Harpoon Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 (edytowane) W skrócie: Zwiastun krótkiego filmu animowanego (planowane 4-6 min) nad którym pracuję od paru miesięcy. Jak napisałem na YT dokładnej daty "premiery" jeszcze nie znam, ale raczej nie dalej niż do końca wakacji. Enjoy! Edytowane 16 Maj 2010 przez Harpoon
Harpoon Napisano 19 Kwiecień 2010 Autor Napisano 19 Kwiecień 2010 To nie pole bitwy tylko poligon na jakiejś jałowej planecie, więc raczej pusto :)
rayGun Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Myślę, że ruch otwierania latających kulek jest zbyt liniowy. Gdybyś wytłumił (easy in/easy out) ten ruch przy końcu, to byłoby bardziej realistycznie. No i powodzenia :)
Harpoon Napisano 3 Maj 2010 Autor Napisano 3 Maj 2010 Krótki sekundowy klip. Żeby pokazać coś więcej, niż półsekundowe urywki. Co o nim sądzicie?
olaf Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 brakuje scenerii. zrób to np. w takim planie z krateru. http://www.blogi.szkolazklasa.pl/privefiles/blog-1651/krater.jpg tu masz genialna refkę - sporo gry swiatla sie pojawi ozywiajac sceny:http://m.onet.pl/_m/c535b93e63152c4fa49b1a9ccef42178,14,1.jpg w zbrushu sobie machniesz piekny kanion w moment, dojda Ci swiatla bo czesc puscisz z ciemnego, czesc z oswietlonej strony. Dzięki temu mechy beda rozpoznawalne, bo sa takie same i nie wiadomo czy strzelaja do przyjaciol czy wrogów (te same barwy jednak odbiory sugerują tą samą stronę). Dodaj konkredne oświetlenie jak tu: i kamere sugerującą skalę (czyli nigdy powyzej robota), czyli: tak dobrze: http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/9/8528/thumb_620x2000/IS_Thanatos.jpg tak źle (chyba ze pokazujesz skalę), czyli w okolicy coś jest co daje widzowi punkt odniesienia: http://img22.imageshack.us/i/08mediumiv7.png/
Harpoon Napisano 16 Maj 2010 Autor Napisano 16 Maj 2010 Cóż, po paru komentarzach z różnych stron postanowiłem zrobić film od nowa, tym razem zgodnie z powszechnie panującymi zasadami, jak np. scenariusz :P Na początek zabrałem się za przerabianie pierwszego modelu 'mecha. W związku z tym pokazuję nową wersję kokpitu: Póki co nie ma jeszcze tekstur, ale za jakiś czas się znajdą. Przy okazji tez krótkie animacje katapulty: Oraz film tak jak wyglądał w momencie, gdy skończyłem nad nim pracować: Komentarze/opinie/cokolwiek mile widziane.
Tomasz_87 Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 ładnie ładnie,calosc jak z jakiejs gry, tylko animacji robotow brakuje masy, gdyby nie to bylo by nawet neizle. no i jak juz napisali straszne pustki :)
bartolomeo Napisano 17 Maj 2010 Napisano 17 Maj 2010 od razu mi się skojarzyło z klasykiem: robot jox! powodzenia z animacją :)
Harpoon Napisano 23 Maj 2010 Autor Napisano 23 Maj 2010 Powiem krótko: nowa animacja chodzenia. Co do komentarzy, to jak wyżej ;)
blood_brother Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 Pomimo, że jest to mech to powinien jednak balansować całym ciałem w czasie chodu, bo tak jak teraz, to by się przewrócił po podniesieniu nogi.
Harpoon Napisano 25 Maj 2010 Autor Napisano 25 Maj 2010 Hmm.. nieco balansuje, z tej kamery tego nie widać ale jakby była z przodu to byś zobaczył. Ale niezbyt wiele, bo z czysto technicznego punktu widzenia 'mech nie musi aż tak balansować. Każdy 'mech posiada serię urządzeń zwanych gyro. Składają się one z dość ciężkiego "pierścienia"... A z resztą, tu jest wszystko: Located in the torso is a multi-ton assembly of reaction wheels. Reaction wheels are spinning rings. The gyro is made of two major assemblies. The first is the housing, made of a carbon nanotube reinforced polymer inner shell and a light ceramic outer layer. The internally mounted reaction rings are made of carbon nanotube reinforced graphite. When a 'Mech starts to fall, the gyro mechanism will stop one of the (very) fast-spinning wheels and impart a reaction in the direction the wheel was spinning... or it will speed up a ring and as a reaction will impart a push in the opposite direction of the push on the wheel. Gyroscope setups actually vary from manufacturer to manufacturer. Most gyros have at least three reaction wheels set at 90 degrees to each other. Some gyroscopes mount the reaction rings in a free-spinning sphere in order to avoid the reaction wheels inhibiting a BattleMechs movement with unwanted gyroscopic effects. This design requires locking the outside sphere in order to use the reaction wheels. Some gyroscopes use six reaction wheels mounted to the internal structure set up in three counter-rotating pairs, also to cancel gyroscopic problems. None of these designs is necessarily better than the others. W takim wypadku wcale nie trzeba by 'mech specjalnie kiwał się na boki. Wystarczy, że przy pierwszym kroku (czy paru pierwszych) komputer zatrzyma odpowiednie dyski a reszta to już siłą pędu.
Harpoon Napisano 5 Czerwiec 2010 Autor Napisano 5 Czerwiec 2010 Ok, tym razem bez animacji. Poprawiony model jednego z 'mechów z nowymi teksturami. Co o nim teraz sadzicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się