Napisano 10 Kwiecień 201015 l Witam Mam następujący problem: chcę aby część renderowanego obiektu( np. jeden rog z kwadratu) stała się przezroczysta ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Może da się zrobić jakiś obiekt przezroczysty, ktory by zasłaniał część obiektu będącego za nim ? Mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi
Napisano 10 Kwiecień 201015 l a moze pokazesz co tworzysz to doradzimy jakies rozwiazanie ? bo prawde mowiac nie bardzo kumam
Napisano 10 Kwiecień 201015 l Autor Coś takiego : Chce aby kawałek dymu znajdujący sie na zielonym budynku był jakby schowany za nim czyli musze wyciąć kawalek dymu ale właśnie jak
Napisano 10 Kwiecień 201015 l a jak stworzysz plane z takimi kolrami ściany i ustawisz przed zrodlem dymu ?
Napisano 10 Kwiecień 201015 l Autor No właśnie nie bardzo bo to jest film i co chwile zmienia sie w nim minimalnie jasnosc i balans bieli wiec musial bym zmieniac kolor plane'a prawie że co klatke więc to niestety odpada
Napisano 10 Kwiecień 201015 l no to ja nie pomoge ale ja bym myslal zeby zrobic to w ten sposob: wstawic jakis maly plane tam zeby on nie był widoczny na renderach a zeby czasteczki byly odbijany a nie przechodzily (ewentualnie pochlaniane)
Napisano 10 Kwiecień 201015 l Autor Dokładnie o coś takiego mi chodzi tylko nie wiem jak to zrobić jakbyś miał jakiś pomysł to był bym baaardzo wdzięczny
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Do tego służy obiekt typu matte shadow. Przepuszcza tło, ale nie przepuszcza obiektów 3d które są za nim.
Napisano 11 Kwiecień 201015 l Autor Nałożylem na to plane, ustawiłem go jako matte shadow i nadal renderuje sie ten dym :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto