Skocz do zawartości

Teczka 3d: andy_a | Elfka | UPDATE: 2.07.2011


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W końcu postanowiłem założyć sobie teczkę:)

 

 

 

 

EDIT: Up w poście nr 10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

**************************************************************

 

 

Na pierwszy ogień idzie żaba... ale nie taka w betonie... jeszcze nie... :]

 

 

 

Sculpt w wersji alpha

 

frogs2.jpg

 

Próba oświetlenia

zabablin.jpg

 

zabablin2.jpg

 

i wersja bez tekstur (taka zabawa tylko, czy lepszy będzie sss czy jakiś transculentny materiał):

 

transculency.jpg

 

 

**************************************************************

 

 

Krytyka/rady/uwagi wile widziane :)

Edytowane przez andy_a
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziwnie wygląda przednia łapka. Aczkolwiek nie znam się na anatomi żab ;] Jak dopracujesz materiały może być z tego meeeeeeeeeeega pracka. Narazie ten test mocno średnio. Tak czy inaczej będę wpadał bo zapowiada się ciekawie.

Napisano

W czym to renderowane? Sculpt na razie wygląda jak sama dobra baza pojechana sprayem z alphą 08 po plecach. To ma być jakiś konkretny gatunek żaby?

Napisano

khatake dzięki za komenta, łapka się poprawia…:P Właśnie zamierzam się skupić na materiałach w tej pracy :)

 

Tomala uda smażone mentalem spod XSI. Fajnie, że chociaż baza jest dobra:) Co do gatunku to właśnie tu miałem problem, bo zacząłem od szkieletu (nie znanej mi żaby) i na nim „nabudowałem” resztę. Teraz muszę wybrać jakiś konkretny gatunek (i sculpotwać prawie od nowa). Na początku miała to być jakaś trująca z rodziny drzewołazów ale w końcu postanowiłem, że robię jakąś z żab szklanych (jak wybiorę to i referkę wrzucę).

 

plasti thx :)

Napisano (edytowane)

o stary - to bede zagladal jak sobe poradzisz z organami wewnetrznymi takiej szklanej zabki ktore czesto gesto sa swietnie widoczne. Czekam na updaty. Fajny temat - taki odpoczynek od trolli i golych bab ;)

 

Co do rzezbienia zaby to ten platny tutek bardzo mi sie kiedys podobal:

http://www.thegnomonworkshop.com/store/products/tutorials/cda_series/#fragment-2

 

Tu jest co prawda ropuszka pelna wlasnie roznych wypuklosci, brodawek i innych. Jesli zdecydujesz sie na zabke szklana to to malenstwo jest gladkie jak nie przymierzajac czopek.

Edytowane przez Nezumi
Napisano

A oświetlałeś tylko hdr'ką? Jeśli tak to chyba tylko mental pod maxa jest ułomny w tym względzie bo mi się te rendery od strony oświetlenia podobają. Myślałem nawet że to jakiś unbiased renderer bo trochę ziarna na drugim planie widać.

W maxowym mentalu oświetlanie sceny samą hdr'ką jakoś nie daje rady, chyba że ja coś źle robię.

Co do żabki to oglądałem kiedyś ten tutek z linka Nezumi i całkeim fajnie to wyszło, ale jak będziesz robił żabę przeźroczystą to z modelem samej "powierzchni" skóry nie zaszalejesz.

Napisano

Nezumi - właśnie ze względu na te widoczne organy wybrałem ten gatunek:) Na trolle i gołe baby jeszcze przyjdzie czas…

Dzięki za tuta (nie znałem), wygląda fajnie, jeszcze tylko brakuje mi wykupionej rocznej subskrypcji na gnomology :P

 

 

Tomala – prawdę powiedziawszy to nie… w sensie nie chciało mi się szukać porządnej hdri (może będę musiał sobie sam zrobić jak nie znajdę) i zamiast tego wrzuciłem teksturę liścia (a to pierwsza lepsza z google) żeby tylko mieć przyjemny ambient (plus jedno światło, typu area by mieć ładne soft shadows). Ziarno dodane w shopie, podobnie jak drobne korekcje koloru (wstyd się przyznać, ale auto kontrast, levels i w jednym color :P) + CA – wiadomo render bez postprodukcji, jest jak kobieta bez makijażu :P

Cała tajemnica chyba tkwi w tym, że to LWF – dużo łatwiej uzyskać fotorealizm. Ten screen pokazuje setup sceny (gi z fg tylko)

 

xsilwf.th.jpg

 

Jestem pewien, że jeżeli będziesz chciał to bez trudu odtworzysz to w maxie :)

 

*

 

No dzisiaj update’a też nie będzie :( bo ostatnio trochę riggowałem, ale postaram się jak najszybciej wrócić do żabki.

Napisano

Od dłuższego czasu nic nie wrzucałem (brak czasu :( ). Co do samej żaby... no cóż, żarło, żarło i... zdechło (żaba przebywa w betonie :] ). Tak więc teraz czas na coś z całkiem innej beczki :)

Jak narazie baza pod pewien model, 350k, Blender 2.53 (sculpt + render):

 

sculptw.jpg

 

 

bez tekstur (1 layer sss)

 

front2720p.jpg

Napisano

No przydałoby się w końcu odkurzyć tą teczkę... Elfka, muszę jeszcze wymyślić jakieś ciekawe dodatki oraz tło. Wszelka krytyka mile widziana :)

 

ps. które włosy lepsze?

 

38post03.jpg

 

 

 

40post.jpg

Napisano

YO ANDY :) 2 wlosy sa lepsze, meciutkie i mniej druciane :) Daj leszpa jakosc bo troche traci przez to, szczegolnie na ustach i oczach.

Rzesy mi sie nie podoba ;p

Gość Morte
Napisano

Obojczyki, obojczyki, obojczyki... sa w totalnie zlym miejscu.

Napisano

wycior - bo ja wiem, czy aż tak bardzo, miała być tylko trochę. Powód jest... gorszy niż depresja - ślub :P

 

 

 

SereCk - hehe, dobrze wypatrzyłeś rejony które starałem się zamaskować :P większą rozdziałkę wrzucę po retopo i przeteksturowaniu - z prawie cuba sculpotwane więc w tych rejonach za bardzo nie wyrabia :( (za mało pikseli). Co do rzęs, przyjrzę się im dokładnie :)

 

 

 

Morte - thx, więcej pokopie w referkach, btw. overpainty są jak zawsze mile widziane :)

 

 

 

************************************************

 

 

 

Mały upik (coby odpocząć od organiki i móc spojrzeć na nią świerzym okiem):

 

42sx.jpg

Gość Morte
Napisano

SSS znieksztalca troszeczke sposob w jaki czytamy powierzchnie, zarzuc jakims model viewem, albo clayem, to sie wypowiem szerzej:)

Napisano

Morte - kurcze :/ chciałem wrzucić przerobione obojczyki, ale czasu nie znalalzłem, w każdym bądz razie, może over w takim stadium też się przydać :)

 

Ps. sam widzę parę błędów więcej [choćby okolice oczu, czy słaba definicja nosa] ale mimo to jestem ciekaw Twojej opinii :)

 

screenshot3ak.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności