akkarin Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 Witam, Zmagam sie z pewnym problemem, a mianowice pozbyciem sie niezbyt ciekawego efektu powstalego z refleksow. Felerne miejsca zaznaczylem na rysunku. Uzywam Mental Raya i materialow Arch & Design. Zwiekszenie samplingu w rendererze oraz glossy samples dla materialu niczego nie zmienia. Jedynie opcja Highlights + FG Only zalatwia sprawe ale wtedy nie ma refleksow, sa tylko highlighty. Renderuje jedynie przy uzyciu FG dla wartosci Medium (bez GI). Bounce = 4. Daylight System z portalami w oknach. Czy ktos moze mi podpowiedziec od czego zalezy to paskudne ziarno? Przypuszczam ze od katow padania promieni ze swiatla, albo promieni odbitych pochodzacych z Indirect Illuminiation. Tak czy owak, bede wdzieczny za podpowiedz.
gientekwl Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 czasami pomaga podbicie samplingu źródła światła... try it.
pecet Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 (edytowane) Do ilu zwiększasz sampling w material editor? Próbowałeś wartości 100-200 lub włączyć Fast(interpolate)? Edytowane 12 Kwiecień 2010 przez pecet
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się