Napisano 14 Kwiecień 201014 l Pojawiły się oficjalne wideo tutoriale od Autodesku dotyczące pluginu CAT (plugin do animacji postaci kupiony rozwijany w tej chwili przez Autodesk). Więcej: www.autodesk.com
Napisano 14 Kwiecień 201014 l ... kupiony przez Autodesk? Nawet nie wiedziałem, ale jestem do tyłu. Fajny news, dzieki adek!
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Fajnie, rzetelnie przedstawione.. choć to tylko taka mała rozgrzewka - CAT jest na rynku już tyle lat, że mogli od razu zapodać tutoriale w stylu CAT - Advanced, bo technik jest sporo a te tutki to czubeczek góry lodowej. Loopik.. hehe :) Kupiony już kilka lat temu... a teraz zamiplementowany do Maxa
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Jeśli chodzi o ciekawe materiały do CATa, to można też zerknąć na tutoriale Louisa Marcoux na Autodesk Area: http://area.autodesk.com/louis_tutorials/
Napisano 14 Kwiecień 201014 l CATa kupil najpierw Softimage oczywiscie. Pozniej, razem z cala reszta przeszedl pod skrzydla Autodeskowe.
Napisano 15 Kwiecień 201014 l Tutki spoko ale czy ktos mi moze powiedziec w jaki sposob zmusic CATmuscles zeby deformowaly siatke postaci. Nie moge rozkminic w jaki sposob modyfikator Skin ma brac te miesnie pod uwage.
Napisano 15 Kwiecień 201014 l Jeśli dobrze pamiętam, w CatMuscle ustawiamy Type jako Bones, a potem w modyfikatorze Skin podajemy obiekty-mięśnie jako bones. Albo używamy SkinWrap. Tutaj opisana jest procedura: CAT - Working With Muscles Przy okazji: jest też fajny tutorial Louisa Marcoux, pokazujący jak zrobić prosty system mięśni na bazie zwykłych bonesów, jak komuś się np. wieszają CATowe :) Creating muscles in 3ds max Edytowane 15 Kwiecień 201014 l przez fps
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto