Napisano 17 Kwiecień 201014 l Witam otóż zastanawiam się jak uzyskać efekt "Mlecznego szkła" w mental rayu ma ktoś jakiś sposób na to ? oczywiście za pomoc rep poleci :) Taki jak tutaj posiada szafka nad zlewem
Napisano 17 Kwiecień 201014 l W Arch and Design w zakładce refractions możesz ustawić glossiness na mniej niż 1 - masz matowe szkło. jeżeli chcesz żeby było "mleczne" możesz bodajże w Optimize (nie pamiętam gdzie to jest w maxie) ustawić End color na mleczny i pokombinować z paramtrem distance. Edit: Gdzie jest to mleczne szkło w szafce nad zlewem ? Edytowane 17 Kwiecień 201014 l przez jamnique
Napisano 17 Kwiecień 201014 l material editors standard sharer basic parameters blinn , ambient na biały oczywiście, specular level 190, glossinest 100 , reflection 100- raytracer testuj
Napisano 17 Kwiecień 201014 l Autor Niestety to nie działa odbija jak lustro i mleczne to to nie jest dużo razy widziałem takie efekty w vrayu czekam dalej na propozycje ale za chęci repa dam :)
Napisano 19 Kwiecień 201014 l Ja się może nie znam, ale szafka nad zlewem to raczej polerowany mdf, a nie mleczne szkło. :P
Napisano 19 Kwiecień 201014 l Musi działać :D Wyłącz odbicia i stopniowo zwiększaj od 0. Możesz też sprówobać SSS-a. Przezroczystość tych szafek jest tak ledwo zauważalna że może tak będzie łatwiej.
Napisano 19 Kwiecień 201014 l odbijanie to jedno a refraction to drugie. Szkło jak jest mleczne może też odbijać jak lustro (prawie) oczywiście dla szkła najlepiej jest ustawić fresnel reflection. Czyli w mentalu brdf zależne od IOR.
Napisano 19 Kwiecień 201014 l Autor Jamnique mógłbyś sprecyzować swój sposób bo nic z tego nie zrozumiałem opisz to dokładnie jakbyś mógł bo (gdzieś tam,coś tam) nic mi nie powie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto