Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie, rzetelnie przedstawione.. choć to tylko taka mała rozgrzewka - CAT jest na rynku już tyle lat, że mogli od razu zapodać tutoriale w stylu CAT - Advanced, bo technik jest sporo a te tutki to czubeczek góry lodowej.

Loopik.. hehe :) Kupiony już kilka lat temu... a teraz zamiplementowany do Maxa

Napisano

Tutki spoko ale czy ktos mi moze powiedziec w jaki sposob zmusic CATmuscles zeby deformowaly siatke postaci. Nie moge rozkminic w jaki sposob modyfikator Skin ma brac te miesnie pod uwage.

Napisano (edytowane)

Jeśli dobrze pamiętam, w CatMuscle ustawiamy Type jako Bones, a potem w modyfikatorze Skin podajemy obiekty-mięśnie jako bones. Albo używamy SkinWrap.

 

Tutaj opisana jest procedura:

CAT - Working With Muscles

 

Przy okazji: jest też fajny tutorial Louisa Marcoux, pokazujący jak zrobić prosty system mięśni na bazie zwykłych bonesów, jak komuś się np. wieszają CATowe :)

Creating muscles in 3ds max

Edytowane przez fps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności