Napisano 9 Kwiecień 201014 l Witam, Zmagam sie z pewnym problemem, a mianowice pozbyciem sie niezbyt ciekawego efektu powstalego z refleksow. Felerne miejsca zaznaczylem na rysunku. Uzywam Mental Raya i materialow Arch & Design. Zwiekszenie samplingu w rendererze oraz glossy samples dla materialu niczego nie zmienia. Jedynie opcja Highlights + FG Only zalatwia sprawe ale wtedy nie ma refleksow, sa tylko highlighty. Renderuje jedynie przy uzyciu FG dla wartosci Medium (bez GI). Bounce = 4. Daylight System z portalami w oknach. Czy ktos moze mi podpowiedziec od czego zalezy to paskudne ziarno? Przypuszczam ze od katow padania promieni ze swiatla, albo promieni odbitych pochodzacych z Indirect Illuminiation. Tak czy owak, bede wdzieczny za podpowiedz.
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Do ilu zwiększasz sampling w material editor? Próbowałeś wartości 100-200 lub włączyć Fast(interpolate)? Edytowane 12 Kwiecień 201014 l przez pecet
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto