Skocz do zawartości

Twoja płeć 8 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Twoja płeć

    • Mężczyzna
      7
    • Kobieta
      1

Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Featured Replies

Napisano

Witam

przedstawiam animację, którą wykonałem w programie 3ds max 8

 

 

Wiem że można by dużo poprawić jeszcze, ale jest to moja pierwsza animacja dłuższa niż 10 sekund.

 

Bardzo proszę o wypełnianie poniższej ankiety gdyż dlatego zamieszczam tutaj link do filmu, i proszę o zrozumienie odnośnie błędów w animacji ponieważ zależało mi na czasie wykonania oraz obecnie na przeprowadzenia ankiety.

Skopiuj ją w swojej odpowiedzi i uzupełnij

Dzięki :)

 

 

1. Twoja płeć:

2. Twój wiek:

3. Oceń twoje doświadczenie z programami 3d w skali od 0 do 10:

4. Oceń realność ruchu robota w trakcie chodu w skali od 0 do 10:

5. Oceń realność biegu i skoków robota w skali od 0 do 10:

6. Oceń realność rozpadających się klocków (reactor) na scenie w skali od 0 do 10:

7. Oceń realność rozpadu robota na scenie (użycie reactora) w skali od 0 do 10:

8. Oceń realność ruchu lampy na scenie (kinematyka odwrotna) w skali od 0 do 10:

9. Oceń przydatność 3ds Max w procesie tworzenia realnej animacji na przykładzie filmu przedstawionej animacji w skali od 0 do 10 (jak bardzo udało się wykorzystać możliwości programu):

 

 

 

Edytowane przez melman

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

4. Oceń realność ruch kamery po scenie w skali od 0 do 10:

- A co to właściwie znaczy "realność ruchów kamery". Nie wiem czy jest realny czy nie ale nie podoba mi się i doprowadza do zawrotów głowy.

 

5. Oceń realność ruchu robota w trakcie chodu w skali od 0 do 10: 1

6. Oceń realność biegu i skoków robota w trakcie chodu w skali od 0 do 10: 0

7. Oceń realność rozpadających się klocków (reactor) na scenie w skali od 0 do 10: 2

8. Oceń realność rozpadu robota na scenie (użycie reactora) w skali od 0 do 10: 2

9. Oceń realność ruchu lampy na scenie (kinematyka odwrotna) w skali od 0 do 10: 1

10. Oceń przydatność 3ds Max w procesie tworzenia realnej animacji na przykładzie filmu przedstawionej animacji w skali od 0 do 10: 0

- O czym jest to pytanie?

 

Ciekawe czy komuś jeszcze będzie się chciało wypełniać tą ankietę. Zastanów się co Ci da opinia w stylu "1, 2... 10" ?

 

Moim zdaniem to powinieneś się bardziej skupić na twórczej pracy niż na manifestowaniu jak to zrobiłeś i jakich narzędzi użyłeś. Liczy się efekt, a nie to czy np. lampa ma IK.

Poćwicz podstawy animacji.

Napisano
  • Autor

Wiem że ta ankieta nie ma większego sensu, ale jest mi to potrzebne do szkoły

Napisano

Ogólnie jest bardzo słabo. Moje oceny oscylowały by się w zakresie 0-2 także nie będę ankiety wypełniał :)

Do szkoły.. w jakim celu?

Napisano

ogólnie wszystko oscyluje w granicach od 0 do 2, a pytanie: 4 i 10 wskazują na bardzo małą wiedzę osoby prowadzącej przedmiot, widać, że z animacją ma mało wspólnego ;)

a co do samej animacji, efekt byłby lepszy, gdyby więcej było ujęć, mniej okrężnych ruchów, jeśli jest muzyka, może warto by zrobić montaż pod muzykę? ogólnie słowo realność jest w tym wypadku dziwnym słowem, kamera może być w jednym przypadku odpowiednia, w innym ten sam ruch może wypadać kiepsko ;) dwója dla wykładowcy i tyle :)

Edytowane przez matizlob

Napisano

Plugawiciel

...bardzo mnie obrażasz (ja robota - never...!!!...:))... ale jak kto kombinuje, tak też podejżewa innych.....:))... lepiej byś się udzielił w ankiecie, tam są takie roskoszne pytanka... same w sobie perełki...:))

Napisano

Dziadku3d sorry za te zarty od rana :)

ankieta za namowa dziadka

1. M.

2. 24

3....

4. 1- widac ze to z automatu

5. 1

6. 2

7. 3

8. 1

9. 1 (na 2 musal bys jakies lepsze swiatlo ustawic)

Napisano

kilka razy zabieralem sie do ogladania tego i kilka razy zabieralem sie do wypelnienia ankiety. ANIMACJA jest bardzo męcząca.

 

1. M

2. 2

3. 6

4. 1

5. 1

6. 2

7. 2

8. 1

9. 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności