Tomy Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 Po użyciu tej funkcji aby złączyć cały model połowa ścian wywraca się na drugą stronę, jak temu zaradzić gdyż bawienie się z ręcznym wywracaniem przez flip tylu elementów nie jest zbyt ciekawym zajęciem.
Hynol Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 ResetXForm przed atachem. Te co się poodwracają to razem do kupy zebrać i nadać modyfikator normals.
guru Napisano 10 Kwiecień 2010 Napisano 10 Kwiecień 2010 Freez Transformation na sianach wczesniej Alt+RMK
Tomy Napisano 11 Kwiecień 2010 Autor Napisano 11 Kwiecień 2010 guru czy na wszystkich ścianach freez transformation, gdzie jest ta funkcja i co to jest RMK. Pewnie głupie pytania no ale za dobry w to nie jestem.
mafida Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 RMK-to prawy klawisz myszy.Masz quad menu pod alt+prawy myszy i tam freeze transform. Ja tam bym wrzucił modyfikator edit mesh,zaznaczył wszystkie polygony i użył unify w opcjach editable mesh.U mnie zazwyczaj działa. Pozdr:)
guru Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 no na tych scianach ktore sie odwracaja. Prawdopodobnie jako osobne obiekty maja inne osie lokalne i po attachu moga sie odwracac. RMK powinno byc RMC:P Right Mouse Click:D - prawy przycisk myszy
Rekomendowane odpowiedzi