałem (brak czasu :( ). Co do samej żaby... no cóż, żarło, żarło i... zdechło (żaba przebywa w betonie :] ). Tak więc teraz czas na coś z całkiem innej beczki :) Jak narazie baza pod pewien model, 350k, Blender 2.53 (sculpt + render): bez tekstur (1 layer sss)
Napisano 2 Lipiec 201113 l Autor No przydałoby się w końcu odkurzyć tą teczkę... Elfka, muszę jeszcze wymyślić jakieś ciekawe dodatki oraz tło. Wszelka krytyka mile widziana :) ps. które włosy lepsze?
Napisano 3 Lipiec 201113 l YO ANDY :) 2 wlosy sa lepsze, meciutkie i mniej druciane :) Daj leszpa jakosc bo troche traci przez to, szczegolnie na ustach i oczach. Rzesy mi sie nie podoba ;p
Napisano 4 Lipiec 201113 l Autor wycior - bo ja wiem, czy aż tak bardzo, miała być tylko trochę. Powód jest... gorszy niż depresja - ślub :P SereCk - hehe, dobrze wypatrzyłeś rejony które starałem się zamaskować :P większą rozdziałkę wrzucę po retopo i przeteksturowaniu - z prawie cuba sculpotwane więc w tych rejonach za bardzo nie wyrabia :( (za mało pikseli). Co do rzęs, przyjrzę się im dokładnie :) Morte - thx, więcej pokopie w referkach, btw. overpainty są jak zawsze mile widziane :) ************************************************ Mały upik (coby odpocząć od organiki i móc spojrzeć na nią świerzym okiem):
Napisano 4 Lipiec 201113 l SSS znieksztalca troszeczke sposob w jaki czytamy powierzchnie, zarzuc jakims model viewem, albo clayem, to sie wypowiem szerzej:)
Napisano 4 Lipiec 201113 l Autor Morte - kurcze :/ chciałem wrzucić przerobione obojczyki, ale czasu nie znalalzłem, w każdym bądz razie, może over w takim stadium też się przydać :) Ps. sam widzę parę błędów więcej [choćby okolice oczu, czy słaba definicja nosa] ale mimo to jestem ciekaw Twojej opinii :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto