Napisano 9 Kwiecień 201015 l Po użyciu tej funkcji aby złączyć cały model połowa ścian wywraca się na drugą stronę, jak temu zaradzić gdyż bawienie się z ręcznym wywracaniem przez flip tylu elementów nie jest zbyt ciekawym zajęciem.
Napisano 10 Kwiecień 201015 l ResetXForm przed atachem. Te co się poodwracają to razem do kupy zebrać i nadać modyfikator normals.
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Autor guru czy na wszystkich ścianach freez transformation, gdzie jest ta funkcja i co to jest RMK. Pewnie głupie pytania no ale za dobry w to nie jestem.
Napisano 11 Kwiecień 201015 l RMK-to prawy klawisz myszy.Masz quad menu pod alt+prawy myszy i tam freeze transform. Ja tam bym wrzucił modyfikator edit mesh,zaznaczył wszystkie polygony i użył unify w opcjach editable mesh.U mnie zazwyczaj działa. Pozdr:)
Napisano 11 Kwiecień 201015 l no na tych scianach ktore sie odwracaja. Prawdopodobnie jako osobne obiekty maja inne osie lokalne i po attachu moga sie odwracac. RMK powinno byc RMC:P Right Mouse Click:D - prawy przycisk myszy